in de boeken is ze beter, ze geven haar wat te weinig screen time (of hoe je dat ook zegt) heb ik het ideequote:Op maandag 16 september 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm wellicht, maar ik vind dat wijf ook gewoon een irritant personage. Al is het voor het oog wel prettig.
ze spelen ook een grote rol in de geschiedenis van het universum, dat vind ik nog veel belangrijker dan het huidige verhaalquote:Op maandag 16 september 2013 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt en ze spelen ook gewoon een heel belangrijke rol in het verhaal als je ziet wat Khaleesi met ze bereikt, ondanks haar gebrek aan financiele middelen.
Teveel eerder. Nu zie je elke scheet die ze laat. Hoe weinig zeggend het dan ook is, en dan lukt ook nog eens werkelijk alles met haar goede moraalquote:Op maandag 16 september 2013 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
in de boeken is ze beter, ze geven haar wat te weinig screen time (of hoe je dat ook zegt) heb ik het idee
je mannelijkheid neemt nu wel echt enorme proporties aanquote:Op maandag 16 september 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
ik drink nu thee
met melk er in
einde bericht
overgenomen van een engelse stiefpa die ik ooit hadquote:Op maandag 16 september 2013 01:21 schreef Adames het volgende:
[..]
je mannelijkheid neemt nu wel echt enorme proporties aan
Beter dan melk met thee erin.quote:Op maandag 16 september 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
ik drink nu thee
met melk er in
einde bericht
quote:Op maandag 16 september 2013 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan mij overigens best indenken dat ik de Walking Dead niet mocht zien op Netflix met mijn <12 jaar filter aan.
quote:Op maandag 16 september 2013 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
overgenomen van een engelse stiefpa die ik ooit had
Ik at vanmiddag sconesquote:Op maandag 16 september 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inso, stuur ff wat scones over de post man.
Waar kwam ie vandaan danquote:Op maandag 16 september 2013 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel een kanjer lul verder
zou hem een paar tikken geven als ik hem nu tegen zou komen![]()
![]()
![]()
Ik word er een beetje triest vanquote:Op maandag 16 september 2013 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Heee kerel.
Feyenoord weer beetje jammer vandaag he.
Straks Bakkal er bij dat scheelt zo'n 8-10 goals met sexy lexie. Boetius realistisch gezien toch ook snel zo'n aantal over een heel seizoen.quote:Op maandag 16 september 2013 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word er een beetje triest van
Zo denk ik er ook over. Ik zie het nog wel goed komen. Enige probleem is dat structurele in angstmodus schieten als een tegenstander een doelpunt maakt.quote:Op maandag 16 september 2013 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Straks Bakkal er bij dat scheelt zo'n 8-10 goals met sexy lexie. Boetius realistisch gezien toch ook snel zo'n aantal over een heel seizoen.
Komt best goed, Ajax was ook niet om aan te gluren.
Het is bijna nog erger als er zelf gescoord wordt. Zeker in uitwedstrijden.quote:Op maandag 16 september 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Ik zie het nog wel goed komen. Enige probleem is dat structurele in angstmodus schieten als een tegenstander een doelpunt maakt.
Jup, maar De Vrij is ook compleet uit vorm al maanden beter hem even in een poosje in de luwte en Mathijsen er in.quote:Op maandag 16 september 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Ik zie het nog wel goed komen. Enige probleem is dat structurele in angstmodus schieten als een tegenstander een doelpunt maakt.
Beetje wonderwater op z'n hoofd en 't ging weer goed geloof ik.quote:Op maandag 16 september 2013 01:46 schreef Elan het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met die jongen van Groningen, ging er nokkie af na die rode kaart maar zag er naar uit.
Beter kappen ze even voor Januari.quote:Strijders Filipijnen negeren bestand
zaterdag 14 sep 2013, 11:02 (Update: 14-09-13, 11:05)
»
Inwoners van de havenstad Zamboanga op Mindanao worden door het leger naar een veilige plek gebracht AFP .In weerwil van afspraken over een wapenstilstand is de strijd in het zuiden van de Filipijnen verhevigd. Bij gevechten tussen het leger en moslimrebellen op het eiland Mindanao zijn deze week ruim 50 doden gevallen.
Gisteravond spraken vice-president Binay en rebellenleider Nur Misuari af dat de wapens rond middernacht zouden worden neergelegd. Maar bij de havenstad Zamboanga op Mindanao gingen de beschietingen onverminderd door.
Zeker 60.000 burgers zijn hun woningen ontvlucht. Honderden huizen zijn in de as gelegd en ook een ziekenhuis is in brand gestoken. De vice-president wil vandaag opnieuw onderhandelen over een bestand.
Mindanao is sowieso no goquote:Op maandag 16 september 2013 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter kappen ze even voor Januari.
Dat had ik ook begrepen ja.quote:
Niet echt gevolgd, wanneer was dat? Goede 1.5 week terug kwam er 1 aan land op Okinawa, hoorde ik van mensen waar ik toen verbleef, maar die viel wel mee.quote:Op maandag 16 september 2013 09:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe is het met die typhoon afgelopen?
Geen lichtgevende vissen/mensen gespot nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |