Wij waren op Black Friday in de macy's in SF. Je wilt het echt niet weten..quote:Op maandag 16 september 2013 15:33 schreef delano.888 het volgende:
Hey jongens, je mag blij zijn dat we niet in Amerika wonen, Black Friday, DAT is pas chaos:
niet flauw doen mattiequote:
Wat.quote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen jullie je vast voorbereiden op de chaos.
Daar gaat bijna ieder jaar wel iemand bij dood. Niet om te lachen. RIP voor hun familie.quote:Op maandag 16 september 2013 15:33 schreef delano.888 het volgende:
Hey jongens, je mag blij zijn dat we niet in Amerika wonen, Black Friday, DAT is pas chaos:
Ik ben meer het type van chill naar binnen lopen en vragen om de Sims 3 op zo'n avond.quote:Op maandag 16 september 2013 15:32 schreef delano.888 het volgende:
TS: zet deze even in de op anders:
Dan gaat vanavond niemand meer![]()
Ik wil ook wel om 00:45 ofzo gaan. Zal wel rustiger zijn dan. Maar straks gooien zo om 00:30 de tent alweer dicht ofzoquote:Op maandag 16 september 2013 15:32 schreef kaos- het volgende:
Al die mensen die als eerste naar binnen willen en shit. Zo heb ik het nog nooit meegemaakt.
Ik betaal gewoon vooraf, dan krijg je een nummer en zodra de debielen na 15 minuten klaar zijn met hun autisme haal ik de game een keertje op.
Minuutje niks posten, respectquote:Op maandag 16 september 2013 15:34 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Daar gaat bijna ieder jaar wel iemand bij dood. Niet om te lachen. RIP voor hun familie.
Godverdomme...lijkt wel op die friday na Thanksgiving in de US of Aquote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen jullie je vast voorbereiden op de chaos.
Sowieso in de rij gaan staan voor een computerspelletje.quote:Op maandag 16 september 2013 15:34 schreef themole het volgende:
Die rennende mensen in dat filmpje, het is maar een spel.
quote:Op maandag 16 september 2013 15:32 schreef delano.888 het volgende:
TS: zet deze even in de op anders:
Dan gaat vanavond niemand meer![]()
Daarom ook gewoon laten verzenden, alsof ik in de nacht dat spel ga spelen ofzo.quote:Op maandag 16 september 2013 15:34 schreef delano.888 het volgende:
Hey jongens, nog wat hè, GTA5 is een veeeeeel grotere launch dan Black Ops 2, just FYI.
Zo moet je het ook doen, hou je ook je streetcredit.quote:Op maandag 16 september 2013 15:34 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Ik wil ook wel om 00:45 ofzo gaan. Zal wel rustiger zijn dan. Maar straks gooien zo om 00:30 de tent alweer dicht ofzo![]()
Of ik chill 'm in de car met een jonkoe (jeweet zelf) en wachten tot de gekte voorbij is.
Respect G.quote:Op maandag 16 september 2013 15:34 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Ik wil ook wel om 00:45 ofzo gaan. Zal wel rustiger zijn dan. Maar straks gooien zo om 00:30 de tent alweer dicht ofzo![]()
Of ik chill 'm in de car met een jonkoe (jeweet zelf) en wachten tot de gekte voorbij is.
Sowieso rennen, alsof de 30 seconden eerder thuis uitmakenquote:Op maandag 16 september 2013 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sowieso in de rij gaan staan voor een computerspelletje.
Nee maar wel bij de Kassaquote:Op maandag 16 september 2013 15:36 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sowieso rennen, alsof de 30 seconden eerder thuis uitmaken
Lees : HEEL VEEL meer.quote:Op maandag 16 september 2013 15:36 schreef lord_bono het volgende:
En dan te bedenken dat GTA nog veel meer pre-orders heeft dan call of doody
Ik lees morgen wel in de kranten hoeveel 14 jarige puberjongetjes er vertrapt zijnquote:Op maandag 16 september 2013 15:34 schreef delano.888 het volgende:
Hey jongens, nog wat hè, GTA5 is een veeeeeel grotere launch dan Black Ops 2, just FYI.
quote:Op maandag 16 september 2013 15:36 schreef lord_bono het volgende:
En dan te bedenken dat GTA nog veel meer pre-orders heeft dan call of doody
18+quote:Op maandag 16 september 2013 15:37 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik lees morgen wel in de kranten hoeveel 14 jarige puberjongetjes er vertrapt zijn
Deze nigger weet hoe je die shit hosseltquote:Op maandag 16 september 2013 15:34 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |