Niet als ze naar game releases gaanquote:Op maandag 16 september 2013 15:41 schreef J03llV het volgende:
Het regent het regent, fokkers worden nat! Oh nee die zitten allemaal binnen.
Geen vermoed ikquote:Op maandag 16 september 2013 15:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel van die alarmpoortjes nog werkten de volgende dag
Precies en dan ben ik verder als die nachtgangers eindelijk morgen avond gesloopt hun nest uit komenquote:Op maandag 16 september 2013 15:44 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Deze man weet. Gewoon lekker slapen, morgen rond uurtje of 9 richting de winkel en om half 10 lekker fris en fruitig die game spelen
die chekke broabanders ouk haequote:Op maandag 16 september 2013 15:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zie die kneusjes ook rennen danik ga lekker morgen ochtend
Je hebt wel 2 reacties nodig om daar achter te komenquote:Op maandag 16 september 2013 15:39 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Gelukkig speel ik zelf GTA ;D
Geen Nederlands gesproken San Andreas hebben gespeeld waar ze deze taal bezigdenquote:Op maandag 16 september 2013 15:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Weten dat het straattaal van 10 jaar geleden is.
Ik wil ook wel weten welke homie's er allemaal naar Eindje WCW komen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
yo niggas let me know wie er allemaal represent bij de Intertoys in Tiel voor de GTA dingen jwz
Hahahahaha respect, film het!quote:Op maandag 16 september 2013 15:46 schreef All-out het volgende:
[..]
die chekke broabanders ouk hae
Ik denk dat ik vannacht een pakje batterijen ga kopen bij de MM
Meeste mensen werken gewoon + mensen die vrij ervoor hebben genomen gaan naar nachtrelease...daarnaast is waar ik hem ga halen ongeveer 6 verkooppunten in een straal van 400 meter...gaat wel goed komenquote:Op maandag 16 september 2013 15:44 schreef delano.888 het volgende:
Gelijk na opening zal het ook wel druk zijn. Ik ga een uur later, eerst lekker uitslapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerel ik ben de straat, kom moeilijk doen dan.quote:Op maandag 16 september 2013 15:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, wist niet dat mensen nog straattaal van 10 jaar geleden spraken.
Kil! Je weet zelf, matjes alles. Hosselen tientjes op straat voor big money.quote:Op maandag 16 september 2013 15:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen Nederlands gesproken San Andreas hebben gespeeld waar ze deze taal bezigden.
Tering, die kansloze kneusjes die gaan bukken om als eerste onder dat rolhek door te rennenquote:Op maandag 16 september 2013 15:38 schreef delano.888 het volgende:
TS: zet deze even in de op anders:
En iedereen hou er gelijk even rekening mee dat GTA5 een veeeeeeeeel grotere launch is dan BOPS2
quote:Op maandag 16 september 2013 15:46 schreef All-out het volgende:
[..]
Als jullie maar rustig doen, ik wil wel slapenquote:Op maandag 16 september 2013 15:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
yo niggas let me know wie er allemaal represent bij de Intertoys in Tiel voor de GTA dingen jwz
Beter koop je gewoon een nieuwe koelkastquote:Op maandag 16 september 2013 15:46 schreef All-out het volgende:
[..]
yo als de nachtrust van mijn boy jackson in het geding is zal ik die niggas rustig houden swaquote:Op maandag 16 september 2013 15:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Als jullie maar rustig doen, ik wil wel slapen
Mensen afrekenen op het niet spelen van een game... Ekte mannen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen Nederlands gesproken San Andreas hebben gespeeld waar ze deze taal bezigden.
Film het, en doe extra lang over je keuze. Hmm. Welk merk is de beste batterij? En hoe lang gaat die dan mee? Zijn die niet oplaadbaar? Hmm en die dan? Kan ik niet beter langs de makro gaan voor dit? Wil toch liever hier kopen.. Hoe zit het met die duracell dingen? Oh, je hebt ook nog verschillende groottes, dan zou ik even m'n vriendin moeten bellen welke ze nodig heeft.quote:Op maandag 16 september 2013 15:46 schreef All-out het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |