SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
100Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
TOPSHOW
TOETERTJESIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Ik ben mijn auto van 250.000$ kwijt.Waar kan ik die terug halen?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zolang ze dat niet IRL doen ga ik ze ook niet uitlachen. Blanke jochies van 16 die ineens straat gaan praten in hun boerendorp omdat ze GTA spelen mogen dat best in hun topics doen, maar als ik op straat een jochie met Beats koptelefoon, hangbroek en sneaks staat hoor zeggen, 'G, die shit is tantoe strak, jeweetzelluf, nigga.' Kan die op een corrigerende tik wachten, net als zo'n dikke neckbeard met fedora het op straat ook niet over DPS moet hebben. Ken die ook een tik hebben.quote:Op maandag 16 september 2013 14:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel WoW spelers uitlachen omdat zij ook doen wat in het spelletje gedaan wordt.!
Gewoon normaal doen.Fo’ fo’ bulldog: my motherfucking pet
I point it at you and tell that motherfucker "fetch"
I’m fucking her good, she got her legs on my neck
I get pussy, mouth and ass, call that bitch triple threat![]()
Weet ik niet, ik heb het spel nog nooit gespeeld. Voornamelijk omdat hij pas morgen gereleased wordt.quote:Op maandag 16 september 2013 14:33 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
heeujquote:Geachte heer Typisch,
Hierbij deel ik u mee dat u de game morgen zult ontvangen.
Onder Mijn bestellingen op Mijn wehkamp.nl kunt u de status van de bestelling raadplegen.
Een fijne dag en veel plezier met de game.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice wehkamp.nl
www.wehkamp.nl![]()
Heerlijk reviews lezenquote:Ik verwacht niks lager dan een 9 eigenlijk.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dat dusquote:Op maandag 16 september 2013 14:34 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb het spel nog nooit gespeeld. Voornamelijk omdat hij pas morgen gereleased wordt.![]()
![]()
Denk het wel jaquote:Op maandag 16 september 2013 14:33 schreef Haarbalpasta het volgende:
100 topics and still counting..
Hebben we hier een record te pakken voor de release van een game?![]()
![]()
Gametrailers.com is video.quote:Op maandag 16 september 2013 14:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heerlijk reviews lezenIk verwacht niks lager dan een 9 eigenlijk.
![]()
![]()
Haha, neem aan dat je dat heer Typisch er even zelf in hebt gezet ivm privacy? Of heb je echt dhr. Typisch opgegeven? ;pquote:![]()
WehkampDaar bedoelen ze met morgen overmorgen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 14:33 schreef Ozz-03 het volgende:
Met je pirate copy.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Tricks suck my clique dick all day with no trivia
So gimme a hoe, a bankroll and a bag of weed
I'm guaranteed to fuck her till her nose bleedOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Hij heet zo. Echt waar.quote:Op maandag 16 september 2013 14:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, neem aan dat je dat heer Typisch er even zelf in hebt gezet ivm privacy? Of heb je echt dhr. Typisch opgegeven? ;pIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
U paradeert verder op oud nieuws mijn waarde. Gaarne verder te spreken in correct Neerlands. Shabi.quote:Op maandag 16 september 2013 14:33 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Zolang ze dat niet IRL doen ga ik ze ook niet uitlachen. Blanke jochies van 16 die ineens straat gaan praten in hun boerendorp omdat ze GTA spelen mogen dat best in hun topics doen, maar als ik op straat een jochie met Beats koptelefoon, hangbroek en sneaks staat hoor zeggen, 'G, die shit is tantoe strak, jeweetzelluf, nigga.' Kan die op een corrigerende tik wachten, net als zo'n dikke neckbeard met fedora het op straat ook niet over DPS moet hebben. Ken die ook een tik hebben.
Gewoon normaal doen."Thats how we roll in the Shire!"![]()
en iemand een tik geven is normaal volslagen aso!quote:Op maandag 16 september 2013 14:33 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Zolang ze dat niet IRL doen ga ik ze ook niet uitlachen. Blanke jochies van 16 die ineens straat gaan praten in hun boerendorp omdat ze GTA spelen mogen dat best in hun topics doen, maar als ik op straat een jochie met Beats koptelefoon, hangbroek en sneaks staat hoor zeggen, 'G, die shit is tantoe strak, jeweetzelluf, nigga.' Kan die op een corrigerende tik wachten, net als zo'n dikke neckbeard met fedora het op straat ook niet over DPS moet hebben. Ken die ook een tik hebben.
Gewoon normaal doen.![]()
![]()
Truequote:Tweakers schrijft erg goede reviews imo.
Alsof dat wat uitmaakt.quote:
Doen af en toe ook video. Zal GTA V ook wel zo zijn, zelfde geldt voor Gamekings.quote:Op maandag 16 september 2013 14:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
TrueTweakers schrijft erg goede reviews imo.
![]()
voor het meeste wel jaquote:Op maandag 16 september 2013 14:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Selektvracht werkt met bejaarden.![]()
![]()
Ja. We hoeven hier niet te weten dat je het spel illegaal speelt.quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Heb er netjes voor betaald, alleen gaat het geld niet naar Rockstar. Voel me best schuldig, maar maak het wel goed met de DLC.quote:Op maandag 16 september 2013 14:35 schreef Vault-Boy het volgende:
GTA V moet je gewoon kopen man. Steun die ontwikkelaars
Dan ben je echt een debieltje.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ze heeft het gezegd, dan is het zo.quote:Op maandag 16 september 2013 14:34 schreef Muto het volgende:
WehkampDaar bedoelen ze met morgen overmorgen.
En anders wacht ik maar een dagje extra.![]()
![]()
![]()
Genoeg users die wel om informatie vragen, die willen het maar wat graag weten.quote:Op maandag 16 september 2013 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja. We hoeven hier niet te weten dat je het spel illegaal speelt.Spreek dus voor jezelf.
Geen verzekering zeker?quote:Op maandag 16 september 2013 14:33 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
Die ene dag kan er dan ook nog wel bij..quote:Op maandag 16 september 2013 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze heeft het gezegd, dan is het zo.
En anders wacht ik maar een dagje extra.![]()
![]()
negerwatquote:Op maandag 16 september 2013 14:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb er netjes voor betaald, alleen gaat het geld niet naar Rockstar. Voel me best schuldig, maar maak het wel goed met de DLC.
kun je wel online dan straks?![]()
![]()
GTA V Online wordt wel episch
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik weet niet hoe je dat kan regelen. Heb hem gewoon via een website besteld en kon hem ophalen in m'n garage. Verder zie ik niks over verzekeringen staan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Sowieso, heb morgen toch niet heel veel tijd. Van 2 tot 5 oid kan ik eventueel spelen. De rest zit vol tot middernacht.quote:Op maandag 16 september 2013 14:37 schreef Differ het volgende:
[..]
Die ene dag kan er dan ook nog wel bij..![]()
Ik spreek voor FOK! en daar is warez verboden.quote:Op maandag 16 september 2013 14:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Genoeg users die wel om informatie vragen, die willen het maar wat graag weten.Spreek dus voor jezelf.
Mijn Nederlands is voledig correct, maar als je in een topic over je computerspel wil praten als een computerspelmafkees moet dat kunnen. Netzoals een corrigerende tik uitdelen als men bemerkt dat onze jongere medemensen van het pad af dwalen.quote:Op maandag 16 september 2013 14:35 schreef Giester het volgende:
[..]
U paradeert verder op oud nieuws mijn waarde. Gaarne verder te spreken in correct Neerlands. Shabi.Fo’ fo’ bulldog: my motherfucking pet
I point it at you and tell that motherfucker "fetch"
I’m fucking her good, she got her legs on my neck
I get pussy, mouth and ass, call that bitch triple threat![]()
Ik heb hem alleen nog maar offline gespeeld. (PSN account offline)quote:Op maandag 16 september 2013 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
negerwat
kun je wel online dan straks?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Snap ik, maar met een copy die niet van Rockstar is zal je straks problemen krijgen om online te gaan.quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen nog maar offline gespeeld. (PSN account offline)![]()
![]()
Heb je hem ook illegaal voor PC?quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen nog maar offline gespeeld. (PSN account offline)![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik spreek voor FOK! en daar is warez verboden.
Alsof ik illegaal aan het handelen ben. Doe normaal man komop.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hier precies hetzelfde..quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso, heb morgen toch niet heel veel tijd. Van 2 tot 5 oid kan ik eventueel spelen. De rest zit vol tot middernacht.
Krijg hem morgen binnen als het goed is, maar kan niet eens spelen morgen![]()
Of tie dan dinsdag of woensdag binnenkomt, maakt geen reet uit voor mij.![]()
Is gewoon de versie die jullie straks ook gaan kopen en spelen, geen verschil.quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap ik, maar met een copy die niet van Rockstar is zal je straks problemen krijgen om online te gaan.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Karma als je straks op annuleren klikt bij bol.com !
[ Bericht 80% gewijzigd door STING op 16-09-2013 14:40:13 ]![]()
Straks krijgt ie over maximaal een 6 en is iedereen die hem nu al speelt en zeggen dat het zo goed is worden betaald door Rockstarquote:![]()
![]()
Hoop het voor je, maar ik denk het niet.quote:Op maandag 16 september 2013 14:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is gewoon de versie die jullie straks ook gaan kopen en spelen, geen verschil.![]()
360 = bestquote:Op maandag 16 september 2013 14:39 schreef HostiHawaii het volgende:
http://www.gameranx.com/u(...)looks-best---barely/![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik vind inloggen op bol.com zo eng nu. Die annuleer knop zit erg dicht bij andere knoppen![]()
![]()
Zo gasten. Klapstoeltje pakken, wat eten bij de Mac en naar de Coolsingel naar de gameszaak daar. Sla ik gelijk twee vliegen in een klap.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
KFC is the way to go man. Zeker icm GTA V is KFC hemelsquote:Op maandag 16 september 2013 14:41 schreef Muto het volgende:
Zo gasten. Klapstoeltje pakken, wat eten bij de Mac en naar de Coolsingel naar de gameszaak daar. Sla ik gelijk twee vliegen in een klap.![]()
Mijn stoeltje staat er al, mag je wel gebruiken.quote:Op maandag 16 september 2013 14:41 schreef Muto het volgende:
Zo gasten. Klapstoeltje pakken, wat eten bij de Mac en naar de Coolsingel naar de gameszaak daar. Sla ik gelijk twee vliegen in een klap.![]()
Als ik de Reviews van GTA 4 nog kan herinneren waren de reviews met een 9 op 1 hand te tellen, rest was allemaal een 10.quote:Op maandag 16 september 2013 14:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heerlijk reviews lezenIk verwacht niks lager dan een 9 eigenlijk.
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
nog maar 24 uur
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Haha nee gek, zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op maandag 16 september 2013 14:42 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zullen er nu al mensen klaarstaan voor die nightrelease ofwat?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Precies!quote:Op maandag 16 september 2013 14:41 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Als ik de Reviews van GTA 4 nog kan herinneren waren de reviews met een 9 op 1 hand te tellen, rest was allemaal een 10.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Nouja, ik ga toch zo, wil vooraan staan.quote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef kaos- het volgende:
[..]
Haha nee gek, zo erg is het nu ook weer niet.![]()
![]()
GTA IV spelen? Of even fappen?quote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef Tjacka het volgende:
Pff morph hou mij in het gareel ik kan niet meer van de spanning.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Veel plezierquote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Nouja, ik ga toch zo, wil vooraan staan.![]()
![]()
Een 10 voor GTA 4........ Zelfs GTA5 is niet de perfecte game, want die bestaat niet.quote:Op maandag 16 september 2013 14:41 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Als ik de Reviews van GTA 4 nog kan herinneren waren de reviews met een 9 op 1 hand te tellen, rest was allemaal een 10.
Een 10 is dan ook niet realistisch, een 9 wel.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Je auto is niet terug te vinden in de garage? Want dan ben je hem denk ik kwijt...quote:Op maandag 16 september 2013 14:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb er netjes voor betaald, alleen gaat het geld niet naar Rockstar. Voel me best schuldig, maar maak het wel goed met de DLC.![]()
Als je nu al klaarzit heb je een serieus probleem.
Ik had hem vrijdagavond al mee kunnen krijgen, maar heb hem al gepreordered en ga hem niet af afzeggen omdat ik hem ergens 2 dagen eerder kan krijgen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
fappen heb ik al 3x gedaan vandaag.quote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
GTA IV spelen? Of even fappen?
GTA IV geen zin in.Groot fan van User Wotte![]()
Geile beer.quote:Op maandag 16 september 2013 14:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fappen heb ik al 3x gedaan vandaag.
GTA IV geen zin in.![]()
Dan maar alvast in de rij gaan liggen bij een gamestorequote:Op maandag 16 september 2013 14:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fappen heb ik al 3x gedaan vandaag.
GTA IV geen zin in.
Ik zeg ook niet dat ik het er mee eens ben.quote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Een 10 voor GTA 4........ Zelfs GTA5 is niet de perfecte game, want die bestaat niet.
Een 10 is dan ook niet realistisch, een 9 wel.
Alleen het gezeik van je neef, of vrienden via de telefoon zorgen er voor mij voor dat de score 0.5 punten naar beneden gaat.
zelf zou ik zeggen 8.5 voor GTA 4.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Nee heb al gekeken, ik moest hem bij een missie verplicht achter laten. Andere auto's die je vanaf het begin al hebt krijg je wel iedere keer terug. Staan netjes geparkeerd voor de garage.quote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je auto is niet terug te vinden in de garage? Want dan ben je hem denk ik kwijt...Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik moet nog werken.quote:Op maandag 16 september 2013 14:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan maar alvast in de rij gaan liggen bij een gamestoreGroot fan van User Wotte![]()
Je hebt toch zo'n depot?quote:Op maandag 16 september 2013 14:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee heb al gekeken, ik moest hem bij een missie verplicht achter laten. Andere auto's die je vanaf het begin al hebt krijg je wel iedere keer terug. Staan netjes geparkeerd voor de garage.![]()
Artikelen
Bestelstatus
Verzending
Extra informatie
Grand Theft Auto V (GTA V)
Grand Theft Auto V Take Two
PlayStation 3
¤ 54,99
Wordt verwerkt Op verschijningsdatum![]()
![]()
I gots to make a grip and have an extra clip
So every time me and homies rolling to dip
We can get a nigga flat on his back
Now who the hell say dead man cant rapOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ze versturen altijd s'avonds die mailtjes dat het verpakt en onderweg is.quote:Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Voor de midnight release?quote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Nouja, ik ga toch zo, wil vooraan staan.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Tot 23:00 kunnen mensen bestellen. DAARNA doen ze altijd de verzending. Dus na 23:00 krijg je een mail waarin staat dat de bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst en heb je hem morgen in huis. Dit gaat altijd zo.![]()
We mogen geen G meer zeggen swa.quote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef Morgen- het volgende:
als ik nu de g typ in mijn browserbalk staat er niet meer google maar gta5countdown"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Het paranoïde persoon in mij denkt het zelfde, zelf ben ik meer angstig over Post nl.. maar wees gerust, morgen hebben wij `m gewoon.quote:Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Dit is ook gewoon zo.quote:Op maandag 16 september 2013 14:53 schreef LuckyLuQ het volgende:
Ga er nou maar gewoon allemaal vanuit dat bol gewoon vanavond verzendt.![]()
Ja, maar in het plaatje zelf staat dat ie uitverkocht is.quote:Op maandag 16 september 2013 14:50 schreef VomitusCocktus het volgende:
Tot 23:00 kunnen mensen bestellen. DAARNA doen ze altijd de verzending. Dus na 23:00 krijg je een mail waarin staat dat de bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst en heb je hem morgen in huis. Dit gaat altijd zo.![]()
![]()
Ja de mensen die hem hebben gepreordered en hebben staan Word verwerkt etc. en daardoor denken dat die morgen niet aankomt wat dus wel zo is omdat het altijd pas na 23:00 word overgedragen aan de bezorgdienst.quote:Op maandag 16 september 2013 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar in het plaatje zelf staat dat ie uitverkocht is.
Ik denk dat als je hem nu gaat pakken daar je gewoon geen betaalmethode kunt aanklikken omdat die uitverkocht is.![]()
Dan ben ik jaloers op je.quote:Op maandag 16 september 2013 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
die van mij is 11:00 - 15:00, apart![]()
![]()
WAARquote:Op maandag 16 september 2013 14:55 schreef J03llV het volgende:
YESYESYES Status: Uw bestelling is verzonden![]()
Wij krijgen hem ook wel, de mensen die hem voor de 13e besteld hebben, maar daarom is het wel misleidend dat er nu staat dat, wanneer je voor 23:00 besteld, je hem morgen in huis hebt.quote:Op maandag 16 september 2013 14:55 schreef VomitusCocktus het volgende:
[..]
Ja de mensen die hem hebben gepreordered en hebben staan Word verwerkt etc. en daardoor denken dat die morgen niet aankomt wat dus wel zo is omdat het altijd pas na 23:00 word overgedragen aan de bezorgdienst.
Ik denk dat als je hem nu gaat pakken daar je gewoon geen betaalmethode kunt aanklikken omdat die uitverkocht is.![]()
Zal ik een TR maken over al dat bol.com gezeik?
Mijn tere zieltje kan dit immers niet negeren en ik vind het vervelend worden, huilie, huilie.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Klopt dat is idd misleidend.quote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wij krijgen hem ook wel, de mensen die hem voor de 13e besteld hebben, maar daarom is het wel misleidend dat er nu staat dat, wanneer je voor 23:00 besteld, je hem morgen in huis hebt.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef HostiHawaii het volgende:
Mijn tere zieltje kan dit immers niet negeren en ik vind het vervelend worden, huilie, huilie.
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Boo-fucking-hooquote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef HostiHawaii het volgende:
Mijn tere zieltje kan dit immers niet negeren en ik vind het vervelend worden, huilie, huilie.
De grap niet snappen, half naamgenoot....quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Check de PI, mede-hostiquote:Op maandag 16 september 2013 14:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
De grap niet snappen, half naamgenoot....
Lekker prijsverschil bij winkels hier (050) in het centrum. GameMania 59,99, BartSmit/Intertoys 52,99 en MediaMarkt alleen tijdens de nachtopening 47,-![]()
Gaat iemand die special kijken bij gamekings?[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Ah... Daar kijk ik altijd overheen...quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Newbie he?quote:Op maandag 16 september 2013 15:00 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ah... Daar kijk ik altijd overheen...All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Intertoys is ook 47 bij de nachtopening.quote:Op maandag 16 september 2013 15:00 schreef Reintji het volgende:
Lekker prijsverschil bij winkels hier (050) in het centrum. GameMania 59,99, BartSmit/Intertoys 52,99 en MediaMarkt alleen tijdens de nachtopening 47,-ze zijn fucking nice.![]()
Leeft dat programma nog?quote:Op maandag 16 september 2013 15:00 schreef gers het volgende:
Gaat iemand die special kijken bij gamekings?Op Flabber zeker?
blijkbaarquote:
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Ha, nedgame heeft die van mij net ook verzonden.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Nee mên, bij MTV, al dreigt het wel aan tattoos en hipsterbaarden ten onder te gaan.quote:Op maandag 16 september 2013 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
Leeft dat programma nog?Op Flabber zeker?
FOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Ned zeker?quote:Op maandag 16 september 2013 15:02 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ha, nedgame heeft die van mij net ook verzonden."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Op hun site hebben ze soms best vermakelijke items, het tv programma is idd nutteloos.quote:Op maandag 16 september 2013 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leeft dat programma nog?Op Flabber zeker?
Niet altijd serieus![]()
Lol degene die normaal de telefoon opnemen zijn nu helemaal blij dat ze eindelijk eens iets anders mogen doenquote:Op maandag 16 september 2013 15:02 schreef I.C.O.N. het volgende:
all4games is "maandag telefonisch gesloten i.v.m. de verwerking en verzending van GTA 5"
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Ff een vraagje, raden jullie net aan om de tweede disc ook te installeren op de 360, of gewoon vanaf disc te spelen?![]()
13 uur al maar ik zie het nu pasquote:.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Lijkt me wel het snelst ja?quote:Op maandag 16 september 2013 15:03 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ff een vraagje, raden jullie net aan om de tweede disc ook te installeren op de 360, of gewoon vanaf disc te spelen?![]()
Kon ze destijds altijd best goed hebben, maar de hipsterfactor ging exponentieel omhoog met de aflevering.quote:Op maandag 16 september 2013 15:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee mên, bij MTV, al dreigt het wel aan tattoos en hipsterbaarden ten onder te gaan.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
dit, ik ben ook benieuwd.quote:Op maandag 16 september 2013 15:03 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ff een vraagje, raden jullie net aan om de tweede disc ook te installeren op de 360, of gewoon vanaf disc te spelen?
heb maar een 20 gig hdd :/
Oh nee toch niet, xbox in de slaapkamer, xbox in de woonkamer, xbox als backup mocht die RROD komen.
MY BODY IS REGGIE![]()
-weg-
[ Bericht 98% gewijzigd door STING op 16-09-2013 15:08:55 ][b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Ik denk dat ik maar om de 10 posts dit linkje ga neerzetten:
STREAMS
http://www.reddit.com/r/G(...)d_updated_regularly/
Aangezien iedereen hier blind is.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
-weg-
[ Bericht 99% gewijzigd door STING op 16-09-2013 15:08:59 ]All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Kap nou eens met die domme vragen man, voor de 345254352656e keer, er is (nog) geen pc-versie...quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef RalphFiennes het volgende:
[..]
Heb je hem ook illegaal voor PC?![]()
Ik speel em al op de pc hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 15:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kap nou eens met die domme vragen man, voor de 345254352656e keer, er is (nog) geen pc-versie...![]()
Niet naar hun luisteren shabi.quote:Op maandag 16 september 2013 15:07 schreef J03llV het volgende:
[..]
Waarom heb ik zon gevoel dat ik porno uitkom..
Heb al een goeie gevonden, goodgame.ru/channel/breadpit
Ga gewoon naar tubegalore.com.
Daar vind je alle streams die live staan."Thats how we roll in the Shire!"![]()
240p porn.quote:Op maandag 16 september 2013 15:05 schreef gers het volgende:
[..]
xhamster.com vind ik altijd wel goed![]()
![]()
Technisch gezien je hem op de PC spelen met een 360 emulator.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Bedoel wat zeg jij ik snap G.quote:Op maandag 16 september 2013 15:08 schreef delano.888 het volgende:
Technisch gezien je hem op de PC spelen met een 360 emulator."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Trolololololquote:Op maandag 16 september 2013 15:08 schreef delano.888 het volgende:
Technisch gezien je hem op de PC spelen met een 360 emulator.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Bestaat er een goeie dan? Wordt overigens wel vet met die PS4, wat nagenoeg een PC is.quote:Op maandag 16 september 2013 15:08 schreef delano.888 het volgende:
Technisch gezien je hem op de PC spelen met een 360 emulator.
Emulator erop en gaan!![]()
![]()
Was bij Skyrim ookquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Volgens mij heb je voor de echt goede een hele flinke pc nodig, maar ze bestaan wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
bedankt maatquote:Op maandag 16 september 2013 15:05 schreef delano.888 het volgende:
Ik denk dat ik maar om de 10 posts dit linkje ga neerzetten:
STREAMS
http://www.reddit.com/r/G(...)d_updated_regularly/
Aangezien iedereen hier blind is.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
als ik nu de g typ in mijn browserbalk staat er niet meer google maar gta5countdownMaar dat was alleen op PS3 toch ?quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lololol 2 discs. Wat een faal. LA Noire had er 3. Dus GTA5 is kleiner?
Overigens PS3 ftw 1 discOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Oh dat kan. Heb Skyrim enkel voor pc.quote:
Maar je zou toch denken dat vanaf hdd sneller is dan vanaf disc.![]()
L.A Noirequote:Op maandag 16 september 2013 15:10 schreef delano.888 het volgende:
Lololol 2 discs. Wat een faal. LA Noire had er 3. Dus GTA5 is kleiner?![]()
Sindsdien koop ik niet alles meer blindelings van Rockstar, wat een gare game was dat.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Nope.quote:Op maandag 16 september 2013 15:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je voor de echt goede een hele flinke pc nodig, maar ze bestaan wel.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Vond het best een toffe gamequote:Op maandag 16 september 2013 15:11 schreef Abed het volgende:
[..]
L.A Noire![]()
Sindsdien koop ik niet alles meer blindelings van Rockstar, wat een gare game was dat.![]()
Wtf is dit?!![]()
Ik heb hem besteld en ga hem ophalen bij BartSmit krijg ik deze ongein.
di 17 sep 2013
13:30-21:30
Ik wil gewoon om 09:00 dat spel op halen
,,/![]()
Asahbi, waarom geef je me porn!?quote:Op maandag 16 september 2013 15:08 schreef Giester het volgende:
[..]
Niet naar hun luisteren shabi.
Ga gewoon naar tubegalore.com.
Daar vind je alle streams die live staan.
Beeg.com is de site![]()
Gewoon om 9 uur gaan!quote:Op maandag 16 september 2013 15:12 schreef -Menn0- het volgende:
Wtf is dit?!![]()
di 17 sep 2013
Ik wil gewoon om 09:00 dat spel op halen![]()
![]()
Nee, is lekker warm. Daarom speel ik em op de pcquote:Op maandag 16 september 2013 15:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet je met je reet van de pc-kast af.![]()
Welke stream wordt er op het moment bekeken?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Allemaal jwzquote:Op maandag 16 september 2013 15:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welke stream wordt er op het moment bekeken?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
BTW...zou het druk zijn bij de nachtrelease bij Mediamarkt en Bartsmit Den Haag? Is om de hoek, dus als het niet gek druk is wil ik best ff langs...maar als er 100en mensen op af komen wacht ik wel tot morgen
People assume too much.![]()
Ze geven inderdaad gewoon dat ding maar mee! Haal d'r maar 1 uit het rek ofzo, wat is dat voor onzin dat hij pas om 13:00 bij BS zou zijnquote:
,,/![]()
Denk wel honderden mensen ja.quote:Op maandag 16 september 2013 15:14 schreef very het volgende:
BTW...zou het druk zijn bij de nachtrelease bij Mediamarkt en Bartsmit Den Haag? Is om de hoek, dus als het niet gek druk is wil ik best ff langs...maar als er 100en mensen op af komen wacht ik wel tot morgenOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Vast wel!quote:Op maandag 16 september 2013 15:14 schreef very het volgende:
BTW...zou het druk zijn bij de nachtrelease bij Mediamarkt en Bartsmit Den Haag? Is om de hoek, dus als het niet gek druk is wil ik best ff langs...maar als er 100en mensen op af komen wacht ik wel tot morgen![]()
yo wtf man ik hoef echt niet iedereen zijn persoonlijke verhaal over zijn webshop te lezen G'sOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dan heb je voor verzending gekozen, einstein.quote:Op maandag 16 september 2013 15:12 schreef -Menn0- het volgende:
Wtf is dit?!![]()
di 17 sep 2013
Ik wil gewoon om 09:00 dat spel op halenIn discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op maandag 16 september 2013 15:14 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dan heb je voor verzending gekozen, einstein.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Nee Bassie, ik heb "ophalen bij Bart Smit gekozen"quote:Op maandag 16 september 2013 15:14 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dan heb je voor verzending gekozen, einstein.
Bezorgadres
Bart Smit
Amstelplein 41
1421SB UITHOORN,,/![]()
Moet je niet op letten joh. Gewoon om 9 uur aan de balie dat spel claimen of maak jezelf vast aan de kassa met een ketting en hangslotquote:Op maandag 16 september 2013 15:14 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ze geven inderdaad gewoon dat ding maar mee! Haal d'r maar 1 uit het rek ofzo, wat is dat voor onzin dat hij pas om 13:00 bij BS zou zijn![]()
Evil mind.quote:Op maandag 16 september 2013 15:15 schreef Zipportal het volgende:
Hoop dat het vannacht KEIHARD gaat regenen.![]()
Auto + winkelcentrum = /carequote:Op maandag 16 september 2013 15:15 schreef Zipportal het volgende:
Hoop dat het vannacht KEIHARD gaat regenen.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Dan gaat ge toch lekker weg?quote:Op maandag 16 september 2013 15:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
yo wtf man ik hoef echt niet iedereen zijn persoonlijke verhaal over zijn webshop te lezen G's![]()
Voor L.A. Noir was 1 disk waarschijnlijk alleen al voor de gezicht animaties.quote:Op maandag 16 september 2013 15:10 schreef delano.888 het volgende:
Lololol 2 discs. Wat een faal. LA Noire had er 3. Dus GTA5 is kleiner?
Overigens PS3 ftw 1 discOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 15:15 schreef Zipportal het volgende:
Hoop dat het vannacht KEIHARD gaat regenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Krijg bijna zin om vanacht wat langer bij de kroeg te blijven hangen om te kijken wat voor volk daar op af komtquote:Op maandag 16 september 2013 15:15 schreef Zipportal het volgende:
Hoop dat het vannacht KEIHARD gaat regenen.
Bij GM Rotterdam Zuidplein hebben ze niet genoeg exemplaren besteld, ze hebben al meer dan 300 preorders moeten weigeren, of dat die mensen hem pas 1/2 weken later krijgenquote:Op maandag 16 september 2013 15:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk wel honderden mensen ja.![]()
![]()
from the Beretta, putting all the holes in your sweaterquote:Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kortom die mensen gaan hem echt niet bij GM halen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:17 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Bij GM Rotterdam Zuidplein hebben ze niet genoeg exemplaren besteld, ze hebben al meer dan 300 preorders moeten weigeren, of dat die mensen hem pas 1/2 weken later krijgen
Niet altijd serieus![]()
bartsmit leyweg ?quote:Op maandag 16 september 2013 15:14 schreef very het volgende:
BTW...zou het druk zijn bij de nachtrelease bij Mediamarkt en Bartsmit Den Haag? Is om de hoek, dus als het niet gek druk is wil ik best ff langs...maar als er 100en mensen op af komen wacht ik wel tot morgen![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 15:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Krijg bijna zin om vanacht wat langer bij de kroeg te blijven hangen om te kijken wat voor volk daar op af komt![]()
![]()
Same, zoals ik al eerder zei, het voelt alsof je weet dat je voor de eerste keer gaat neuken.quote:
Iedereen zegt dat het geweldig is, maar je weet nog niks. Toch weet je wel dat het tof gaat worden.
Dat gevoel is momenteel aan de gang.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Trouwens...ik heb het probleem niet, maar zijn er hier mensen die maar een 12GB PS3 hebben?
Ik weet niet hoeveel het OS nodig heeft, dus hoeveel ruimte er daadwerkelijk beschikbaar is, maar met savegames, demo's etc zal het voor sommige misschien onmogelijk zijn om GTA5 te installeren
Wearing a bulletproof vest.quote:Op maandag 16 september 2013 15:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
from the Beretta, putting all the holes in your sweater![]()
![]()
Echt f*cked upquote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef very het volgende:
Trouwens...ik heb het probleem niet, maar zijn er hier mensen die maar een 12GB PS3 hebben?
Ik weet niet hoeveel het OS nodig heeft, dus hoeveel ruimte er daadwerkelijk beschikbaar is, maar met savegames, demo's etc zal het voor sommige misschien onmogelijk zijn om GTA5 te installeren![]()
![]()
voor de installatie is er al 8gb nodigquote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef very het volgende:
Ik weet niet hoeveel het OS nodig heeft, dus hoeveel ruimte er daadwerkelijk beschikbaar is, maar met savegames, demo's etc zal het voor sommige misschien onmogelijk zijn om GTA5 te installeren![]()
Mattie, kom op zeg. Je pik in een punani stoppen is toch wel van een andere factor dan een computerspelletje spelen G.quote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef kaos- het volgende:
[..]
Same, zoals ik al eerder zei, het voelt alsof je weet dat je voor de eerste keer gaat neuken.
Iedereen zegt dat het geweldig is, maar je weet nog niks. Toch weet je wel dat het tof gaat worden.
Dat gevoel is momenteel aan de gang.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ik weet niet meer hoeveel gb mijn ps3 heeft.quote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef very het volgende:
Ik weet niet hoeveel het OS nodig heeft, dus hoeveel ruimte er daadwerkelijk beschikbaar is, maar met savegames, demo's etc zal het voor sommige misschien onmogelijk zijn om GTA5 te installerenGroot fan van User Wotte![]()
Ja, daarom mijn postquote:Op maandag 16 september 2013 15:19 schreef J03llV het volgende:
[..]
voor de installatie is er al 8gb nodig
Ik heb het over het voorspel he.quote:Op maandag 16 september 2013 15:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mattie, kom op zeg. Je pik in een punani stoppen is toch wel van een andere factor dan een computerspelletje spelen G.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Gozer die ik ken zegt dat GTA nu al in de winkels te koop is. Dus effe daar binnen lopen en je hebt hem.
Bull shit verhaal ga ik van uit?![]()
Dan koop je toch een grotere harde schijf? Ben je voor een paar tientjes klaar.quote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef very het volgende:
Het zou zo kunnen zijn dat enkele zaken hem al verkopen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
Gozer die ik ken zegt dat GTA nu al in de winkels te koop is. Dus effe daar binnen lopen en je hebt hem.
Bull shit verhaal ga ik van uit?Niet altijd serieus![]()
Een gozer...quote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
Bull shit verhaal ga ik van uit?
Die ik ken...
De winkels...
Lekker duidelijk![]()
![]()
Bullshit idd. Op enkele shops na.quote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
In Glanerbrug (bij Enschede) verkopen ze em al bijvoorbeeld.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Wow, jij bent wel hardcore pc gamer. Respect mattie.quote:All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
winkels die een nachtrelease hebben zullen dat sowieso niet doen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
Bull shit verhaal ga ik van uit?![]()
Zal hem is vragen welke winkelquote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef themole het volgende:
[..]
Het zou zo kunnen zijn dat enkele zaken hem al verkopen.![]()
Intertoys A'dam verkoopt hem al sinds gisteren als ik me niet vergis..quote:Op maandag 16 september 2013 15:21 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Zal hem is vragen welke winkel![]()
Volgens mij welquote:Op maandag 16 september 2013 15:21 schreef byah het volgende:
Is het nou bewust dat die navigatie niet altijd klopt?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Als dit waar is omfg, en hij woont ook in Eindje?quote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
Moet dadelijk toch ff naar het centrum dus.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Slugs up in between the eyesquote:
like True Lies
Kill em and flee the scene
Just bring back the coke or the creamOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hij vraagt nu na bij die jongen die dat tegen hem zei.quote:Op maandag 16 september 2013 15:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als dit waar is omfg, en hij woont ook in Eindje?
Hij woont ook Eindje idd. Eindje sowieso![]()
![]()
Kom net van de BS af, ligt niks. Hier dan iig.quote:Op maandag 16 september 2013 15:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als dit waar is omfg, en hij woont ook in Eindje?
Ze wezen mij nog een keer dat 12u nachtverkoop is.![]()
Idd, gamemania wees mij daar ook opquote:Op maandag 16 september 2013 15:24 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Kom net van de BS af, ligt niks. Hier dan iig.
Ze wezen mij nog een keer dat 12u nachtverkoop is.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 15:24 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Kom net van de BS af, ligt niks. Hier dan iig.
Ze wezen mij nog een keer dat 12u nachtverkoop is.
Jonge, wat bende gij nou aan het doen joh verrekte mongolquote:Op maandag 16 september 2013 15:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Slugs up in between the eyes
like True Lies
Kill em and flee the scene
Just bring back the coke or the cream![]()
![]()
![]()
Kunnen jullie je vast voorbereiden op de chaos.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Bedankt, maar...quote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef J03llV het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)00-16mb-7200rpm.htmlquote:People assume too much.![]()
Je kunt hem schijnbaar ook bestellen bij de mediamarkt en dan om 12 uur uit een kluisje plukken bij deburen, opzich wel chill, geen rij met mede autisten.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ach die paar uurtjes. Wel lekker dat ze Se nog hebben. Voor die paar tientjes wil ik hem wel.
CE gaat mij te ver![]()
![]()
rap battle Gquote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef J03llV het volgende:
[..]
Jonge, wat bende gij nou aan het doen joh verrekte mongolOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als ze geen nachtopening hebben zou het wel gewoon kunnen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hij zegt bij de BS, lijkt me sterk, onzin verhaal dus.![]()
in elk filmpje zit echt 1 vrouw ofzo trouwens![]()
Swa kom dan wat doe je stoerquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fack hem trouwens, ik ga gewoon lekker vanachtquote:Op maandag 16 september 2013 15:28 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Als ze geen nachtopening hebben zou het wel gewoon kunnen.![]()
Fucking kansloosquote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen jullie je vast voorbereiden op de chaos.
pff wat een mongeaulen daar in die saturn. Mooie glimmende nickelson parade. Ik hoop dat ik vanavond niet dat soort taferelen hoef mee te maken :/quote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen jullie je vast voorbereiden op de chaos.![]()
Ai.. helemaal solo ofwatquote:Op maandag 16 september 2013 15:29 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Fack hem trouwens, ik ga gewoon lekker vanacht![]()
![]()
Jammer dat een kneuzengame zoveel sukkels trektquote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen jullie je vast voorbereiden op de chaos.RED ONS HENNIEGOD![]()
Toch vind ik zo'n Los Santos snapback wel onwijs tof. Of ben ik nu een nerdquote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ach die paar uurtjes. Wel lekker dat ze Se nog hebben. Voor die paar tientjes wil ik hem wel.
CE gaat mij te ver
Not sure if...quote:Op maandag 16 september 2013 15:29 schreef d4v1d het volgende:
Ik vind die stad eigenlijk wel een beetje tegenvallen.. Ik had hem groter verwacht..![]()
Precies mijn gedachte. Fuck it, lekker morgenvroeg. (een uur na opening ofzo)quote:Op maandag 16 september 2013 15:30 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Fuck daar zit ik straks dus tussen![]()
Ik wil niet meer.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
GM is sowieso een kut winkel. Zijn bijna altijd het duurst. Ik heb FIFA daar al wel gereserveerd met de 3 games inlever-actie. Zelfs toen wilden ze me naaien: "Ja, je kan nog 11 euro krijgen voor deze drie games" Uuhh nee, deze lever ik in om FIFA voor 3 tientjes te kunnen kopen.. "Ohh.. oke is goed"quote:Op maandag 16 september 2013 15:00 schreef Reintji het volgende:
Lekker prijsverschil bij winkels hier (050) in het centrum. GameMania 59,99, BartSmit/Intertoys 52,99 en MediaMarkt alleen tijdens de nachtopening 47,-
Paupers![]()
![]()
De stad is ook gewoon klein, maar de hele game zelf is fucking groot hoorquote:Op maandag 16 september 2013 15:29 schreef d4v1d het volgende:
Ik vind die stad eigenlijk wel een beetje tegenvallen.. Ik had hem groter verwacht..![]()
Meh, geloof mij de gamewinkels hadden vorige week die dingen allang!quote:Op maandag 16 september 2013 15:28 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Als ze geen nachtopening hebben zou het wel gewoon kunnen.
Medewerker van de BS zag ik afgelopen vrijdag een foto van een paar GTAV'jes posten![]()
Serieus G? Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 16 september 2013 15:30 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Fuck daar zit ik straks dus tussen![]()
Ik wil niet meer.
Ik hoop van welquote:Op maandag 16 september 2013 15:29 schreef Balabaster het volgende:
[..]
pff wat een mongeaulen daar in die saturn. Mooie glimmende nickelson parade. Ik hoop dat ik vanavond niet dat soort taferelen hoef mee te maken :/.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
TS: zet deze even in de op anders:
Dan gaat vanavond niemand meer![]()
Dat spellen inlever gedoe is zwaar oplichting idd daarquote:Op maandag 16 september 2013 15:30 schreef Trebo het volgende:
[..]
GM is sowieso een kut winkel. Zijn bijna altijd het duurst. Ik heb FIFA daar al wel gereserveerd met de 3 games inlever-actie. Zelfs toen wilden ze me naaien: "Ja, je kan nog 11 euro krijgen voor deze drie games" Uuhh nee, deze lever ik in om FIFA voor 3 tientjes te kunnen kopen.. "Ohh.. oke is goed"
Paupers![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen jullie je vast voorbereiden op de chaos.Oh my ... uh misschien dat ik toch maar morgen ochtend ga.
quote:Op maandag 16 september 2013 15:28 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Swa kom dan wat doe je stoerThe infrared's at your head real steadySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better grab your guns cause I'm readyOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik weet het allemaal niet meerquote:Op maandag 16 september 2013 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus G? Waarom zou je dat doen?![]()
Maar dan kan ik wel straks los vannachtKindness![]()
Nice manquote:Op maandag 16 september 2013 15:31 schreef themole het volgende:
Dixons heeft zojuist een bevestiging van verzending gegeven... ik maar hopen dat ze genoeg exemplaren hebben, als ik daar aankom
![]()
![]()
Ik zou bijna weer boven zo'n winkel gaan wonen. Maarja, mja, ik woon nu al boven een school, dat is ook leuk.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Al die mensen die als eerste naar binnen willen en shit. Zo heb ik het nog nooit meegemaakt.
Ik betaal gewoon vooraf, dan krijg je een nummer en zodra de debielen na 15 minuten klaar zijn met hun autisme haal ik de game een keertje op.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Hey jongens, je mag blij zijn dat we niet in Amerika wonen, Black Friday, DAT is pas chaos:
Tering wat een paupers.quote:Op maandag 16 september 2013 15:32 schreef delano.888 het volgende:
Niet altijd serieus![]()
Die 1ste is wel ergquote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef delano.888 het volgende:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Wij waren op Black Friday in de macy's in SF. Je wilt het echt niet weten..quote:Op maandag 16 september 2013 15:33 schreef delano.888 het volgende:
Hey jongens, je mag blij zijn dat we niet in Amerika wonen, Black Friday, DAT is pas chaos:![]()
![]()
niet flauw doen mattiequote:Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat.quote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef delano.888 het volgende:
ze zijn fucking nice.![]()
Daar gaat bijna ieder jaar wel iemand bij dood. Niet om te lachen. RIP voor hun familie.quote:Op maandag 16 september 2013 15:33 schreef delano.888 het volgende:
Hey jongens, je mag blij zijn dat we niet in Amerika wonen, Black Friday, DAT is pas chaos:Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Ik ben meer het type van chill naar binnen lopen en vragen om de Sims 3 op zo'n avond.quote:Op maandag 16 september 2013 15:32 schreef delano.888 het volgende:
Dan gaat vanavond niemand meer
Ik wil ook wel om 00:45 ofzo gaan. Zal wel rustiger zijn dan. Maar straks gooien zo om 00:30 de tent alweer dicht ofzoquote:Op maandag 16 september 2013 15:32 schreef kaos- het volgende:
Al die mensen die als eerste naar binnen willen en shit. Zo heb ik het nog nooit meegemaakt.
Ik betaal gewoon vooraf, dan krijg je een nummer en zodra de debielen na 15 minuten klaar zijn met hun autisme haal ik de game een keertje op.![]()
Of ik chill 'm in de car met een jonkoe (jeweet zelf) en wachten tot de gekte voorbij is.Kindness![]()
Hey jongens, nog wat hè, GTA5 is een veeeeeel grotere launch dan Black Ops 2, just FYI.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Minuutje niks posten, respectquote:Op maandag 16 september 2013 15:34 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Daar gaat bijna ieder jaar wel iemand bij dood. Niet om te lachen. RIP voor hun familie.![]()
Godverdomme...lijkt wel op die friday na Thanksgiving in de US of Aquote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen jullie je vast voorbereiden op de chaos.laat mij hem maar morgen lekker halen
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Sowieso in de rij gaan staan voor een computerspelletje.quote:Op maandag 16 september 2013 15:34 schreef themole het volgende:
Die rennende mensen in dat filmpje, het is maar een spel.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 15:32 schreef delano.888 het volgende:
![]()
![]()
Daarom ook gewoon laten verzenden, alsof ik in de nacht dat spel ga spelen ofzo.quote:Op maandag 16 september 2013 15:34 schreef delano.888 het volgende:
Hey jongens, nog wat hè, GTA5 is een veeeeeel grotere launch dan Black Ops 2, just FYI.Niet altijd serieus![]()
Zo moet je het ook doen, hou je ook je streetcredit.quote:Op maandag 16 september 2013 15:34 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Ik wil ook wel om 00:45 ofzo gaan. Zal wel rustiger zijn dan. Maar straks gooien zo om 00:30 de tent alweer dicht ofzo![]()
Of ik chill 'm in de car met een jonkoe (jeweet zelf) en wachten tot de gekte voorbij is.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Respect G.quote:Op maandag 16 september 2013 15:34 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Ik wil ook wel om 00:45 ofzo gaan. Zal wel rustiger zijn dan. Maar straks gooien zo om 00:30 de tent alweer dicht ofzo![]()
Of ik chill 'm in de car met een jonkoe (jeweet zelf) en wachten tot de gekte voorbij is.![]()
Sowieso rennen, alsof de 30 seconden eerder thuis uitmakenquote:Op maandag 16 september 2013 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sowieso in de rij gaan staan voor een computerspelletje.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Nee maar wel bij de Kassaquote:Op maandag 16 september 2013 15:36 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sowieso rennen, alsof de 30 seconden eerder thuis uitmaken
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Lees : HEEL VEEL meer.quote:Op maandag 16 september 2013 15:36 schreef lord_bono het volgende:
En dan te bedenken dat GTA nog veel meer pre-orders heeft dan call of doody<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ik lees morgen wel in de kranten hoeveel 14 jarige puberjongetjes er vertrapt zijnquote:Op maandag 16 september 2013 15:34 schreef delano.888 het volgende:
Hey jongens, nog wat hè, GTA5 is een veeeeeel grotere launch dan Black Ops 2, just FYI.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
ik heb er wel spijt van dat in online besteld hebOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 15:36 schreef lord_bono het volgende:
En dan te bedenken dat GTA nog veel meer pre-orders heeft dan call of doody
Kindness![]()
18+quote:Op maandag 16 september 2013 15:37 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik lees morgen wel in de kranten hoeveel 14 jarige puberjongetjes er vertrapt zijn![]()
![]()
Deze nigger weet hoe je die shit hosseltquote:Op maandag 16 september 2013 15:34 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Of ik chill 'm in de car met een jonkoe (jeweet zelf) en wachten tot de gekte voorbij is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: