En een eenzaam bestaan.quote:Op maandag 16 september 2013 16:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vertrouw niemand, alleen mezelf.
Dat is wat het straatleven mij bijgebracht heeft.
Ik zit op FOK!, wat denk je wel niet?quote:Op maandag 16 september 2013 16:02 schreef very het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger als je zelfs voor een niet lekker wijf niet lekker genoeg bent
je moet wel om overeind te kunnen blijven in de wijkquote:
Love for the game G.quote:Op maandag 16 september 2013 16:09 schreef Poffert het volgende:
Ik heb niet eens in 100 kunnen posten, stelletje baggeraars.
Dat heb ik nu al G. Ik voel me gewoon weer 11 en jarig.quote:Op maandag 16 september 2013 16:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Straks thuis eens rustig alle reviews lezen en dan helemaal niet meer kunnen wachten
Daarom ga ik ze ook niet lezen, maar lekker Forza 4 spelen als ik thuis ben. Dat dit een moddervette game is, staat al buiten kijf.quote:Op maandag 16 september 2013 16:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Straks thuis eens rustig alle reviews lezen en dan helemaal niet meer kunnen wachten
Het feit dat ik niet hoef te wachten op de postbode of in de rij bij de nachtrelease is mij al 20,- waard. Het feit dat ik al 3 dagen speel neem ik op de koop toe.quote:
Bevestiging van gut feeling, G.quote:Op maandag 16 september 2013 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wat hopen mensen dat een review hun gaat vertellen
Dat ik 1000 biljoen geld krijg op mn rekening en Cameron Diaz op mn bonuskaart, knowwhatimsaying?!quote:Op maandag 16 september 2013 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wat hopen mensen dat een review hun gaat vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Waarom zou je ze lezen?quote:Op maandag 16 september 2013 16:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ook, maar ik laat de kippetjes wel alles voor me doenquote:Op maandag 16 september 2013 16:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zit op FOK!, wat denk je wel niet?
Vanavond swa. Vanavond.quote:Op maandag 16 september 2013 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom zou je ze lezen?
Wil niks meer zien of horen tot ik morgenavond zelf speel.
Nee, die hebben zogenaamd te weinig punten. Misschien heeft Jane wat staan en wat chipies.quote:Op maandag 16 september 2013 16:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter ga je naar Verstappen , die heeft nog wel wat staan
Jelle van Es wacht op je.quote:Op maandag 16 september 2013 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom zou je ze lezen?
Wil niks meer zien of horen tot ik morgenavond zelf speel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |