Want?quote:Op maandag 16 september 2013 00:53 schreef Adames het volgende:
kanker breaking bad, had er nooit aan moeten beginnen. game of thrones of welke serie dan ook sla ik dan ook gewoon lekker over
ik blijf maar doorkijken. filmpje zet ik op, let 2 uur zwaar op en dan is het mooi. breaking bad of welke serie dan ook, is veel makkelijker om te kijken, maar elke keer weer die klote cliffhanger dat je de volgende aflevering ook wilt zienquote:
Maar je kijkt ook niet naar Game of Thrones? dat is wel een topshow hoorquote:Op maandag 16 september 2013 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ik blijf maar doorkijken. filmpje zet ik op, let 2 uur zwaar op en dan is het mooi. breaking bad of welke serie dan ook, is veel makkelijker om te kijken, maar elke keer weer die klote cliffhanger dat je de volgende aflevering ook wilt zien
Wat is dat?quote:Op maandag 16 september 2013 00:52 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi momentje om je PUA boekje te schrijven
Die heb ik eventueel wel voor je ja.quote:
Als je dat soort compound oefeningen niet doet heb je gewoon geen idee waar je mee bezig bent.quote:Op maandag 16 september 2013 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet iedereen doet het, laat staan dat ze het goed doen.
Ken het wel. Gelukkig heb ik de behoefde ook niet zo om überhaupt aan een serie te beginnen.quote:Op maandag 16 september 2013 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ik blijf maar doorkijken. filmpje zet ik op, let 2 uur zwaar op en dan is het mooi. breaking bad of welke serie dan ook, is veel makkelijker om te kijken, maar elke keer weer die klote cliffhanger dat je de volgende aflevering ook wilt zien
Ik had dat bij 24 en Prison Break heel erg.quote:Op maandag 16 september 2013 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
paar afleveringen van gezien, maar trok me niet zo. al was dat bij bb ook zo. maar blijkbaar ben ik sowieso niet zo fan van series, gaat me toch te traagquote:Op maandag 16 september 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je kijkt ook niet naar Game of Thrones? dat is wel een topshow hoor
Hoeveel Squat je?quote:Op maandag 16 september 2013 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dat?
[..]
Die heb ik eventueel wel voor je ja.
[..]
Als je dat soort compound oefeningen niet doet heb je gewoon geen idee waar je mee bezig bent.
bij prison break had je wel heel erg sterk het idee dat het 1 seizoen moest zijn, waarna er een vrij raar einde aan kwam waarna ze compleet over the top gingen. goed moment om er mee te stoppenquote:Op maandag 16 september 2013 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had dat bij 24 en Prison Break heel erg.
Niet zoveel. 75kg maar. Zwaar zat, genoeg reps maken is ook wat voordeliger voor het hardlopen.quote:
Ik heb seizoen 2 voor de helft gekeken en ben toen gekapt. Als series cabaret worden haak ik af.quote:Op maandag 16 september 2013 00:58 schreef Adames het volgende:
[..]
bij prison break had je wel heel erg sterk het idee dat het 1 seizoen moest zijn, waarna er een vrij raar einde aan kwam waarna ze compleet over the top gingen. goed moment om er mee te stoppen
75 is niet verkeerd.quote:Op maandag 16 september 2013 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet zoveel. 75kg maar. Zwaar zat, genoeg reps maken is ook wat voordeliger voor het hardlopen.
Dat ging echt nergens meer over neequote:Op maandag 16 september 2013 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 2 voor de helft gekeken en ben toen gekapt. Als series cabaret worden haak ik af.
Dear Reader Wizard People is ook een soort serie. 35 afleveringen maar liefst.quote:Op maandag 16 september 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken het wel. Gelukkig heb ik de behoefde ook niet zo om überhaupt aan een serie te beginnen.
Ik doe ze altijd in setjes van 2.quote:Op maandag 16 september 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan 20 sit-ups achter elkaar doen.
Een mattie van mij heeft 2 weken geleden bij Locadia boodschappen bezorgd. Hij zei dat hij wel een lekker wijf had.quote:
vrouw zelfs toch, is pappie geworden met 18quote:Op maandag 16 september 2013 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een mattie van mij heeft 2 weken geleden bij Locadia boodschappen bezorgd. Hij zei dat hij wel een lekker wijf had.
Ik ben toch zeker geen bodybuilder.quote:Op maandag 16 september 2013 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe ze altijd in setjes van 2.
Van zijn wijf zijn zelfs foto's van haar bevalling.quote:Op maandag 16 september 2013 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een mattie van mij heeft 2 weken geleden bij Locadia boodschappen bezorgd. Hij zei dat hij wel een lekker wijf had.
Traagheid is juist goed, mits er goede char dev. is en of een goed plot.quote:Op maandag 16 september 2013 01:03 schreef Adames het volgende:
miniserie's als Rome of Das Boot trekken me dan wel nog. Maar dat is gewoon een lange film. Serie's hebben iets kuts, maar weet het niet goed te omschrijven. Traagheid is wel een woord wat ik wil gebruiken
toch mist dat. bij een goede film leef je mee met een karakter in een half uur. bij een seizoen duurt dat bij mij een half seizoenquote:Op maandag 16 september 2013 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Traagheid is juist goed, mits er goede char dev. is en of een goed plot.
Klopt ja, dat zei hij.quote:Op maandag 16 september 2013 01:04 schreef Adames het volgende:
[..]
vrouw zelfs toch, is pappie geworden met 18
Ik kijk nu paar afleveringen van The Walking Dead, maar dat ik een serie kijk is echt een uitzondering. Sowieso heb ik niet echt een binding met karakters. Zowel in GoT Als nu Walking Dead maakt het mij ook geen flikker uit dat iedereen sterft.quote:Op maandag 16 september 2013 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben de laatste tijd niet echt een serie gaan volgen. Dan weet je weer dat je van wat personages moet gaan houden en hun seizoenen lang moet gaan volgen. Dat is best een investering van je tijd weet je.
In the Walking Dead is gewoon iedereen vreselijk irritant, behalve Daryl Dixon. Dat is een grote eindbaas.quote:Op maandag 16 september 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk nu paar afleveringen van The Walking Dead, maar dat ik een serie kijk is echt een uitzondering. Sowieso heb ik niet echt een binding met karakters. Zowel in GoT Als nu Walking Dead maakt het mij ook geen flikker uit dat iedereen sterft.
the walking dead heb ik laatst alles van gezien in een paar dagen, over een aantal weken begint seizoen 4quote:Op maandag 16 september 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk nu paar afleveringen van The Walking Dead, maar dat ik een serie kijk is echt een uitzondering. Sowieso heb ik niet echt een binding met karakters. Zowel in GoT Als nu Walking Dead maakt het mij ook geen flikker uit dat iedereen sterft.
Ik ben halverwege seizoen 3 afgehaakt. Kijk het straks wel achter elkaar, maar vond het echt nergens meer over gaan. Ze hadden het veel gaver kunnen maken.quote:Op maandag 16 september 2013 01:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
the walking dead heb ik laatst alles van gezien in een paar dagen, over een aantal weken begint seizoen 4
GoT vind ik nog steeds leuk, maar toen laatst een hoop personages doodgingen was ik ook niet echt geschokt. Al dat gelul in het Noorden is doodsaai.quote:Op maandag 16 september 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nu ken ik de serie niet echt, maar volgens mij is dit meer een statement dan een mening. normaal zie je dit bij serie's die bedoeld zijn voor 1 seizoen uit een geinig concept, maar dan iets te succesvol doorgaan. GoT is dat niet.quote:
zolang ze zulke wezens redelijk uitwerken (wat ze op zich wel gedaan hebben) vind ik dat wel tof in een serie als dezequote:Op maandag 16 september 2013 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Al hadden de draken er van mij niet ingehoeven.
Ik vond er in seizoen al 1 te veel neukseks en naakt in zitten.quote:
is wel achterlijk moeilijk inderdaad, ben benieuwd naar de verfilming van the hobbit. een pratende draak serieus maken is wel echt moeilijkquote:Op maandag 16 september 2013 01:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
zolang ze zulke wezens redelijk uitwerken (wat ze op zich wel gedaan hebben) vind ik dat wel tof in een serie als deze
seizoen 2 bleef ook tergend lang bij hetzelfde jaquote:Op maandag 16 september 2013 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben halverwege seizoen 3 afgehaakt. Kijk het straks wel achter elkaar, maar vond het echt nergens meer over gaan. Ze hadden het veel gaver kunnen maken.
Klopt en ze spelen ook gewoon een heel belangrijke rol in het verhaal als je ziet wat Khaleesi met ze bereikt, ondanks haar gebrek aan financiele middelen.quote:Op maandag 16 september 2013 01:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
zolang ze zulke wezens redelijk uitwerken (wat ze op zich wel gedaan hebben) vind ik dat wel tof in een serie als deze
Hmm wellicht, maar ik vind dat wijf ook gewoon een irritant personage. Al is het voor het oog wel prettig.quote:Op maandag 16 september 2013 01:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
In 2 is dat minder geworden hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond er in seizoen al 1 te veel neukseks en naakt in zitten.
in de boeken is ze beter, ze geven haar wat te weinig screen time (of hoe je dat ook zegt) heb ik het ideequote:Op maandag 16 september 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm wellicht, maar ik vind dat wijf ook gewoon een irritant personage. Al is het voor het oog wel prettig.
ze spelen ook een grote rol in de geschiedenis van het universum, dat vind ik nog veel belangrijker dan het huidige verhaalquote:Op maandag 16 september 2013 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt en ze spelen ook gewoon een heel belangrijke rol in het verhaal als je ziet wat Khaleesi met ze bereikt, ondanks haar gebrek aan financiele middelen.
Teveel eerder. Nu zie je elke scheet die ze laat. Hoe weinig zeggend het dan ook is, en dan lukt ook nog eens werkelijk alles met haar goede moraalquote:Op maandag 16 september 2013 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
in de boeken is ze beter, ze geven haar wat te weinig screen time (of hoe je dat ook zegt) heb ik het idee
je mannelijkheid neemt nu wel echt enorme proporties aanquote:Op maandag 16 september 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
ik drink nu thee
met melk er in
einde bericht
overgenomen van een engelse stiefpa die ik ooit hadquote:Op maandag 16 september 2013 01:21 schreef Adames het volgende:
[..]
je mannelijkheid neemt nu wel echt enorme proporties aan
Beter dan melk met thee erin.quote:Op maandag 16 september 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
ik drink nu thee
met melk er in
einde bericht
quote:Op maandag 16 september 2013 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan mij overigens best indenken dat ik de Walking Dead niet mocht zien op Netflix met mijn <12 jaar filter aan.
quote:Op maandag 16 september 2013 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
overgenomen van een engelse stiefpa die ik ooit had
Ik at vanmiddag sconesquote:Op maandag 16 september 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inso, stuur ff wat scones over de post man.
Waar kwam ie vandaan danquote:Op maandag 16 september 2013 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel een kanjer lul verder
zou hem een paar tikken geven als ik hem nu tegen zou komen![]()
![]()
![]()
Ik word er een beetje triest vanquote:Op maandag 16 september 2013 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Heee kerel.
Feyenoord weer beetje jammer vandaag he.
Straks Bakkal er bij dat scheelt zo'n 8-10 goals met sexy lexie. Boetius realistisch gezien toch ook snel zo'n aantal over een heel seizoen.quote:Op maandag 16 september 2013 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word er een beetje triest van
Zo denk ik er ook over. Ik zie het nog wel goed komen. Enige probleem is dat structurele in angstmodus schieten als een tegenstander een doelpunt maakt.quote:Op maandag 16 september 2013 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Straks Bakkal er bij dat scheelt zo'n 8-10 goals met sexy lexie. Boetius realistisch gezien toch ook snel zo'n aantal over een heel seizoen.
Komt best goed, Ajax was ook niet om aan te gluren.
Het is bijna nog erger als er zelf gescoord wordt. Zeker in uitwedstrijden.quote:Op maandag 16 september 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Ik zie het nog wel goed komen. Enige probleem is dat structurele in angstmodus schieten als een tegenstander een doelpunt maakt.
Jup, maar De Vrij is ook compleet uit vorm al maanden beter hem even in een poosje in de luwte en Mathijsen er in.quote:Op maandag 16 september 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Ik zie het nog wel goed komen. Enige probleem is dat structurele in angstmodus schieten als een tegenstander een doelpunt maakt.
Beetje wonderwater op z'n hoofd en 't ging weer goed geloof ik.quote:Op maandag 16 september 2013 01:46 schreef Elan het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met die jongen van Groningen, ging er nokkie af na die rode kaart maar zag er naar uit.
Beter kappen ze even voor Januari.quote:Strijders Filipijnen negeren bestand
zaterdag 14 sep 2013, 11:02 (Update: 14-09-13, 11:05)
»
Inwoners van de havenstad Zamboanga op Mindanao worden door het leger naar een veilige plek gebracht AFP .In weerwil van afspraken over een wapenstilstand is de strijd in het zuiden van de Filipijnen verhevigd. Bij gevechten tussen het leger en moslimrebellen op het eiland Mindanao zijn deze week ruim 50 doden gevallen.
Gisteravond spraken vice-president Binay en rebellenleider Nur Misuari af dat de wapens rond middernacht zouden worden neergelegd. Maar bij de havenstad Zamboanga op Mindanao gingen de beschietingen onverminderd door.
Zeker 60.000 burgers zijn hun woningen ontvlucht. Honderden huizen zijn in de as gelegd en ook een ziekenhuis is in brand gestoken. De vice-president wil vandaag opnieuw onderhandelen over een bestand.
Mindanao is sowieso no goquote:Op maandag 16 september 2013 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter kappen ze even voor Januari.
Dat had ik ook begrepen ja.quote:
Niet echt gevolgd, wanneer was dat? Goede 1.5 week terug kwam er 1 aan land op Okinawa, hoorde ik van mensen waar ik toen verbleef, maar die viel wel mee.quote:Op maandag 16 september 2013 09:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe is het met die typhoon afgelopen?
Geen lichtgevende vissen/mensen gespot nog
Taipei ben ik weleens geweest maar lang geleden, kan me eerlijk gezegd niet herinneren hoe ver het vliegveld was van de stad maar zeker niet meer dan een uur rijden.quote:Op maandag 16 september 2013 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat had ik ook begrepen ja.
Vooral een beetje chillen op Palawan en eilanden daaromheen denk ik.
Op de terugweg ook nog een paar uur in Taipei. Eens uitzoeken of dat vliegveld beetje dicht bij de stad ligt.
quote:Op maandag 16 september 2013 09:14 schreef Dven het volgende:
Vandaag komt er toch zo'n puistje aan land?
Blijkbaar. Ga niet naar Kyoto deze keerquote:Japan typhoon forces hundreds of thousands to evacuate
Typhoon Man-yi packs winds of 162 km/h
The Associated Press Posted: Sep 15, 2013 11:52 PM ET| Last Updated: Sep 15, 2013 11:52 PM ET
About 80,000 homes in western and central Japan are without electricity as a powerful typhoon moves across the country. (NHK World)
47
5
Share
52
Related Stories
The power and fury of tropical storms
A powerful typhoon was bearing down on Japan Monday, dumping torrential rains and flooding parts of the country's popular tourist destination of Kyoto, where 260,000 people were ordered to evacuate to shelters.
Typhoon Man-yi, one of the most powerful storms to lash Japan this season, was packing wind speeds of 162 kilometres per hour Monday morning and headed toward Tokyo.
The storm dumped an "unprecedented amount of rainfall" in Kyoto and its neighbouring towns it passed overnight, the Meteorological Agency said.
Beyond those who sought shelter in Kyoto, hundreds of thousands of others were also ordered to evacuate in western Japan. About 80,000 houses were without electricity in western and central Japan.
NHK public television showed tourists in Kyoto being evacuated on boats towed by rescue workers.
Iemand is je aan t trollenquote:Op maandag 16 september 2013 09:28 schreef Tarado het volgende:
Krijg ik vanmorgen een mailtje van een onbekende autodealer nog ver weg ook dat afspraak is bevestigd voor een onderhoudsbeurt, ik denk zal netjes antwoorden dat die e-mail niet voor mij bestemd was.
krijg ik als antwoord dat die afspraak toch echt gemaakt is
Ja dan zit er niets anders op hèquote:Op maandag 16 september 2013 09:28 schreef Tarado het volgende:
Krijg ik vanmorgen een mailtje van een onbekende autodealer nog ver weg ook dat afspraak is bevestigd voor een onderhoudsbeurt, ik denk zal netjes antwoorden dat die e-mail niet voor mij bestemd was.
Sommige mensen hebben moeite om zelf na te denken. Computer says no (of yes in dit geval)...quote:Op maandag 16 september 2013 09:28 schreef Tarado het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 09:14 schreef Dven het volgende:
Vandaag komt er toch zo'n puistje aan land?
Zie vervolg van topic. Misschien raadzaam om eerst door te lezen ipv direct op een anderhalf uur oude post te reagerenquote:
Je had niemand gequote, dus vandaar.quote:Op maandag 16 september 2013 09:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie vervolg van topic. Misschien raadzaam om eerst door te lezen ipv direct op een anderhalf uur oude post te reageren
Bedroevend niveau maar het was leuk om te zien, er gebeurde van alles.quote:
Ahhhquote:Op maandag 16 september 2013 10:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bedroevend niveau maar het was leuk om te zien, er gebeurde van alles.
Lig nu wel thuis op de bank met de voet omhoog.
1 open kant?quote:Op maandag 16 september 2013 10:47 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw stadion van Athletic Bilbao wordt echt tof
Volgens mij niet. Is nog niet af.quote:Op maandag 16 september 2013 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 open kant?![]()
Dat vind ik maar niks.
Is nog niet af toch?quote:Op maandag 16 september 2013 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 open kant?![]()
Dat vind ik maar niks.
Volgens mij gaan ze als die drie zijdes afzijn erin voetballen en wordt de vierde zijde nog gemaakt. Er kunnen namelijk 53.000 mensen in en dat gaat niet lukken met alleen die drie zijdes.quote:
Mooie bak hoorquote:Op maandag 16 september 2013 10:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze als die drie zijdes afzijn erin voetballen en wordt de vierde zijde nog gemaakt. Er kunnen namelijk 53.000 mensen in en dat gaat niet lukken met alleen die drie zijdes.
Je korfbalt te weinig als je daar spierpijn van hebtquote:Op maandag 16 september 2013 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neuh, gisteren een duinwandeling gemaakt.
En daar heb je spierpijn van?quote:Op maandag 16 september 2013 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neuh, gisteren een duinwandeling gemaakt.
die jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 16 september 2013 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En daar heb je spierpijn van?
Of de bal komt te weinig in zn vak. Kan je niet ff snel naar het andere vak lopen he.quote:Op maandag 16 september 2013 11:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Je korfbalt te weinig als je daar spierpijn van hebt
Wees blij dat er nu maar 2 vakken zijn. Voorheen was er nog een 3e kneuzenvak in het midden...quote:Op maandag 16 september 2013 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of de bal komt te weinig in zn vak. Kan je niet ff snel naar het andere vak lopen he.
Korfbalregels
Nu zijn het 2 kneuzenvakken?quote:Op maandag 16 september 2013 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wees blij dat er nu maar 2 vakken zijn. Voorheen was er nog een 3e kneuzenvak in het midden...
Ik denk dat je je ook zorgen moet gaan maken als je deze regels kent.quote:Op maandag 16 september 2013 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wees blij dat er nu maar 2 vakken zijn. Voorheen was er nog een 3e kneuzenvak in het midden...
Daar kon je natuurlijk makkelijk met een goed getimede 6jesworp overheen mikkenquote:Op maandag 16 september 2013 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik stam nog uit de tijd dat het ook wel eens voorbij kwam bij Studio Sport. Het is ook daardoor dat ik nog verstand heb van de Super Prestige...quote:Op maandag 16 september 2013 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je je ook zorgen moet gaan maken als je deze regels kent.
Dat mocht dus niet he... Moest verplicht via het kneuzenvak.quote:Op maandag 16 september 2013 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar kon je natuurlijk makkelijk met een goed getimede 6jesworp overheen mikken
Verdommequote:Op maandag 16 september 2013 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat mocht dus niet he... Moest verplicht via het kneuzenvak.
Je blijft netjes.quote:Op maandag 16 september 2013 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wil Stijn niet te veel beledigen, maar inderdaad.
happy hour of de hele dag?quote:Op maandag 16 september 2013 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1 euro 40 biercafe gevonden in Tokyo
Als een baas
Dat is maar goed ook op een maandag.quote:Op maandag 16 september 2013 11:34 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.![]()
Bijna middag alweer. De tijd vliegt.
Ik zit in een mediatheekquote:Op maandag 16 september 2013 11:35 schreef DonRaja het volgende:
Werk vanuit huis vandaag.
Zonnetje, glaasje fris.
Aah ok, moet dat dan verplicht in de mediatheek? Kan toch ook gewoon in een klaslokaal of aula?quote:Op maandag 16 september 2013 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huiswerk maken, verplichte huiswerkuren.
In Hong Kong ook, maar dan heb je crazy hour is ongeveer 2- 2,50 en happy hour kom je ongeveer op 3-4 euro uit, wel voor een fles (33cl)quote:Op maandag 16 september 2013 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hele dag behalve vrijdagavond.
Meestal betaal je zo'n 5 tot 6 euro per glas..
in de 4e moet dat in het mediatheek. Er is 1 ingeroosterd huiswerkuur, de rest mag je zelf plannen.quote:Op maandag 16 september 2013 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, moet dat dan verplicht in de mediatheek? Kan toch ook gewoon in een klaslokaal of aula?
In Japan schenken ze wel alleen 0.5 liter glazen.quote:Op maandag 16 september 2013 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Hong Kong ook, maar dan heb je crazy hour is ongeveer 2- 2,50 en happy hour kom je ongeveer op 3-4 euro uit, wel voor een fles (33cl)
quote:'Horner mist dopingcontrole'
Vuelta-winnaar Chris Horner was maandagmorgen onvindbaar voor de dopingcontroleur. Het Spaanse Anti-Doping Agentschap (AEA) wilde de 41-jarige Amerikaan een dag na zijn zege testen, maar Horner was niet op de plek waar hij zou moeten zijn.
Horner had volgens Spaanse sportkranten in in het Princess Hotel van Madrid moeten zijn, maar werd daar niet aangetroffen. In zijn kamer lag een andere renner. Zijn Radioshack-ploeg heeft geen verklaring voor de afwezigheid van de verrassende Vuelta-winnaar.
Het missen van een onaangekondigde dopingcontrole is een zware overtreding. Wielrenners vullen hun verblijfplaatsen vooraf in en dienen dan ook op de plek te zijn waar zij claimden te zijn.
Lance Amrstrong
Het AEA wilde de test doen in opdracht van het Amerikaanse antidoping agentschap (USADA). De Amerikanen zorgden er eerder voor dat Lance Armstrong zijn 7 Tour-zeges kwijtraakt. Horner is een oud-ploeggenoot van de Texaan.
Over een maandje toch 8.1quote:Op maandag 16 september 2013 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
School draait wel sinds dit nieuwe schooljaar op Windows8, wat een aids.
True that, wat een klotedag is dat altijd.quote:Op maandag 16 september 2013 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook op een maandag.
Gelukkig vanavond VI.quote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
True that, wat een klotedag is dat altijd.
41 jaar, ex ploegmaat van Armstrong, onverwachte winnaar.quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wielrennen, doping
Is er iemand nog verbaasd?
Grappige is dat in HongKong die prijzen al zo waren helft jaren 80 toen ik er voor het eerst kwam, toen was het pas echt duur in verhouding.quote:Op maandag 16 september 2013 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Japan schenken ze wel alleen 0.5 liter glazen.
Valt nog mee dan vergeleken met Hong Kong
Knutdeijsbeer.quote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
41 jaar, ex ploegmaat van Armstrong, onverwachte winnaar.
Is er iemand nog verbaasd?
Ja, maar daar zal jouw school nog niet op overstappen. Zo vlot doen ze dat meestal niet.quote:
Da's altijd zo.quote:Op maandag 16 september 2013 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar daar zal jouw school nog niet op overstappen. Zo vlot doen ze dat meestal niet.
Britse prijzenquote:Op maandag 16 september 2013 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappige is dat in HongKong die prijzen al zo waren helft jaren 80 toen ik er voor het eerst kwam, toen was het pas echt duur in verhouding.
ook dat ja, maar er waren niet zoveel stand alone kroegen toen door de absurde huurprijzen en was je toch meestal aangewezen op hotelbars of nachtclubs en daar waren de prijzen nog hoger.quote:
Dat was vorig jaar het geval jaquote:Op maandag 16 september 2013 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij draait een groot gedeelte zelfs nog op XP...
Ja, ik heb ook koud. .quote:Op maandag 16 september 2013 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan wel merken dat jij mn posts altijd met veel aandacht doorleest
Kut, zo'n slechte grap en dan ook nog een verkeerde zin.quote:Op maandag 16 september 2013 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''HET'' mist in je post.
gr gr
Americain? dat is binnen de datum al linkquote:Op maandag 16 september 2013 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Boterham met 1 dag over de datum filet.
#Yolo
Yes. Hij smaakt ook wel een beetje raar.quote:Op maandag 16 september 2013 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Americain? dat is binnen de datum al link
Waren de uien er al in verwerkt?quote:Op maandag 16 september 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yes. Hij smaakt ook wel een beetje raar.
Ach joh. Krijg je weerstand van.quote:Op maandag 16 september 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga je missenquote:Op maandag 16 september 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Peperfilet van de Hema.quote:Op maandag 16 september 2013 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waren de uien er al in verwerkt?
Ah. Dat is al iets dragelijker. Zodra die uien beginnen te rotten is de lucht echt niet mee dragelijk.quote:Op maandag 16 september 2013 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Peperfilet van de Hema.
Dan had ik t tenminste niet gegetenquote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Dat is al iets dragelijker. Zodra die uien beginnen te rotten is de lucht echt niet mee dragelijk.
Het bloed was in ieder geval al enigszins gestold. Mogelijk loop je wel de Hiv infectie mis.quote:Op maandag 16 september 2013 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan had ik t tenminste niet gegeten
Die heb ik alquote:Op maandag 16 september 2013 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het bloed was in ieder geval al enigszins gestold. Mogelijk loop je wel de Hiv infectie mis.
Volgens mij was het een ongeluk.quote:Op maandag 16 september 2013 12:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep was gisteren op televisie en heb hem opgenomen. Net kwam de beroemde scene.
quote:Op maandag 16 september 2013 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij was het een ongeluk.
Zat geen kwade bedoeling bij.quote:Op maandag 16 september 2013 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij was het een ongeluk.
Princess Mononokequote:Op maandag 16 september 2013 12:39 schreef DonRaja het volgende:
Iemand een ideetje voor een goede film? En nee Rens, niet American history X...
dogville, festen, jagten, after the weddingquote:Op maandag 16 september 2013 12:39 schreef DonRaja het volgende:
Het Ding, en SS Doomtrooper.quote:Op maandag 16 september 2013 12:39 schreef DonRaja het volgende:
Von Trier liefhebber?quote:Op maandag 16 september 2013 12:39 schreef Adames het volgende:
[..]
dogville, festen, jagten, after the wedding
nogal, maar heel die Deense filmscene wel. Enige nadeel is dat de groep acteurs niet zo groot is, waardoor Mads Mikkelsen in elke film de hoofdrol speelt.quote:
Dogville heb ik na 10 minuten uitgezetquote:Op maandag 16 september 2013 12:42 schreef Adames het volgende:
[..]
nogal, maar heel die Deense filmscene wel. Enige nadeel is dat de groep acteurs niet zo groot is, waardoor Mads Mikkelsen in elke film de hoofdrol speelt.
Ik vind de Nederlandse films beter in hun amateurisme. Ik kan niet echt lachen om Deense films.quote:Op maandag 16 september 2013 12:42 schreef Adames het volgende:
[..]
nogal, maar heel die Deense filmscene wel. Enige nadeel is dat de groep acteurs niet zo groot is, waardoor Mads Mikkelsen in elke film de hoofdrol speelt.
Wel van een niveau dat je in NL zelden of nooit aantreftquote:Op maandag 16 september 2013 12:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Na een half uur zie je niet eens meer dat alles op de grond gekrijt is, heel absurdquote:Op maandag 16 september 2013 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dogville heb ik na 10 minuten uitgezet
Denen houden inderdaad van drama en dat is dan ook nog eens behoorlijk goed uitgewerkt.quote:Op maandag 16 september 2013 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandse films beter in hun amateurisme. Ik kan niet echt lachen om Deense films.
Dat 1e seizoen van die serie over de MP vond ik echt tof.quote:Op maandag 16 september 2013 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel van een niveau dat je in NL zelden of nooit aantreft
doorkijken, heerlijk gedaan. maar is inderdaad een soort gefilmd theater, geen filmquote:Op maandag 16 september 2013 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dogville heb ik na 10 minuten uitgezet
Borgen?quote:Op maandag 16 september 2013 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat 1e seizoen van die serie over de MP vond ik echt tof.
Ghost Rider is anders ook wel een sterke filmreeks van Cage. Vooral die special effects zijn vet.quote:Op maandag 16 september 2013 12:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Denen houden inderdaad van drama en dat is dan ook nog eens behoorlijk goed uitgewerkt.
Maar goed, andere tip: adaptation
verwonderlijk om een goede film van Nicholas Cage te zien. Naast weather man dan
Da's toch Zweeds?quote:Op maandag 16 september 2013 12:47 schreef Tarado het volgende:
Millenium vond ik ook goed (het origineel)
http://www.reddit.com/r/onetruegodquote:Op maandag 16 september 2013 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De beste Cage-film blijft natuurlijk Con Air.
Dacht dat dat het onderwerp wasquote:Op maandag 16 september 2013 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja mag ik alleen maar Deense noemen?
quote:Op maandag 16 september 2013 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ghost Rider is anders ook wel een sterke filmreeks van Cage. Vooral die special effects zijn vet.
quote:Op maandag 16 september 2013 12:48 schreef Saind het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/onetruegod
Wallander allemaal gezienquote:Op maandag 16 september 2013 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hou van Zweedse detectives. Wallander en Varg Veum enzo.
Veum is Noors dacht ikquote:Op maandag 16 september 2013 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hou van Zweedse detectives. Wallander en Varg Veum enzo.
Dat wel Deens, ook goed jaquote:Op maandag 16 september 2013 12:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Dacht dat dat het onderwerp was
Uit welk land komt The Killing? Daar is m'n moeder helemaal verslingerd aan
Ik heb beide versies niet gezien, is er een groot verschil dan?quote:Op maandag 16 september 2013 12:47 schreef Tarado het volgende:
Millenium vond ik ook goed (het origineel)
Wallander schijnt in beide versies wel echt goed te zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 12:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb beide versies niet gezien, is er een groot verschil dan?
vond van niet en op aantal punten Amerikaanse wat sterker. Alleen dat einde was bij de amerikaanse iets te overdreven.quote:Op maandag 16 september 2013 12:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nederlandse films mocht ik vroeger nooit zien. Er werd altijd in gescholden en er kwam standaard minimaal 1 nutteloze naaktscene in voor.quote:Op maandag 16 september 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Scandinaviërs kunnen wel langs het amateurisme heenwerken. Ach... Nederland bekeerde zich tenminste al eerder tot het juiste geloof.
Ik was met het origineel begonnen, vond ik wat realistischer en minder macho dan de remake, maar daar kijk je sowieso anders naar als je het origineel al gezien hebt.quote:Op maandag 16 september 2013 12:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die is wel tof jaquote:
Ik vond het maar raar dat Wallander Engels spreekt maar wel in een Zweedse auto rijdt, door zweedse plaatsenquote:Op maandag 16 september 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Scandinaviërs kunnen wel langs het amateurisme heenwerken. Ach... Nederland bekeerde zich tenminste al eerder tot het juiste geloof.
[..]
Wallander schijnt in beide versies wel echt goed te zijn.
Moet je Ichi the Killer eens kijken, splatterfest hier en daarquote:Op maandag 16 september 2013 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet doen joh. Japanners verzieken je geest.
Klinkt goed, gaat ook in de downleen.quote:Op maandag 16 september 2013 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
De betere versie van The Hunger Games.
Engelse Wallander? Huh? Ik ken alleen een Zweeds gesproken seriequote:Op maandag 16 september 2013 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond het maar raar dat Wallander Engels spreekt maar wel in een Zweedse auto rijdt, door zweedse plaatsenMaak er dan iets Engels van.
Als de Engelsen Frans zouden spreken had niemand te maken met ze willen hebben, stelletje ignorantsquote:Op maandag 16 september 2013 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond het maar raar dat Wallander Engels spreekt maar wel in een Zweedse auto rijdt, door zweedse plaatsenMaak er dan iets Engels van.
Wallander (TV Series 2008– ) - IMDbquote:Op maandag 16 september 2013 12:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Engelse Wallander? Huh? Ik ken alleen een Zweeds gesproken serie
quote:Op maandag 16 september 2013 12:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Engelse Wallander? Huh? Ik ken alleen een Zweeds gesproken serie
Is beste goed inderdaad, maar ook in het Zweeds zijn er 2quote:Op maandag 16 september 2013 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wallander (TV Series 2008– ) - IMDb
Schijnt wel goed te zijn gewoon. Niet één op één gekopieerd.
Het is ook wel vermakelijk hoor. Ik snap alleen niet waarom het dan per se in Zweden moet spelen. Locatie maakt toch niet zoveel uit lijkt me.quote:Op maandag 16 september 2013 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beunhaas die ventquote:Op maandag 16 september 2013 12:56 schreef Typisch het volgende:
mijn posts in het gta topic werd verwijderd door morp
kutleven
De Engelse versie is een stuk minder hoor. Komt misschien omdat de originele versie zo geniaal is.quote:Op maandag 16 september 2013 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ze mogen daar geen '' g'' maar zeggen van hem, dus ik vroeg of hij een nieuw alarm hadquote:
VInd het wel leuk, maar ik ga er niet meer wekelijks voor zitten.quote:Op maandag 16 september 2013 12:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De Engelse versie is een stuk minder hoor. Komt misschien omdat de originele versie zo geniaal is.
Maar wij waren altijd al detectivematties hé LR
Ik zag het jaquote:Op maandag 16 september 2013 12:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze mogen daar geen '' g'' maar zeggen van hem, dus ik vroeg of hij een nieuw alarm had
nu gooit hij al mijn posts weg
de tweede keer in zeer korte tijd dat ik mij niet op mijn gemak voel in het gta v topicquote:
Typisch mijn feedback topic heeft niks opgeleverd. Lijstjes, vertel mij over de lijstjes!quote:Op maandag 16 september 2013 13:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
de tweede keer in zeer korte tijd dat ik mij niet op mijn gemak voel in het gta v topic
even een klacht indienen
Je mag ze wel aan mij doorsturenquote:Op maandag 16 september 2013 13:01 schreef Typisch het volgende:
mag je dm's posten zonder dat men weet wie de afzender is?
Ik vond zelfs als mod de dm regels niet altijd even duidelijk. Maar normaal gesproken mag het zo wel denk ik.quote:Op maandag 16 september 2013 13:01 schreef Typisch het volgende:
Nee.quote:Op maandag 16 september 2013 13:01 schreef Typisch het volgende:
Oke.quote:
Ik zal luisteren naar René. Nu morph aan het zeiken is tegen mij heb ik GGMM hard nodig in de strijd.quote:Op maandag 16 september 2013 13:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond zelfs als mod de dm regels niet altijd even duidelijk. Maar normaal gesproken mag het zo wel denk ik.
Ik ook niet ik heb al een tijde niet een detective gezien. Ik hoop dat Inspector Frost weer komt.quote:Op maandag 16 september 2013 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VInd het wel leuk, maar ik ga er niet meer wekelijks voor zitten.
Doe is rustig G.quote:Op maandag 16 september 2013 13:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Ik zal luisteren naar René. Nu morph aan het zeiken is tegen mij heb ik GGMM hard nodig in de strijd.
Zijn VBL posts zijn wel vermakelijk hoor. Kinderachtig als ze zijn als Feyenoord weer eens een matig resultaat neerzetquote:Op maandag 16 september 2013 13:05 schreef Typisch het volgende:
Dat die morph nog steeds mod is.Wat een debiel.
einde bericht
Het schijnt dat Kate Upton ook in deze game zit.quote:Op maandag 16 september 2013 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap niet precies wat er leuk is om 100 topics lang te praten over een game die er nog niet eens is (GTA V). Maar ik heb soms ook wat raar postgedrag dus ik zal nergens over oordelen.
Is die knakker hier eigenlijk nog mod?quote:Op maandag 16 september 2013 13:05 schreef Typisch het volgende:
Dat die morph nog steeds mod is.Wat een debiel.
einde bericht
De computer versie van haar waarschijnlijk. Dan zou ik liever the real deal zien.quote:Op maandag 16 september 2013 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat Kate Upton ook in deze game zit.
Eens. Sowieso vind ik die ophef nogal overdreven. Dat mensen helemaal wild worden van een hond snap ik niet zo.quote:Op maandag 16 september 2013 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap niet precies wat er leuk is om 100 topics lang te praten over een game die er nog niet eens is (GTA V). Maar ik heb soms ook wat raar postgedrag dus ik zal nergens over oordelen.
Het schijnt dat je in die game ook kan tennissen of golfen en dat soort dingen, maar er zijn toch al spellen waarin dat kan en dan geeft niemand er iets om.quote:Op maandag 16 september 2013 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Sowieso vind ik die ophef nogal overdreven. Dat mensen helemaal wild worden van een hond snap ik niet zo.
Ja, dat dusquote:Op maandag 16 september 2013 13:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat je in die game ook kan tennissen of golfen en dat soort dingen, maar er zijn toch al spellen waarin dat kan en dan geeft niemand er iets om.
quote:Op maandag 16 september 2013 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Sowieso vind ik die ophef nogal overdreven. Dat mensen helemaal wild worden van een hond snap ik niet zo.
Als ze het leuk vinden dan laat ik het allemaal gaan, kan mij het schelen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:11 schreef Typisch het volgende:
Ach, zo zeggen andere dat weer over voetbal. Zijn ook vooral gasten van Stijn zijn leeftijd heb ik het idee.
okquote:Op maandag 16 september 2013 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We gaan nu fappen in het GTA topic dat ze al bijna mogen gamen in Nieuw Zeeland.
twee van de drie hoofdpersonen zijn blankquote:Op maandag 16 september 2013 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
IK weiger GTA te spelen zolang je de hoofdpersoon niet blank kan modden.
Oh. Dat wordt een aantal missies skippen dan. Wil jij die voor mij spelen?quote:Op maandag 16 september 2013 13:14 schreef Saind het volgende:
[..]
twee van de drie hoofdpersonen zijn blank
De All Blacks voeren allemaal een haka uit voordat ze beginnen met spelen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We gaan nu fappen in het GTA topic dat ze al bijna mogen gamen in Nieuw Zeeland.
Ik vind het stom dat je niet met de Yakuza kan spelen. Waar slaat dat op verdomme.quote:Op maandag 16 september 2013 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dat wordt een aantal missies skippen dan. Wil jij die voor mij spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |