Bij GM Rotterdam Zuidplein hebben ze niet genoeg exemplaren besteld, ze hebben al meer dan 300 preorders moeten weigeren, of dat die mensen hem pas 1/2 weken later krijgenquote:Op maandag 16 september 2013 15:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk wel honderden mensen ja.
from the Beretta, putting all the holes in your sweaterquote:
Kortom die mensen gaan hem echt niet bij GM halen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:17 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Bij GM Rotterdam Zuidplein hebben ze niet genoeg exemplaren besteld, ze hebben al meer dan 300 preorders moeten weigeren, of dat die mensen hem pas 1/2 weken later krijgen
bartsmit leyweg ?quote:Op maandag 16 september 2013 15:14 schreef very het volgende:
BTW...zou het druk zijn bij de nachtrelease bij Mediamarkt en Bartsmit Den Haag? Is om de hoek, dus als het niet gek druk is wil ik best ff langs...maar als er 100en mensen op af komen wacht ik wel tot morgen
quote:Op maandag 16 september 2013 15:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Krijg bijna zin om vanacht wat langer bij de kroeg te blijven hangen om te kijken wat voor volk daar op af komt
Same, zoals ik al eerder zei, het voelt alsof je weet dat je voor de eerste keer gaat neuken.quote:
Wearing a bulletproof vest.quote:Op maandag 16 september 2013 15:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
from the Beretta, putting all the holes in your sweater
Echt f*cked upquote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef very het volgende:
Trouwens...ik heb het probleem niet, maar zijn er hier mensen die maar een 12GB PS3 hebben?
Ik weet niet hoeveel het OS nodig heeft, dus hoeveel ruimte er daadwerkelijk beschikbaar is, maar met savegames, demo's etc zal het voor sommige misschien onmogelijk zijn om GTA5 te installeren
voor de installatie is er al 8gb nodigquote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef very het volgende:
Trouwens...ik heb het probleem niet, maar zijn er hier mensen die maar een 12GB PS3 hebben?
Ik weet niet hoeveel het OS nodig heeft, dus hoeveel ruimte er daadwerkelijk beschikbaar is, maar met savegames, demo's etc zal het voor sommige misschien onmogelijk zijn om GTA5 te installeren
Mattie, kom op zeg. Je pik in een punani stoppen is toch wel van een andere factor dan een computerspelletje spelen G.quote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef kaos- het volgende:
[..]
Same, zoals ik al eerder zei, het voelt alsof je weet dat je voor de eerste keer gaat neuken.
Iedereen zegt dat het geweldig is, maar je weet nog niks. Toch weet je wel dat het tof gaat worden.
Dat gevoel is momenteel aan de gang.
Ik weet niet meer hoeveel gb mijn ps3 heeft.quote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef very het volgende:
Ja, daarom mijn postquote:Op maandag 16 september 2013 15:19 schreef J03llV het volgende:
[..]
voor de installatie is er al 8gb nodig
Ik heb het over het voorspel he.quote:Op maandag 16 september 2013 15:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mattie, kom op zeg. Je pik in een punani stoppen is toch wel van een andere factor dan een computerspelletje spelen G.
Dan koop je toch een grotere harde schijf? Ben je voor een paar tientjes klaar.quote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef very het volgende:
Het zou zo kunnen zijn dat enkele zaken hem al verkopen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
Gozer die ik ken zegt dat GTA nu al in de winkels te koop is. Dus effe daar binnen lopen en je hebt hem.
Bull shit verhaal ga ik van uit?
Een gozer...quote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
Gozer die ik ken zegt dat GTA nu al in de winkels te koop is. Dus effe daar binnen lopen en je hebt hem.
Bullshit idd. Op enkele shops na.quote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
Wow, jij bent wel hardcore pc gamer. Respect mattie.quote:
winkels die een nachtrelease hebben zullen dat sowieso niet doen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zal hem is vragen welke winkelquote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef themole het volgende:
[..]
Het zou zo kunnen zijn dat enkele zaken hem al verkopen.
Intertoys A'dam verkoopt hem al sinds gisteren als ik me niet vergis..quote:Op maandag 16 september 2013 15:21 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Zal hem is vragen welke winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |