Gelukkig welquote:Op maandag 16 september 2013 14:23 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ja deze dag gaat sneller dan ik had verwachtHet is bijna zover!
quote:Op maandag 16 september 2013 14:23 schreef Giester het volgende:
[..]
Deze reactie zegt genoeg. Klaar nu.
Hoedanquote:Op maandag 16 september 2013 14:25 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nog een paar uur. Neef van mij krijgt hem straks rond 17:00.
Ontopic aub.quote:Op maandag 16 september 2013 14:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heb de K-Rose lijst in spotify gezet, blijft skon om af en toe naar te luisteren
quote:Op maandag 16 september 2013 14:25 schreef Giester het volgende:
[..]
Ontopic aub.
We zullen hier gewoon GTA V bespreken in normaal ABN.
Heulemaal skon ja meiske, wa denkte gij dan? Das mooi man!quote:Op maandag 16 september 2013 14:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heb de K-Rose lijst in spotify gezet, blijft skon om af en toe naar te luisteren
Via een of andere gozer die een gamesstore runt ofzo. Hij heeft altijd de games wel eerder.quote:
Biggiequote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
All my life I've been considered as the worst
Lyin' to my mother, even stealin' out her purse
Crime after crime, from drugs to extortion
I know my mother wished she got a fuckin' abortion
Wij zijn eigenlijk hele normale jongens hoor.quote:
pics van je pizzapuntjequote:Op maandag 16 september 2013 14:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Jullie zjin wel swag met je G's !
Secretly We Are Gay
Haha, gij kent ok skon brabants praote!quote:Op maandag 16 september 2013 14:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Heulemaal skon ja meiske, wa denkte gij dan? Das mooi man!
lekkah op die traktor sjeezen over het platteland. BOERUUUH BOERUUUUH BOERUUUUH GTAUUUUH.
Excuses, moest ff.
Eindhovenaar in hart en nieren, maar nee... ik ken niet echt plat brabant praten.quote:Op maandag 16 september 2013 14:27 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, gij kent ok skon brabants praote!
Ik zeg, DOEN.quote:Op maandag 16 september 2013 14:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
[..]
Beetje wel he, ik zal d'r effe over nadenken, misschien post ik ze alsnog gewoon hier
EINDHOVUHHH DE GEKSTUUUH !quote:Op maandag 16 september 2013 14:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Eindhovenaar in hart en nieren, maar nee... ik ken niet echt plat brabant praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |