We mogen geen G meer zeggen swa.quote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef Morgen- het volgende:
als ik nu de g typ in mijn browserbalk staat er niet meer google maar gta5countdown
Het paranoïde persoon in mij denkt het zelfde, zelf ben ik meer angstig over Post nl.. maar wees gerust, morgen hebben wij `m gewoon.quote:
Dit is ook gewoon zo.quote:Op maandag 16 september 2013 14:53 schreef LuckyLuQ het volgende:
Ga er nou maar gewoon allemaal vanuit dat bol gewoon vanavond verzendt.
Ja, maar in het plaatje zelf staat dat ie uitverkocht is.quote:Op maandag 16 september 2013 14:50 schreef VomitusCocktus het volgende:
Tot 23:00 kunnen mensen bestellen. DAARNA doen ze altijd de verzending. Dus na 23:00 krijg je een mail waarin staat dat de bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst en heb je hem morgen in huis. Dit gaat altijd zo.
Ja de mensen die hem hebben gepreordered en hebben staan Word verwerkt etc. en daardoor denken dat die morgen niet aankomt wat dus wel zo is omdat het altijd pas na 23:00 word overgedragen aan de bezorgdienst.quote:Op maandag 16 september 2013 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar in het plaatje zelf staat dat ie uitverkocht is.
Dan ben ik jaloers op je.quote:Op maandag 16 september 2013 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
die van mij is 11:00 - 15:00, apart
WAARquote:Op maandag 16 september 2013 14:55 schreef J03llV het volgende:
YESYESYES Status: Uw bestelling is verzonden
Wij krijgen hem ook wel, de mensen die hem voor de 13e besteld hebben, maar daarom is het wel misleidend dat er nu staat dat, wanneer je voor 23:00 besteld, je hem morgen in huis hebt.quote:Op maandag 16 september 2013 14:55 schreef VomitusCocktus het volgende:
[..]
Ja de mensen die hem hebben gepreordered en hebben staan Word verwerkt etc. en daardoor denken dat die morgen niet aankomt wat dus wel zo is omdat het altijd pas na 23:00 word overgedragen aan de bezorgdienst.
Ik denk dat als je hem nu gaat pakken daar je gewoon geen betaalmethode kunt aanklikken omdat die uitverkocht is.
Klopt dat is idd misleidend.quote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wij krijgen hem ook wel, de mensen die hem voor de 13e besteld hebben, maar daarom is het wel misleidend dat er nu staat dat, wanneer je voor 23:00 besteld, je hem morgen in huis hebt.
quote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef HostiHawaii het volgende:
Zal ik een TR maken over al dat bol.com gezeik?
Mijn tere zieltje kan dit immers niet negeren en ik vind het vervelend worden, huilie, huilie.
Boo-fucking-hooquote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef HostiHawaii het volgende:
Zal ik een TR maken over al dat bol.com gezeik?
Mijn tere zieltje kan dit immers niet negeren en ik vind het vervelend worden, huilie, huilie.
De grap niet snappen, half naamgenoot....quote:
Check de PI, mede-hostiquote:Op maandag 16 september 2013 14:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
De grap niet snappen, half naamgenoot....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |