niets bijzonders veel trash zoals meloenenquote:Op maandag 16 september 2013 16:15 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik ben terug van scorro G. Ik hoor dat ik wat shit heb gemist?
Haha wtf.quote:Op maandag 16 september 2013 16:08 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Nu je het zegt![]()
Wat een grafkop ook
Shit, had daar graag bij willen zijn. Zou gek zijn geweest als ik ook bij was. Dodelijke combinatie ik en Giester met meloenen, kip en negers.quote:Op maandag 16 september 2013 16:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
niets bijzonders veel trash zoals meloenen
Zag laatst Ruud kijken of er nog wat van de vrachtwagen was gevallenquote:Op maandag 16 september 2013 16:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, die hebben zogenaamd te weinig punten. Misschien heeft Jane wat staan en wat chipies.
Ik hoef niet iemand mij te laten vertellen hoe geweldig een game is... Ik heb iets wat een 'eigen mening' heetquote:Op maandag 16 september 2013 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wat hopen mensen dat een review hun gaat vertellen
Waddup Roemeen, shit ging los vandaag G. Bijna topic weer gesloten en shit.quote:Op maandag 16 september 2013 16:15 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik ben terug van scorro G. Ik hoor dat ik wat shit heb gemist?
RUSTUG.quote:Op maandag 16 september 2013 16:16 schreef Giester het volgende:
Ik ga in me waggie G'z.
Hollar at jullie strakoez, jeweet.
quote:Op maandag 16 september 2013 16:17 schreef Keukendrol het volgende:
Ik ga mezelf maar een beetje heull erg ophypen. En dan als morgen de postbode arriveert eens flink ejaculeren op het doosje.
Wel pics graagquote:Op maandag 16 september 2013 16:17 schreef Keukendrol het volgende:
Ik ga mezelf maar een beetje heull erg ophypen. En dan als morgen de postbode arriveert eens flink ejaculeren op het doosje.
Welcome back homeboi Gquote:Op maandag 16 september 2013 16:18 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Rustig G, alles goed. Faka met jou? Ik was scorro sahbi, had gehoord van m'n bradda Giester. Shit was loesoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |