Volgens mij welquote:Op maandag 16 september 2013 15:21 schreef byah het volgende:
Is het nou bewust dat die navigatie niet altijd klopt?
Als dit waar is omfg, en hij woont ook in Eindje?quote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
Gozer die ik ken zegt dat GTA nu al in de winkels te koop is. Dus effe daar binnen lopen en je hebt hem.
Bull shit verhaal ga ik van uit?
Slugs up in between the eyesquote:
Hij vraagt nu na bij die jongen die dat tegen hem zei.quote:Op maandag 16 september 2013 15:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als dit waar is omfg, en hij woont ook in Eindje?
Moet dadelijk toch ff naar het centrum dus.
Kom net van de BS af, ligt niks. Hier dan iig.quote:Op maandag 16 september 2013 15:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als dit waar is omfg, en hij woont ook in Eindje?
Moet dadelijk toch ff naar het centrum dus.
Idd, gamemania wees mij daar ook opquote:Op maandag 16 september 2013 15:24 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Kom net van de BS af, ligt niks. Hier dan iig.
Ze wezen mij nog een keer dat 12u nachtverkoop is.
quote:Op maandag 16 september 2013 15:24 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Kom net van de BS af, ligt niks. Hier dan iig.
Ze wezen mij nog een keer dat 12u nachtverkoop is.
Jonge, wat bende gij nou aan het doen joh verrekte mongolquote:Op maandag 16 september 2013 15:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Slugs up in between the eyes
like True Lies
Kill em and flee the scene
Just bring back the coke or the cream
Bedankt, maar...quote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef J03llV het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)00-16mb-7200rpm.html
quote:
rap battle Gquote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef J03llV het volgende:
[..]
Jonge, wat bende gij nou aan het doen joh verrekte mongol
Als ze geen nachtopening hebben zou het wel gewoon kunnen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hij zegt bij de BS, lijkt me sterk, onzin verhaal dus.
Swa kom dan wat doe je stoerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fack hem trouwens, ik ga gewoon lekker vanachtquote:Op maandag 16 september 2013 15:28 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Als ze geen nachtopening hebben zou het wel gewoon kunnen.
Fucking kansloosquote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen jullie je vast voorbereiden op de chaos.
pff wat een mongeaulen daar in die saturn. Mooie glimmende nickelson parade. Ik hoop dat ik vanavond niet dat soort taferelen hoef mee te maken :/quote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen jullie je vast voorbereiden op de chaos.
Ai.. helemaal solo ofwatquote:Op maandag 16 september 2013 15:29 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Fack hem trouwens, ik ga gewoon lekker vanacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |