Als je hem op 31 december verwacht, dan ja.quote:Op maandag 16 september 2013 14:13 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ligt het spel nou al vroegtijdig in de winkels, of niet?
Oke. Ik dacht namelijk dat het alleen maar om "G" ging. Aangezien dat aan de hand was. De meloenen en dergelijke zijn al een tijdje van de baan.quote:Op maandag 16 september 2013 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
Vrij voor de hand liggend eigenlijk.
Racisme, disrespect, name calling, etc.
niet relevantquote:
Dan koop je toch een PS3?quote:Op maandag 16 september 2013 14:13 schreef RalphFiennes het volgende:
[..]
O.Heb ik voor niets vrij genomen morgen
Had er nog zo'n zin in
Je vindt het wel grappig om te lachen om het leed van anderen ja?quote:
Huh? Dus als wij elkaar onderling G noemen als knipoog naar Franklin van *TA V, dan mag dat niet. Ik volg het even niet.quote:Op maandag 16 september 2013 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
Vrij voor de hand liggend eigenlijk.
Racisme, disrespect, name calling, etc.
Paar tientjes ofzoquote:Op maandag 16 september 2013 14:16 schreef RalphFiennes het volgende:
[..]
Je vindt het wel grappig om te lachen om het leed van anderen ja?![]()
Fuck it, dan maar koop ik maar meteen een xbox bij of zo, kost dat tegenwoordig nog?
Een paar keer is nog steeds niet leuk, maar ach.. 28 topics vol kinderachtige flauwekul wordt irritant.quote:Op maandag 16 september 2013 14:16 schreef Giester het volgende:
[..]
Huh? Dus als wij elkaar onderling G noemen als knipoog naar Franklin van *TA V, dan mag dat niet. Ik volg het even niet.
Blijft moooi.quote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Introvert het volgende:
K-ROSE, because if you spend more time with farm animals than your wife, you'll have a lonely heart and a nasty infection!
![]()
Lekker, worst.quote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
All my life I've been considered as the worst
Nee, je wil er gewoon graag over in discussie. Je snapt het donders goed.quote:Op maandag 16 september 2013 14:16 schreef Giester het volgende:
[..]
Huh? Dus als wij elkaar onderling G noemen als knipoog naar Franklin van *TA V, dan mag dat niet. Ik volg het even niet.
Toch zijn er behoorlijk wat mensen hier dat dat wel kunnen waarderen dat stomme straattaaltje. Lekker laten gaan man.quote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Een paar keer is nog steeds niet leuk, maar ach.. 28 topics vol kinderachtige flauwekul wordt irritant.
Zeuren over straattaal in een topic over een computerspelletje, een computerspelletje waar iedereen zo praat.quote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Een paar keer is nog steeds niet leuk, maar ach.. 28 topics vol kinderachtige flauwekul wordt irritant.
Ja niet allemaal dus. Inhoudelijk wordt er niets meer toegevoegd. En dat is jammer.quote:Op maandag 16 september 2013 14:18 schreef kaos- het volgende:
[..]
Toch zijn er behoorlijk wat mensen hier dat dat wel kunnen waarderen dat stomme straattaaltje. Lekker laten gaan man.
Ik vind eingenlijk dat dit topic even op slot moet, vanwege "intern overleg"quote:Op maandag 16 september 2013 14:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
topic 100 halen we zo wel, denk vanavond nog wel topic 110 minimaal
Stond toch een boete op?quote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Pizzapuntje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)itgifte_GTA_V__.html
Dus als ik jouw grammatica mij niet vind aanstaan dan moet ik maar de modjes erbij gaan halen ipv er zelf overheen te lezen en je verder te negeren? (En ik zij negeren, niet NEGER'en.)quote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Mee eens, maar dan moet je naar het andere topic gaan imo.quote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja niet allemaal dus. Inhoudelijk wordt er niets meer toegevoegd. En dat is jammer.
SC na de release was sowieso wel handiger geweestquote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind eingenlijk dat dit topic even op slot moet, vanwege "intern overleg"
Mensen zoals jij...quote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Inderdaad tijd voor heel wat lange bans!
Ik snap het idd. Maar jij niet aangezien je blijft voeden.quote:Op maandag 16 september 2013 14:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee, je wil er gewoon graag over in discussie. Je snapt het donders goed.
Ik ga de discussie niet met je aan.. je snapt het zelf wel hoop ik maar voor je.quote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef Giester het volgende:
[..]
Dus als ik jouw grammatica mij niet vind aanstaan dan moet ik maar de modjes erbij gaan halen ipv er zelf overheen te lezen en je verder te negeren? (En ik zij negeren, niet NEGER'en.)
Mwah, met al die streams en mensen met hun bestelling-perikelen.quote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
SC na de release was sowieso wel handiger geweest
quote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Zeuren over straattaal in een topic over een computerspelletje, een computerspelletje waar iedereen zo praat.
Nigga, praat toch geen poep man.quote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Inderdaad tijd voor heel wat lange bans!
Dat gaat het nog wel over het spel hequote:Op maandag 16 september 2013 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, met al die streams en mensen met hun bestelling-perikelen.
Waddup my main man.quote:
Maar ondertussen wel WoW spelers uitlachen omdat zij ook doen wat in het spelletje gedaan wordt.quote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Zeuren over straattaal in een topic over een computerspelletje, een computerspelletje waar iedereen zo praat.
He? Niet, She?quote:Op maandag 16 september 2013 14:21 schreef Johnbon het volgende:
Well the heat was on, but he stayed in the kitchen
quote:Op maandag 16 september 2013 14:21 schreef Pizzapuntje het volgende:
Louisiana woman, Mississippi man
We get together every time we can.
The Mississippi River can keep us apart
There's too much love in the Mississippi heart.
Too much love in this Louisiana heart.
I know, gisteren ging het nog goedquote:Op maandag 16 september 2013 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat gaat het nog wel over het spel he! Lees nu eens het topic door
?
Deze reactie zegt genoeg. Klaar nu.quote:Op maandag 16 september 2013 14:20 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik ga de discussie niet met je aan.. je snapt het zelf wel hoop ik maar voor je.
mag ik het laatste woord hebben?quote:Op maandag 16 september 2013 14:23 schreef Giester het volgende:
[..]
Deze reactie zegt genoeg. Klaar nu.
Ja deze dag gaat sneller dan ik had verwachtquote:Op maandag 16 september 2013 14:23 schreef J03llV het volgende:
[..]
Mwah, ben het wachten min of meer zat maarja..
What's good met jou dan G?
Gelukkig welquote:Op maandag 16 september 2013 14:23 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ja deze dag gaat sneller dan ik had verwachtHet is bijna zover!
quote:Op maandag 16 september 2013 14:23 schreef Giester het volgende:
[..]
Deze reactie zegt genoeg. Klaar nu.
Hoedanquote:Op maandag 16 september 2013 14:25 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nog een paar uur. Neef van mij krijgt hem straks rond 17:00.
Ontopic aub.quote:Op maandag 16 september 2013 14:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heb de K-Rose lijst in spotify gezet, blijft skon om af en toe naar te luisteren
quote:Op maandag 16 september 2013 14:25 schreef Giester het volgende:
[..]
Ontopic aub.
We zullen hier gewoon GTA V bespreken in normaal ABN.
Heulemaal skon ja meiske, wa denkte gij dan? Das mooi man!quote:Op maandag 16 september 2013 14:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heb de K-Rose lijst in spotify gezet, blijft skon om af en toe naar te luisteren
Via een of andere gozer die een gamesstore runt ofzo. Hij heeft altijd de games wel eerder.quote:
Biggiequote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
All my life I've been considered as the worst
Lyin' to my mother, even stealin' out her purse
Crime after crime, from drugs to extortion
I know my mother wished she got a fuckin' abortion
Wij zijn eigenlijk hele normale jongens hoor.quote:
pics van je pizzapuntjequote:Op maandag 16 september 2013 14:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Jullie zjin wel swag met je G's !
Secretly We Are Gay
Haha, gij kent ok skon brabants praote!quote:Op maandag 16 september 2013 14:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Heulemaal skon ja meiske, wa denkte gij dan? Das mooi man!
lekkah op die traktor sjeezen over het platteland. BOERUUUH BOERUUUUH BOERUUUUH GTAUUUUH.
Excuses, moest ff.
Eindhovenaar in hart en nieren, maar nee... ik ken niet echt plat brabant praten.quote:Op maandag 16 september 2013 14:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, gij kent ok skon brabants praote!
Ik zeg, DOEN.quote:Op maandag 16 september 2013 14:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
[..]
Beetje wel he, ik zal d'r effe over nadenken, misschien post ik ze alsnog gewoon hier
EINDHOVUHHH DE GEKSTUUUH !quote:Op maandag 16 september 2013 14:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Eindhovenaar in hart en nieren, maar nee... ik ken niet echt plat brabant praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |