SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
100Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
TOPSHOW
TOETERTJESIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Ik ben mijn auto van 250.000$ kwijt.Waar kan ik die terug halen?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zolang ze dat niet IRL doen ga ik ze ook niet uitlachen. Blanke jochies van 16 die ineens straat gaan praten in hun boerendorp omdat ze GTA spelen mogen dat best in hun topics doen, maar als ik op straat een jochie met Beats koptelefoon, hangbroek en sneaks staat hoor zeggen, 'G, die shit is tantoe strak, jeweetzelluf, nigga.' Kan die op een corrigerende tik wachten, net als zo'n dikke neckbeard met fedora het op straat ook niet over DPS moet hebben. Ken die ook een tik hebben.quote:Op maandag 16 september 2013 14:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel WoW spelers uitlachen omdat zij ook doen wat in het spelletje gedaan wordt.!
Gewoon normaal doen.Fo’ fo’ bulldog: my motherfucking pet
I point it at you and tell that motherfucker "fetch"
I’m fucking her good, she got her legs on my neck
I get pussy, mouth and ass, call that bitch triple threat![]()
Weet ik niet, ik heb het spel nog nooit gespeeld. Voornamelijk omdat hij pas morgen gereleased wordt.quote:Op maandag 16 september 2013 14:33 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
heeujquote:Geachte heer Typisch,
Hierbij deel ik u mee dat u de game morgen zult ontvangen.
Onder Mijn bestellingen op Mijn wehkamp.nl kunt u de status van de bestelling raadplegen.
Een fijne dag en veel plezier met de game.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice wehkamp.nl
www.wehkamp.nl![]()
Heerlijk reviews lezenquote:Ik verwacht niks lager dan een 9 eigenlijk.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dat dusquote:Op maandag 16 september 2013 14:34 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb het spel nog nooit gespeeld. Voornamelijk omdat hij pas morgen gereleased wordt.![]()
![]()
Denk het wel jaquote:Op maandag 16 september 2013 14:33 schreef Haarbalpasta het volgende:
100 topics and still counting..
Hebben we hier een record te pakken voor de release van een game?![]()
![]()
Gametrailers.com is video.quote:Op maandag 16 september 2013 14:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heerlijk reviews lezenIk verwacht niks lager dan een 9 eigenlijk.
![]()
![]()
Haha, neem aan dat je dat heer Typisch er even zelf in hebt gezet ivm privacy? Of heb je echt dhr. Typisch opgegeven? ;pquote:![]()
WehkampDaar bedoelen ze met morgen overmorgen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 14:33 schreef Ozz-03 het volgende:
Met je pirate copy.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Tricks suck my clique dick all day with no trivia
So gimme a hoe, a bankroll and a bag of weed
I'm guaranteed to fuck her till her nose bleedOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Hij heet zo. Echt waar.quote:Op maandag 16 september 2013 14:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, neem aan dat je dat heer Typisch er even zelf in hebt gezet ivm privacy? Of heb je echt dhr. Typisch opgegeven? ;pIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
U paradeert verder op oud nieuws mijn waarde. Gaarne verder te spreken in correct Neerlands. Shabi.quote:Op maandag 16 september 2013 14:33 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Zolang ze dat niet IRL doen ga ik ze ook niet uitlachen. Blanke jochies van 16 die ineens straat gaan praten in hun boerendorp omdat ze GTA spelen mogen dat best in hun topics doen, maar als ik op straat een jochie met Beats koptelefoon, hangbroek en sneaks staat hoor zeggen, 'G, die shit is tantoe strak, jeweetzelluf, nigga.' Kan die op een corrigerende tik wachten, net als zo'n dikke neckbeard met fedora het op straat ook niet over DPS moet hebben. Ken die ook een tik hebben.
Gewoon normaal doen."Thats how we roll in the Shire!"![]()
en iemand een tik geven is normaal volslagen aso!quote:Op maandag 16 september 2013 14:33 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Zolang ze dat niet IRL doen ga ik ze ook niet uitlachen. Blanke jochies van 16 die ineens straat gaan praten in hun boerendorp omdat ze GTA spelen mogen dat best in hun topics doen, maar als ik op straat een jochie met Beats koptelefoon, hangbroek en sneaks staat hoor zeggen, 'G, die shit is tantoe strak, jeweetzelluf, nigga.' Kan die op een corrigerende tik wachten, net als zo'n dikke neckbeard met fedora het op straat ook niet over DPS moet hebben. Ken die ook een tik hebben.
Gewoon normaal doen.![]()
![]()
Truequote:Tweakers schrijft erg goede reviews imo.
Alsof dat wat uitmaakt.quote:
Doen af en toe ook video. Zal GTA V ook wel zo zijn, zelfde geldt voor Gamekings.quote:Op maandag 16 september 2013 14:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
TrueTweakers schrijft erg goede reviews imo.
![]()
voor het meeste wel jaquote:Op maandag 16 september 2013 14:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Selektvracht werkt met bejaarden.![]()
![]()
Ja. We hoeven hier niet te weten dat je het spel illegaal speelt.quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Heb er netjes voor betaald, alleen gaat het geld niet naar Rockstar. Voel me best schuldig, maar maak het wel goed met de DLC.quote:Op maandag 16 september 2013 14:35 schreef Vault-Boy het volgende:
GTA V moet je gewoon kopen man. Steun die ontwikkelaars
Dan ben je echt een debieltje.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ze heeft het gezegd, dan is het zo.quote:Op maandag 16 september 2013 14:34 schreef Muto het volgende:
WehkampDaar bedoelen ze met morgen overmorgen.
En anders wacht ik maar een dagje extra.![]()
![]()
![]()
Genoeg users die wel om informatie vragen, die willen het maar wat graag weten.quote:Op maandag 16 september 2013 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja. We hoeven hier niet te weten dat je het spel illegaal speelt.Spreek dus voor jezelf.
Geen verzekering zeker?quote:Op maandag 16 september 2013 14:33 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
Die ene dag kan er dan ook nog wel bij..quote:Op maandag 16 september 2013 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze heeft het gezegd, dan is het zo.
En anders wacht ik maar een dagje extra.![]()
![]()
negerwatquote:Op maandag 16 september 2013 14:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb er netjes voor betaald, alleen gaat het geld niet naar Rockstar. Voel me best schuldig, maar maak het wel goed met de DLC.
kun je wel online dan straks?![]()
![]()
GTA V Online wordt wel episch
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik weet niet hoe je dat kan regelen. Heb hem gewoon via een website besteld en kon hem ophalen in m'n garage. Verder zie ik niks over verzekeringen staan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Sowieso, heb morgen toch niet heel veel tijd. Van 2 tot 5 oid kan ik eventueel spelen. De rest zit vol tot middernacht.quote:Op maandag 16 september 2013 14:37 schreef Differ het volgende:
[..]
Die ene dag kan er dan ook nog wel bij..![]()
Ik spreek voor FOK! en daar is warez verboden.quote:Op maandag 16 september 2013 14:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Genoeg users die wel om informatie vragen, die willen het maar wat graag weten.Spreek dus voor jezelf.
Mijn Nederlands is voledig correct, maar als je in een topic over je computerspel wil praten als een computerspelmafkees moet dat kunnen. Netzoals een corrigerende tik uitdelen als men bemerkt dat onze jongere medemensen van het pad af dwalen.quote:Op maandag 16 september 2013 14:35 schreef Giester het volgende:
[..]
U paradeert verder op oud nieuws mijn waarde. Gaarne verder te spreken in correct Neerlands. Shabi.Fo’ fo’ bulldog: my motherfucking pet
I point it at you and tell that motherfucker "fetch"
I’m fucking her good, she got her legs on my neck
I get pussy, mouth and ass, call that bitch triple threat![]()
Ik heb hem alleen nog maar offline gespeeld. (PSN account offline)quote:Op maandag 16 september 2013 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
negerwat
kun je wel online dan straks?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Snap ik, maar met een copy die niet van Rockstar is zal je straks problemen krijgen om online te gaan.quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen nog maar offline gespeeld. (PSN account offline)![]()
![]()
Heb je hem ook illegaal voor PC?quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen nog maar offline gespeeld. (PSN account offline)![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik spreek voor FOK! en daar is warez verboden.
Alsof ik illegaal aan het handelen ben. Doe normaal man komop.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hier precies hetzelfde..quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso, heb morgen toch niet heel veel tijd. Van 2 tot 5 oid kan ik eventueel spelen. De rest zit vol tot middernacht.
Krijg hem morgen binnen als het goed is, maar kan niet eens spelen morgen![]()
Of tie dan dinsdag of woensdag binnenkomt, maakt geen reet uit voor mij.![]()
Is gewoon de versie die jullie straks ook gaan kopen en spelen, geen verschil.quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap ik, maar met een copy die niet van Rockstar is zal je straks problemen krijgen om online te gaan.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Karma als je straks op annuleren klikt bij bol.com !
[ Bericht 80% gewijzigd door STING op 16-09-2013 14:40:13 ]![]()
Straks krijgt ie over maximaal een 6 en is iedereen die hem nu al speelt en zeggen dat het zo goed is worden betaald door Rockstarquote:![]()
![]()
Hoop het voor je, maar ik denk het niet.quote:Op maandag 16 september 2013 14:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is gewoon de versie die jullie straks ook gaan kopen en spelen, geen verschil.![]()
360 = bestquote:Op maandag 16 september 2013 14:39 schreef HostiHawaii het volgende:
http://www.gameranx.com/u(...)looks-best---barely/![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik vind inloggen op bol.com zo eng nu. Die annuleer knop zit erg dicht bij andere knoppen![]()
![]()
Zo gasten. Klapstoeltje pakken, wat eten bij de Mac en naar de Coolsingel naar de gameszaak daar. Sla ik gelijk twee vliegen in een klap.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
KFC is the way to go man. Zeker icm GTA V is KFC hemelsquote:Op maandag 16 september 2013 14:41 schreef Muto het volgende:
Zo gasten. Klapstoeltje pakken, wat eten bij de Mac en naar de Coolsingel naar de gameszaak daar. Sla ik gelijk twee vliegen in een klap.![]()
Mijn stoeltje staat er al, mag je wel gebruiken.quote:Op maandag 16 september 2013 14:41 schreef Muto het volgende:
Zo gasten. Klapstoeltje pakken, wat eten bij de Mac en naar de Coolsingel naar de gameszaak daar. Sla ik gelijk twee vliegen in een klap.![]()
Als ik de Reviews van GTA 4 nog kan herinneren waren de reviews met een 9 op 1 hand te tellen, rest was allemaal een 10.quote:Op maandag 16 september 2013 14:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heerlijk reviews lezenIk verwacht niks lager dan een 9 eigenlijk.
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
nog maar 24 uur
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Haha nee gek, zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op maandag 16 september 2013 14:42 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zullen er nu al mensen klaarstaan voor die nightrelease ofwat?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Precies!quote:Op maandag 16 september 2013 14:41 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Als ik de Reviews van GTA 4 nog kan herinneren waren de reviews met een 9 op 1 hand te tellen, rest was allemaal een 10.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Nouja, ik ga toch zo, wil vooraan staan.quote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef kaos- het volgende:
[..]
Haha nee gek, zo erg is het nu ook weer niet.![]()
![]()
GTA IV spelen? Of even fappen?quote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef Tjacka het volgende:
Pff morph hou mij in het gareel ik kan niet meer van de spanning.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Veel plezierquote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Nouja, ik ga toch zo, wil vooraan staan.![]()
![]()
Een 10 voor GTA 4........ Zelfs GTA5 is niet de perfecte game, want die bestaat niet.quote:Op maandag 16 september 2013 14:41 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Als ik de Reviews van GTA 4 nog kan herinneren waren de reviews met een 9 op 1 hand te tellen, rest was allemaal een 10.
Een 10 is dan ook niet realistisch, een 9 wel.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Je auto is niet terug te vinden in de garage? Want dan ben je hem denk ik kwijt...quote:Op maandag 16 september 2013 14:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb er netjes voor betaald, alleen gaat het geld niet naar Rockstar. Voel me best schuldig, maar maak het wel goed met de DLC.![]()
Als je nu al klaarzit heb je een serieus probleem.
Ik had hem vrijdagavond al mee kunnen krijgen, maar heb hem al gepreordered en ga hem niet af afzeggen omdat ik hem ergens 2 dagen eerder kan krijgen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
fappen heb ik al 3x gedaan vandaag.quote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
GTA IV spelen? Of even fappen?
GTA IV geen zin in.Groot fan van User Wotte![]()
Geile beer.quote:Op maandag 16 september 2013 14:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fappen heb ik al 3x gedaan vandaag.
GTA IV geen zin in.![]()
Dan maar alvast in de rij gaan liggen bij een gamestorequote:Op maandag 16 september 2013 14:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fappen heb ik al 3x gedaan vandaag.
GTA IV geen zin in.
Ik zeg ook niet dat ik het er mee eens ben.quote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Een 10 voor GTA 4........ Zelfs GTA5 is niet de perfecte game, want die bestaat niet.
Een 10 is dan ook niet realistisch, een 9 wel.
Alleen het gezeik van je neef, of vrienden via de telefoon zorgen er voor mij voor dat de score 0.5 punten naar beneden gaat.
zelf zou ik zeggen 8.5 voor GTA 4.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Nee heb al gekeken, ik moest hem bij een missie verplicht achter laten. Andere auto's die je vanaf het begin al hebt krijg je wel iedere keer terug. Staan netjes geparkeerd voor de garage.quote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je auto is niet terug te vinden in de garage? Want dan ben je hem denk ik kwijt...Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik moet nog werken.quote:Op maandag 16 september 2013 14:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan maar alvast in de rij gaan liggen bij een gamestoreGroot fan van User Wotte![]()
Je hebt toch zo'n depot?quote:Op maandag 16 september 2013 14:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee heb al gekeken, ik moest hem bij een missie verplicht achter laten. Andere auto's die je vanaf het begin al hebt krijg je wel iedere keer terug. Staan netjes geparkeerd voor de garage.![]()
Artikelen
Bestelstatus
Verzending
Extra informatie
Grand Theft Auto V (GTA V)
Grand Theft Auto V Take Two
PlayStation 3
¤ 54,99
Wordt verwerkt Op verschijningsdatum![]()
![]()
I gots to make a grip and have an extra clip
So every time me and homies rolling to dip
We can get a nigga flat on his back
Now who the hell say dead man cant rapOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ze versturen altijd s'avonds die mailtjes dat het verpakt en onderweg is.quote:Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Voor de midnight release?quote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Nouja, ik ga toch zo, wil vooraan staan.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |