Toffe opaquote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef PowerPants het volgende:
Ik weet niet of het voor een kleinzoon was, Maar voor mij stond echt een Opa van in de 75 die GTA V pre orderde. ze vroegen hem om zijn 06 nummer om een smsje te versturen, En dat had ie natuurlijk niet.
sinds gta sa zeg je?quote:Op maandag 16 september 2013 14:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is al langer aan de gang dan alleen vandaag.
Ze hebben speciale afspraken met Post NL daar dus wordt idd pas s'avonds of s'nachts verzonden.quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hope so al komt idd de verzendbevestiging van Bol vaak ergens midden in de nacht.
Als jij in het VI topic nog wil posten, moet je vooral doorgaan. Zeker nu op een maandag dat VI er straks weer op is.quote:Op maandag 16 september 2013 14:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Giester will always stay an G
Coming from the Eastside of the L.B.C
Always watches my back when I handle my biz
And all yall sucka ass niggaz know what time it iz
Laat gaan man en post gewoon mee. Die plaatjes voegen niks toe en lokken alleen maar nieuwe reacties uit.quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef HostiHawaii het volgende:
Tering, tijd voor mods met een beetje gevoel voor humor, dit is godverdomme de SC en dan moeten we het alleen over midnight launches en order status gaan hebben!?
Betutteling 2.0
quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze hebben speciale afspraken met Post NL daar dus wordt idd pas s'avonds of s'nachts verzonden.
HostiHawaii voor President!quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef HostiHawaii het volgende:
Tering, tijd voor mods met een beetje gevoel voor humor, dit is godverdomme de SC en dan moeten we het alleen over midnight launches en order status gaan hebben!?
Betutteling 2.0
Olie op het vuur.quote:Op maandag 16 september 2013 14:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Jullie zjin wel swag met je G's !
Secretly We Are Gay
je hebt swag, je bent het niet.quote:Op maandag 16 september 2013 14:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Secretly We Are Gay
Ik ben bang dat mijn ps3 vanacht sterftquote:Op maandag 16 september 2013 14:08 schreef Muto het volgende:
Ik ben bang dat ik bij Bol.com per ongeluk op annuleer klik.
quote:Op maandag 16 september 2013 14:08 schreef Muto het volgende:
Ik ben bang dat ik bij Bol.com per ongeluk op annuleer klik.
Je hebt ons nergens SWAG zien zeggen sma'tje.quote:Op maandag 16 september 2013 14:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Secretly We Are Gay
Sma'tjequote:Op maandag 16 september 2013 14:08 schreef Giester het volgende:
[..]
Je hebt ons nergens SWAG zien zeggen sma'tje.
Kom geen termen door elkaar gooien hier, je voedt het alleen maar.
GTA sc en niet meepraten met de top dogs.
Dat zou humor zijnquote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Vault-Boy het volgende:
Gooi lekker het topic dicht dan als dit door blijft gaan
omdat je gta niet komt en je bang bent je ps3 te slopenquote:Op maandag 16 september 2013 14:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn ps3 vanacht sterft
ah joh ik zit gewoon een beetje te dollen man, he?quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als jij in het VI topic nog wil posten, moet je vooral doorgaan. Zeker nu op een maandag dat VI er straks weer op is.
Jij snapt het , dikke ragequote:Op maandag 16 september 2013 14:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
omdat je gta niet komt en je bang bent je ps3 te slopen
Een ps3.quote:Op maandag 16 september 2013 14:09 schreef RalphFiennes het volgende:
Wat voor pc heb je eik nodig als ik deze wil spelen? En zou die vanavond al op Steam te downloaden zijn?
Yepquote:Op maandag 16 september 2013 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Staat bij jullie ook nog 'Wordt verwerkt' op BOL.com?
En dan iedereen janken dat we het niet gehaald hebbenquote:Op maandag 16 september 2013 14:09 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Dat zou humor zijntopic dicht op thread #99.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |