Praat maar normaal.quote:Op maandag 16 september 2013 16:20 schreef Roemeen013 het volgende:
Mijn pakket is er morgen zeker bij Bart Smit.Sowieso morgen na scorro die GTA V SE ophalen G.
Hij sluit maar achteraan in de rij, er zijn nog 1000en mannen en vrouwen die op me wachten maar ja.quote:
Niemand zeg ik je.quote:Op maandag 16 september 2013 16:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
het is wel fokked op als je erover nadenkt, heb je eindelijk die spellie, moet je eerst disc installeren en code intypen voor een fokking zeppelin. Wie heeft daar tijd voor.
Sowieso, sowieso. Zorg dat je genoeg ruimte hebt in je DM. Mijn fallus moet wel gefotografeerd worden met een groothoeklens namelijk.quote:
Zou je moeten nagaan dat je zelfs als Xbox gebruiker nog je disc moet wisselen.. kost nog meer tijd!quote:Op maandag 16 september 2013 16:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
het is wel fokked op als je erover nadenkt, heb je eindelijk die spellie, moet je eerst disc installeren en code intypen voor een fokking zeppelin. Wie heeft daar tijd voor.
Gewoon hier posten , iedereen is wel benieuwd denk ikquote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Sowieso, sowieso. Zorg dat je genoeg ruimte hebt in je DM. Mijn fallus moet wel gefotografeerd worden met een groothoeklens namelijk.
Altijd verwachten dat het iets minder is, kan het alleen maar meevallenquote:Op maandag 16 september 2013 16:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Op gametrailers krijgt hij ook een 9.8.... Gaat dit echt de vetste game ooit worden?
Dan zit de FOK!gestapo achter mij aan. Ik heb gehoord dat ze dan met het hele team door je brievenbus komen schijten. Dat heb ik liever niet.quote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gewoon hier posten , iedereen is wel benieuwd denk ik
Wel als we vanavond een gameshop kapot rushenquote:Op maandag 16 september 2013 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Zou GTA-release nog op het nieuws komen ?
Hart van Nederland en Editie NL waarschijnlijk.quote:Op maandag 16 september 2013 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Onder het kopje: GTAV brengt sociale jongeren ten gronde?quote:Op maandag 16 september 2013 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
NOS zou wel hard zijnquote:Op maandag 16 september 2013 16:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hart van Nederland en Editie NL waarschijnlijk.
Die code kan je op de xbox site invullen terwijl hij aan het installeren is.quote:Op maandag 16 september 2013 16:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
nee vetste game van dit jaar. In de toekomst hebben we gta 50 en die zal beter zijn dan dit grgrquote:Op maandag 16 september 2013 16:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Op gametrailers krijgt hij ook een 9.8.... Gaat dit echt de vetste game ooit worden?
Kan best bij die Links getinte zendersquote:Op maandag 16 september 2013 16:25 schreef J03llV het volgende:
[..]
Onder het kopje: GTAV brengt sociale jongeren ten gronde?
Niet op het nieuws dusquote:Op maandag 16 september 2013 16:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hart van Nederland en Editie NL waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |