Want?quote:Op maandag 16 september 2013 00:53 schreef Adames het volgende:
kanker breaking bad, had er nooit aan moeten beginnen. game of thrones of welke serie dan ook sla ik dan ook gewoon lekker over
ik blijf maar doorkijken. filmpje zet ik op, let 2 uur zwaar op en dan is het mooi. breaking bad of welke serie dan ook, is veel makkelijker om te kijken, maar elke keer weer die klote cliffhanger dat je de volgende aflevering ook wilt zienquote:
Maar je kijkt ook niet naar Game of Thrones? dat is wel een topshow hoorquote:Op maandag 16 september 2013 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ik blijf maar doorkijken. filmpje zet ik op, let 2 uur zwaar op en dan is het mooi. breaking bad of welke serie dan ook, is veel makkelijker om te kijken, maar elke keer weer die klote cliffhanger dat je de volgende aflevering ook wilt zien
Wat is dat?quote:Op maandag 16 september 2013 00:52 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi momentje om je PUA boekje te schrijven
Die heb ik eventueel wel voor je ja.quote:
Als je dat soort compound oefeningen niet doet heb je gewoon geen idee waar je mee bezig bent.quote:Op maandag 16 september 2013 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet iedereen doet het, laat staan dat ze het goed doen.
Ken het wel. Gelukkig heb ik de behoefde ook niet zo om überhaupt aan een serie te beginnen.quote:Op maandag 16 september 2013 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ik blijf maar doorkijken. filmpje zet ik op, let 2 uur zwaar op en dan is het mooi. breaking bad of welke serie dan ook, is veel makkelijker om te kijken, maar elke keer weer die klote cliffhanger dat je de volgende aflevering ook wilt zien
Ik had dat bij 24 en Prison Break heel erg.quote:Op maandag 16 september 2013 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
paar afleveringen van gezien, maar trok me niet zo. al was dat bij bb ook zo. maar blijkbaar ben ik sowieso niet zo fan van series, gaat me toch te traagquote:Op maandag 16 september 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je kijkt ook niet naar Game of Thrones? dat is wel een topshow hoor
Hoeveel Squat je?quote:Op maandag 16 september 2013 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dat?
[..]
Die heb ik eventueel wel voor je ja.
[..]
Als je dat soort compound oefeningen niet doet heb je gewoon geen idee waar je mee bezig bent.
bij prison break had je wel heel erg sterk het idee dat het 1 seizoen moest zijn, waarna er een vrij raar einde aan kwam waarna ze compleet over the top gingen. goed moment om er mee te stoppenquote:Op maandag 16 september 2013 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had dat bij 24 en Prison Break heel erg.
Niet zoveel. 75kg maar. Zwaar zat, genoeg reps maken is ook wat voordeliger voor het hardlopen.quote:
Ik heb seizoen 2 voor de helft gekeken en ben toen gekapt. Als series cabaret worden haak ik af.quote:Op maandag 16 september 2013 00:58 schreef Adames het volgende:
[..]
bij prison break had je wel heel erg sterk het idee dat het 1 seizoen moest zijn, waarna er een vrij raar einde aan kwam waarna ze compleet over the top gingen. goed moment om er mee te stoppen
75 is niet verkeerd.quote:Op maandag 16 september 2013 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet zoveel. 75kg maar. Zwaar zat, genoeg reps maken is ook wat voordeliger voor het hardlopen.
Dat ging echt nergens meer over neequote:Op maandag 16 september 2013 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 2 voor de helft gekeken en ben toen gekapt. Als series cabaret worden haak ik af.
Dear Reader Wizard People is ook een soort serie. 35 afleveringen maar liefst.quote:Op maandag 16 september 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken het wel. Gelukkig heb ik de behoefde ook niet zo om überhaupt aan een serie te beginnen.
Ik doe ze altijd in setjes van 2.quote:Op maandag 16 september 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan 20 sit-ups achter elkaar doen.
Een mattie van mij heeft 2 weken geleden bij Locadia boodschappen bezorgd. Hij zei dat hij wel een lekker wijf had.quote:
vrouw zelfs toch, is pappie geworden met 18quote:Op maandag 16 september 2013 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een mattie van mij heeft 2 weken geleden bij Locadia boodschappen bezorgd. Hij zei dat hij wel een lekker wijf had.
Ik ben toch zeker geen bodybuilder.quote:Op maandag 16 september 2013 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe ze altijd in setjes van 2.
Van zijn wijf zijn zelfs foto's van haar bevalling.quote:Op maandag 16 september 2013 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een mattie van mij heeft 2 weken geleden bij Locadia boodschappen bezorgd. Hij zei dat hij wel een lekker wijf had.
Traagheid is juist goed, mits er goede char dev. is en of een goed plot.quote:Op maandag 16 september 2013 01:03 schreef Adames het volgende:
miniserie's als Rome of Das Boot trekken me dan wel nog. Maar dat is gewoon een lange film. Serie's hebben iets kuts, maar weet het niet goed te omschrijven. Traagheid is wel een woord wat ik wil gebruiken
toch mist dat. bij een goede film leef je mee met een karakter in een half uur. bij een seizoen duurt dat bij mij een half seizoenquote:Op maandag 16 september 2013 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Traagheid is juist goed, mits er goede char dev. is en of een goed plot.
Klopt ja, dat zei hij.quote:Op maandag 16 september 2013 01:04 schreef Adames het volgende:
[..]
vrouw zelfs toch, is pappie geworden met 18
Ik kijk nu paar afleveringen van The Walking Dead, maar dat ik een serie kijk is echt een uitzondering. Sowieso heb ik niet echt een binding met karakters. Zowel in GoT Als nu Walking Dead maakt het mij ook geen flikker uit dat iedereen sterft.quote:Op maandag 16 september 2013 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben de laatste tijd niet echt een serie gaan volgen. Dan weet je weer dat je van wat personages moet gaan houden en hun seizoenen lang moet gaan volgen. Dat is best een investering van je tijd weet je.
In the Walking Dead is gewoon iedereen vreselijk irritant, behalve Daryl Dixon. Dat is een grote eindbaas.quote:Op maandag 16 september 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk nu paar afleveringen van The Walking Dead, maar dat ik een serie kijk is echt een uitzondering. Sowieso heb ik niet echt een binding met karakters. Zowel in GoT Als nu Walking Dead maakt het mij ook geen flikker uit dat iedereen sterft.
the walking dead heb ik laatst alles van gezien in een paar dagen, over een aantal weken begint seizoen 4quote:Op maandag 16 september 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk nu paar afleveringen van The Walking Dead, maar dat ik een serie kijk is echt een uitzondering. Sowieso heb ik niet echt een binding met karakters. Zowel in GoT Als nu Walking Dead maakt het mij ook geen flikker uit dat iedereen sterft.
Ik ben halverwege seizoen 3 afgehaakt. Kijk het straks wel achter elkaar, maar vond het echt nergens meer over gaan. Ze hadden het veel gaver kunnen maken.quote:Op maandag 16 september 2013 01:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
the walking dead heb ik laatst alles van gezien in een paar dagen, over een aantal weken begint seizoen 4
GoT vind ik nog steeds leuk, maar toen laatst een hoop personages doodgingen was ik ook niet echt geschokt. Al dat gelul in het Noorden is doodsaai.quote:Op maandag 16 september 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nu ken ik de serie niet echt, maar volgens mij is dit meer een statement dan een mening. normaal zie je dit bij serie's die bedoeld zijn voor 1 seizoen uit een geinig concept, maar dan iets te succesvol doorgaan. GoT is dat niet.quote:
zolang ze zulke wezens redelijk uitwerken (wat ze op zich wel gedaan hebben) vind ik dat wel tof in een serie als dezequote:Op maandag 16 september 2013 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Al hadden de draken er van mij niet ingehoeven.
Ik vond er in seizoen al 1 te veel neukseks en naakt in zitten.quote:
is wel achterlijk moeilijk inderdaad, ben benieuwd naar de verfilming van the hobbit. een pratende draak serieus maken is wel echt moeilijkquote:Op maandag 16 september 2013 01:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
zolang ze zulke wezens redelijk uitwerken (wat ze op zich wel gedaan hebben) vind ik dat wel tof in een serie als deze
seizoen 2 bleef ook tergend lang bij hetzelfde jaquote:Op maandag 16 september 2013 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben halverwege seizoen 3 afgehaakt. Kijk het straks wel achter elkaar, maar vond het echt nergens meer over gaan. Ze hadden het veel gaver kunnen maken.
Klopt en ze spelen ook gewoon een heel belangrijke rol in het verhaal als je ziet wat Khaleesi met ze bereikt, ondanks haar gebrek aan financiele middelen.quote:Op maandag 16 september 2013 01:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
zolang ze zulke wezens redelijk uitwerken (wat ze op zich wel gedaan hebben) vind ik dat wel tof in een serie als deze
Hmm wellicht, maar ik vind dat wijf ook gewoon een irritant personage. Al is het voor het oog wel prettig.quote:Op maandag 16 september 2013 01:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
In 2 is dat minder geworden hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond er in seizoen al 1 te veel neukseks en naakt in zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |