ja, wat is er leuk aan LV, wat is er leuk aan paarse nagellak, wat is er leuk aan aids.quote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef Mss het volgende:
Wát is er nou zo fantastisch aan die schoenen?
ik weet niet, k heb geen aidsquote:Op maandag 16 september 2013 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, wat is er leuk aan LV, wat is er leuk aan paarse nagellak, wat is er leuk aan aids.
Das toch allemaal smaak afhankelijk
De eerste is heel stijf en moet je een aantal weken inlopenquote:Op maandag 16 september 2013 00:17 schreef Molo het volgende:
[..]
en welke zijn het soepelste leer, weet jij dat?
nog niet neequote:Op maandag 16 september 2013 00:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik weet niet, k heb geen aids
pic van cherryquote:Op maandag 16 september 2013 00:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al 3 paarIK WIL DIE CHERRY EN QUILTED HUUU
ow....quote:Op maandag 16 september 2013 00:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
De eerste is heel stijf en moet je een aantal weken inlopenDe andere modellen ken ik niet maar lijkt wel soepeler.
En ik zag je post van maat 41, dan heb je een US Male 7Die maat staat rechtsboven op de tond maar je moet die rechtsonder op de tong bekijken voor de vrouwenmaat.
IK HEB DE CHERRYquote:Op maandag 16 september 2013 00:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al 3 paarIK WIL DIE CHERRY EN QUILTED HUUU
dan neequote:Op maandag 16 september 2013 00:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is de zwarte van kip in rode kleur
trein schoenen???quote:Op maandag 16 september 2013 00:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu wil ik mama vragen of ze het ok vind dat ik van t geld dat ze gestort had voor trein schoenen koopmaar dan moet ik d'r waker maken
ik ben ertoe in staat
NOG STEEDS NIET?quote:Op maandag 16 september 2013 00:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik weet niet, k heb geen aids
godverdomme spaids, die arme moeder van jou!quote:
Ik heb het (nog) niet gedaanquote:Op maandag 16 september 2013 00:25 schreef Molo het volgende:
[..]
godverdomme spaids, die arme moeder van jou!
don't even think about it, mongol!quote:Op maandag 16 september 2013 00:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb het (nog) niet gedaan
denk dat ze daar heeeeeel blij van wordt jaquote:Op maandag 16 september 2013 00:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ze moet om 5u op, ik kan ook wakker blijven harhar
Ik denk dat ze niet eens raar opkijkt als ik dat doequote:Op maandag 16 september 2013 00:27 schreef Molo het volgende:
[..]
denk dat ze daar heeeeeel blij van wordt ja
paar maanden geleden mocht ik even 22000 aftikken bij een winkel, dus dit valt nog meequote:
Vettquote:Op maandag 16 september 2013 00:28 schreef megamandy het volgende:
Dan krijg je petsen ipv geld
[ afbeelding ]
Deze vind ik best wel baas
quote:Op maandag 16 september 2013 00:28 schreef megamandy het volgende:
Dan krijg je petsen ipv geld
[ afbeelding ]
Deze vind ik best wel baas
quote:Op maandag 16 september 2013 00:28 schreef Molo het volgende:
[..]
paar maanden geleden mocht ik even 22000 aftikken bij een winkel, dus dit valt nog mee
The joys of having your own house
Ja!quote:Op maandag 16 september 2013 00:29 schreef Molo het volgende:
Maar deze zijn leuk toch?
[ afbeelding ]
JAquote:Op maandag 16 september 2013 00:29 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Zodat ze wakker wordt van je gelach?quote:Op maandag 16 september 2013 00:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit keihard te lachen om mijn evil masterplan
spenden is wel leuk jaquote:Op maandag 16 september 2013 00:29 schreef owl. het volgende:
[..]![]()
Later, als ik groot ben, ga ik dat ook keihard spenden.
you chubbyquote:Op maandag 16 september 2013 00:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum is beaus omdat de hele bank beweegt als ik lach
quote:Op maandag 16 september 2013 00:29 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
ik had via merk erheen "genavigeerd" op de site, dus niet via vrouwensectie. Die schoenen zijn mannen schoenen zie ik, maar dan is 7 dus ok?quote:
Ik denk hetquote:Op maandag 16 september 2013 00:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ik had via merk erheen "genavigeerd" op de site, dus niet via vrouwensectie. Die schoenen zijn mannen schoenen zie ik, maar dan is 7 dus ok?
Ja :vquote:Op maandag 16 september 2013 00:35 schreef Molo het volgende:
Deze zijn van rubber ipv leer, begrijp ik dat nou goed???
http://www.karmaloop.nl/c(...)he-drench-8-eye-boot
dat kun je toch niet onderhouden? of zie ik het verkeerd.... verdorie....quote:
Nee alleen schoonmaken met waterquote:Op maandag 16 september 2013 00:37 schreef Molo het volgende:
[..]
dat kun je toch niet onderhouden? of zie ik het verkeerd.... verdorie....
Keine ahnungquote:Op maandag 16 september 2013 00:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mandy blijft due quilted lang mooi?
ZUlks een nuttigen postquote:Op maandag 16 september 2013 00:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik sla het laatste topic ff over
Ik ga niet een heel topic teruglezen
Tevens ga ik naar bed dus ik weet niet eens waarom ik eigenlijk post...
als in lelijk bedoel je?quote:Op maandag 16 september 2013 00:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee alleen schoonmaken met waterMaar dat zijn gewoon net regenlaarzen man.
JA WANT EEN HEEL TOPIC WAT IN TWEE EN EEN HALF UUR VOLGELULD IS STAAT VAST VOL MET NUTTIGE POSTS!!!quote:Op maandag 16 september 2013 00:39 schreef Molo het volgende:
[..]
ZUlks een nuttigen post
slaap lekker
quote:Op maandag 16 september 2013 00:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
JA WANT EEN HEEL TOPIC WAT IN TWEE EN EEN HALF UUR VOLGELULD IS STAAT VAST VOL MET NUTTIGE POSTS!!!![]()
![]()
Kusje kroel, JK!
quote:Op maandag 16 september 2013 00:43 schreef Molo het volgende:
Mijn vloerwax wordt in geschenkverpakking verzonden![]()
![]()
Naja ik zou niet de hele dag in rubberen schoenen willen lopen. Ook de binnenkant is rubber.quote:Op maandag 16 september 2013 00:40 schreef Molo het volgende:
[..]
als in lelijk bedoel je?
Ik vind ze er wel tof uit zien, iets minder strak dan die glad leren (die klassieke zeg maar).
ik twijfel nu tussen doe gladleren, de rubberen en deze, omdat die er lekker verweerd en soepel uit zien
[ afbeelding ]
Like whyquote:Op maandag 16 september 2013 00:43 schreef Molo het volgende:
Mijn vloerwax wordt in geschenkverpakking verzonden![]()
![]()
helaasch helaasch!quote:Op maandag 16 september 2013 00:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb het filosofische intermezzo gemist?
zweet all the things..... ok die vallen dus afquote:Op maandag 16 september 2013 00:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Naja ik zou niet de hele dag in rubberen schoenen willen lopen. Ook de binnenkant is rubber.
35%quote:Op maandag 16 september 2013 00:55 schreef Molo het volgende:
Ik ga denk ik toch voor de klassieke, dat wordt auw met inlopen
hoeveel is die korting eigenlijk?
Ah, nicequote:
quote:Op maandag 16 september 2013 00:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, nice
(net dit weekend gezegd tegen Koos dat ik voorlopig geen schoenen meer koop, alleen nog 1 paar docs als er korting was)
ik heb de afgelopen 5 weken een stuk of 5 paar schoenen gekochtquote:
Whutquote:Op maandag 16 september 2013 01:00 schreef Molo het volgende:
Er zijn serieus youtube filmpjes die docs laten zien
Ooh van Dr. Martens zelfquote:
Even zelf bij je schoenen kijkenquote:Op maandag 16 september 2013 01:06 schreef Molo het volgende:
ik heb net echt definitief gekozen voor de klassieke docs, maar nu zie ik dus dat het wel de vrouwenmaat is
Kun jij me nog adviseren welke maat ik dan moet hebben?
deze niet, met zijn zouteloze hoofdquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 01:07 schreef Mss het volgende:
Er zijn dus ook velen youtube filmpjes van vrouwen met lange nagels die over allemaal verschillende voorwerpen bewegen en krabben. Wtf
ja die ben ik dus kwijtquote:Op maandag 16 september 2013 01:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Even zelf bij je schoenen kijkenJe hebt zo'n vakje met 4 maten staan. En dan is rechtsonder de vrouwenmaat voor US
![]()
Maar ik heb maat 5 met 36, dan zou maat 41 denk ik 10 zijn?
Je had toch ook andere docs?quote:Op maandag 16 september 2013 01:09 schreef Molo het volgende:
[..]
ja die ben ik dus kwijt
Ik dacht dat ze bij mijn moeder stonden ofzo, maar daar staat niks meer en hier thuis ook niet, dus denk dat ze weggekeild zijn
ranzig.... zijn dat ook de mensen die gebruikte slipjes kopen?quote:
Zou hij hier ook geld mee verdienen?quote:Op maandag 16 september 2013 01:08 schreef Molo het volgende:
[..]
deze niet, met zijn zouteloze hoofd
goed idee welquote:Op maandag 16 september 2013 01:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou hij hier ook geld mee verdienen?Kan ik ook man :v
Hooooooi, dit zijn mijn roooode dr. maaartens.
oh nee kloptquote:
Nouwja ik wilde misschien wel een blog makenquote:
Ja brein voor nutteloze dingenquote:Op maandag 16 september 2013 01:15 schreef Molo het volgende:
[..]
oh nee klopt
Die heb ik nog wel natuurlijk
Ik ga even sneaky naar boven lopen, want ze staan in de slaapkamer en Koos slaapt
(jij weet ook echt wie welke schoenen heeft, briljant!)
hahaha, check!quote:Op maandag 16 september 2013 01:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja brein voor nutteloze dingenHebben meerdere mensen in dit topic last van toch? Mhehe
leuk hoorquote:Op maandag 16 september 2013 01:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nouwja ik wilde misschien wel een blog makenEn dan ook meer over de materialen van kleding en schoenen en accessoires enzo.
Maar ik heb nu met dit project helemaal geen tijdBen steeds bezig. Maar omdat het zoveel werk is zit ik ook best wel veel tijd ertussen te verkloten ter "pauze".
Moet nog een fatsoenlijk ritme gaan vinden.
Maar ik denk dus wel dat ik er iets mee ga doen![]()
Dussss
Megatoby wil mij in ieder geval wel al helpen met het bouwen van de website :v
Was dat niet de maat linksboven?quote:Op maandag 16 september 2013 01:26 schreef Molo het volgende:
[..]
hahaha, check!
Goed, Koos werd niet wakker en ik kon de schoen vinden
Het was nog nét leesbaar, maat 9 is de US maat
Even kijken of die nog beschikbaar is
Thanks voor de tip, ik dacht daar zelf dus echt niet aan
Ja ik wil geen standaard modeblog waar het alleen om outfits gaat. En dan ga ik het ook niet doen voor ermahgerd hoeveel bezoekers kan ik krijgen, maar gewoon omdat ik het super leuk vindquote:Op maandag 16 september 2013 01:26 schreef Molo het volgende:
[..]
leuk hoor
Das best een leuke mengeling tussen blog, mode en materiaalkennis
quote:Op maandag 16 september 2013 01:29 schreef Molo het volgende:
Voor 5 euro Deense hippe condooms meebestellen ja of nee?
hahahaha, het is niet mijn ding, maar kan me er op zich wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 16 september 2013 01:29 schreef megamandy het volgende:
En anders gewoon ruilen denk ik
[..]
Ja ik wil geen standaard modeblog waar het alleen om outfits gaat. En dan ga ik het ook niet doen voor ermahgerd hoeveel bezoekers kan ik krijgen, maar gewoon omdat ik het super leuk vind
Ook altijd op het werk als mensen er vragen over stellen enzo en nu met mijn opleiding ook.
Ik vind het fascinerend dat een stof kan bepalen hoe anders een trui of wat dan ook uit kan zien![]()
![]()
SURE!quote:Uitverkoop EUR 40,-
EUR 499,- 92% Off
Ooh en ik wilde nog voor jou speciaal een post aan Marimekko wijdenquote:Op maandag 16 september 2013 01:31 schreef Molo het volgende:
[..]
hahahaha, het is niet mijn ding, maar kan me er op zich wel iets bij voorstellen
ja das een van de weinige dingen die ik wel heel tof vindquote:Op maandag 16 september 2013 01:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh en ik wilde nog voor jou speciaal een post aan Marimekko wijden
Sinds een aantal maanden koop ik ook niet echt meer dingen die trendgevoelig zijn. Alleen maar dingen waarvan ik het mij ook wel een aantal jaar zou kunnen zien dragen.quote:Op maandag 16 september 2013 01:33 schreef Molo het volgende:
[..]
ja das een van de weinige dingen die ik wel heel tof vind
Maar ik heb daar toch geen verstand van ofzo![]()
Ik ben heel goed in het precies niet volgen van mode
gij emoquote:Op maandag 16 september 2013 01:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sinds een aantal maanden koop ik ook niet echt meer dingen die trendgevoelig zijn. Alleen maar dingen waarvan ik het mij ook wel een aantal jaar zou kunnen zien dragen.
Koop ook veel minder nu :v En vooral veel zwart
Oja mijn pa vroeg toen ook eens of ik soms gothic werdquote:Op maandag 16 september 2013 01:39 schreef Molo het volgende:
[..]
gij emo
Ik ben nog even verder aan het kijken op die site, best geinige dingen hebben ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Dat bord heb ik van thuis meegenomenquote:Op maandag 16 september 2013 01:45 schreef Molo het volgende:
Hahahhaa, ja das wel een beetje veul!
Leuk dekbed en leuk boerenbont bord
dat zwarte is van dat jaren '80 serviesquote:Op maandag 16 september 2013 01:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat bord heb ik van thuis meegenomenDat servies was toch niet meer compleet en de rest komt alles zowat van de kringloop.
Wel grappig want dat zwarte bordje is precies hetzelfde als het servies wat mijn opa en oma 20 jaar geleden op de camping hadden
En ja ben al gewend, helemaal geen moeite mee gehad! Meteen voelde ik mij al thuis, geen heimwee of wat dan ook, niets voelde vreemd of het gevoel dat ik moest improviseren met koken ofzo.
Alles kopt
Hier regent het niet inquote:Op maandag 16 september 2013 01:51 schreef Molo het volgende:
Het stortregent hier echt HARD en ik moet straks het konijnenhok nog dicht doen
Straks maar even paraplu pakken
Allemaal structuurautistenquote:Op maandag 16 september 2013 01:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier regent het niet inZo fijn! Heb altijd de ramen openstaan.
Overigens ben ik daar een van de enige mee van alle appartementen die ik kan zienDie mensen hebben allemaal de ramen potdicht en om 22u zijn meestal al alle lampen uit
Die Allstars zijn leuk!quote:Op maandag 16 september 2013 07:03 schreef Molo het volgende:
Morgen!
Net die docs en all stars besteld![]()
Alweer wakkerquote:Op maandag 16 september 2013 07:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die Allstars zijn leuk!
En ben jij nog steeds of alweer wakker?
Jemigquote:Op maandag 16 september 2013 07:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Alweer wakker
Nu nog even een uurtje slapen en dan er maar eens uit
wat een lijer is het ookquote:Op maandag 16 september 2013 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Nou de dader is bekend, milo is degene die de lade waar het voer ligt open trekt en alles eruit haalt en opvreet
Ja ik kwam dus virjdag of zaterdagochtend ofzo in hun kamer en zag dat het zakje waar de vleesstokjes in zitten helemaal open was ne alles eruit gegeten en ze hadden een zakje natvoer open gescheurd en op de grond op zitten nommen, maar ik dacht dat ik de lade gewoon niet goed dicht had gedaan.quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik kwam dus virjdag of zaterdagochtend ofzo in hun kamer en zag dat het zakje waar de vleesstokjes in zitten helemaal open was ne alles eruit gegeten en ze hadden een zakje natvoer open gescheurd en op de grond op zitten nommen, maar ik dacht dat ik de lade gewoon niet goed dicht had gedaan.
Maar ik had ze net nog geen eten gegeven, en ik hoorde at in de kattenkamer, dus ik ga zachtjes kijken en ja hoor, meneer frummelt zijn pootje tussen het kiertje van zo'n alex lade, maakt de lade open en pakt gewoon wat nommies eruit en gaat dat op zitten eten
Had ook wel zo'n vermoeden dat mika zo iets niet echt zou doen maar omdat het papiertje van de vleessokjes eerst in zijn bedje lag wist ik het niet zeker, maar mika zal wel mee hebben zitten nommen toen die lade eenmaal open was
Phehehehehe jouw kaddersquote:Op maandag 16 september 2013 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Nou de dader is bekend, milo is degene die de lade waar het voer ligt open trekt en alles eruit haalt en opvreet
WIJ HEBBEN HONGER. WIJ WILLEN ETEN! ZEAU!quote:Op maandag 16 september 2013 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik denk trouwens ath et komt omdat ze nu wat minder eten krijgen, dus dan pakt ie het zelf wel.
Want vroeger had ik wel eens gewoon dozen natvoer open op de grond staan want ze deden er toch niets mee, blijkbaar is milo het niet eens met zijn dieet
quote:Op maandag 16 september 2013 10:55 schreef Mirjam het volgende:
en ermahgerd wat een kutnacht. alleen maar liggen woelen en draaien en wakker gelegen. ben zo gaar als een dooie kanarie.
geen idee, ik denk meer zorgen, en de regen, dat onrustige weer, samen mnet mn grieperigheid derperigheidquote:Op maandag 16 september 2013 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
wat vervelend mir
komt t door de meds?
quote:Op maandag 16 september 2013 11:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geen idee, ik denk meer zorgen, en de regen, dat onrustige weer, samen mnet mn grieperigheid derperigheid
quote:Op maandag 16 september 2013 11:46 schreef PriemGirl het volgende:
Was er goedkoop? Wat gaan we falen??
Eerste dag op het werk en nu alweer een drang hebben om iets te falen![]()
http://www.karmaloop.nl/quote:Op maandag 16 september 2013 11:46 schreef PriemGirl het volgende:
Was er goedkoop? Wat gaan we falen??
Eerste dag op het werk en nu alweer een drang hebben om iets te falen![]()
Bedanktquote:Op maandag 16 september 2013 11:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://www.karmaloop.nl/
Veel plezier
quote:Nodig voor één persoon: 5 verse lasagnebladen - 15gr verse basilicum - 500gr gezeefde tomaten - 1 bol buffelmozzarella
Je vet een overschaal in en legt een lasagneblad op de bodem. Daarop schenk je wat gezeefde tomaat en je legt er wat basilicumblaadjes in. Dan weer een lasagneblad en zo bouw je de lasagne op. Je eindigt met de tomatensaus. Dan gaat de lasagne 25 minuten op 180C in de oven. Bij het opdienen doe je er koude mozzarella op. En voor de looks natuurlijk een mooi basilicumblaadje.
Of gewoon een pakje, dat smaakt iig ergens naar.quote:Op maandag 16 september 2013 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Koop dan een pot heinz pastasaus als je zo fucking lam bentdat is tenminste niet alleen zurige tomatenprut.
Ermahgerd deze vind ik zowaar tofquote:Op maandag 16 september 2013 11:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://www.karmaloop.nl/
Veel plezier
quote:Op maandag 16 september 2013 11:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
Zometeen "weer" naar het ziekenhuis.....gaat niet zo goed met oma.
Ja die wil ik ookquote:Op maandag 16 september 2013 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd deze vind ik zowaar tof
http://www.karmaloop.nl/c(...)e-quilted-8-eye-boot
Jeetje das minderquote:Op maandag 16 september 2013 11:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
Sterkte!quote:Op maandag 16 september 2013 11:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
Weet jij maten?quote:
Dafuq haal je dat vandaan?quote:
Ja godverdommequote:Op maandag 16 september 2013 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq haal je dat vandaan?
Als de prijs zo belangrijk is, doe dan gewoon hetzelfde maar dan met macaroni van 15 cent
En voor het geld dat je bespaard op de lasagne-bladen en de basilicum koop je een zak uien en een potje zout
Moet je een stuk teruglezen, Mandy heeft allerlei intelligente adviezen gegevenquote:
1300 euro, koopjequote:Op maandag 16 september 2013 12:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil een goedkopere versie van die mooie laarzen die Sjaan laatst postte
En weet je wat buffel mozzarella kostquote:
Ja, velenquote:Op maandag 16 september 2013 12:10 schreef Molo het volgende:
[..]
En weet je wat buffel mozzarella kost
En dat dan op die zure zut leggenquote:Op maandag 16 september 2013 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
3-4 euro voor een bolletje van 50 gram
Hmm ik zie het niet... Maar spees; welke maat heb jij dan bij die docs? Of dat weet je niet.. of ?quote:Op maandag 16 september 2013 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je een stuk teruglezen, Mandy heeft allerlei intelligente adviezen gegeven
Maat 39, wat heb jij daaraan dan?quote:Op maandag 16 september 2013 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm ik zie het niet... Maar spees; welke maat heb jij dan bij die docs? Of dat weet je niet.. of ?
Laten we het erop houden dat ze een beetje dom isquote:Op maandag 16 september 2013 12:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voglens mij kost verse bascilicum ook evenveel als een potje tomatensaus mét bascilicum
Ja en wat is dat dan omgerekend?quote:Op maandag 16 september 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maat 39, wat heb jij daaraan dan?
Geen idee, en ik heb ook geen zin om naar boven te lopen om te kijken. Staat er nergens een tabel?quote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en wat is dat dan omgerekend?
Als jouw maat een 9 is; dan kan ik van daaruit afleiden welke ik moet.
Ja maar de basilicum had ze nog.quote:Op maandag 16 september 2013 12:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voglens mij kost verse bascilicum ook evenveel als een potje tomatensaus mét bascilicum
Goeden conclusie welquote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ze een beetje dom is
Ja diequote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
O god dat is datzelfde mokkel van de pasta met doritos
Dat verklaart veel
Had je al dr Martins? Want Mandy had dacht ik aangeraden dan daarin te kijken, daar staat de maat inquote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en wat is dat dan omgerekend?
Als jouw maat een 9 is; dan kan ik van daaruit afleiden welke ik moet.
Als je alleen maar el cheapo wil koken snap ik niet dat je het uberhaupt kooptquote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar de basilicum had ze nog.
Zo logisch om dan een blog te startenquote:Verwacht geen culinaire blog met geweldige gerechten met ingrediënten waar je nog nooit van hebt gehoord, want regelmatig eet ik lekker spaghetti van Honig of een Risotto van Knorr. Ik vind koken leuk, maar 't moet vooral niet te moeilijk zijn. Ik let er ook niet heel erg op of het allemaal tiptop gezond of supercheap en weet ik wat allemaal is. Ik eet gewoon fatsoenlijk:). En gevarieerd. En gewoon waar ik zin in heb.
Sorry maar maagzuuropwekkende lasagne zonder groente vind ik niet fatsoenlijkquote:Op maandag 16 september 2013 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo logisch om dan een blog te starten
En langer houdbaar!quote:Op maandag 16 september 2013 12:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Koop dan een potje gedroogde basilicum, is goedkoper.
Heb ik niet.quote:Op maandag 16 september 2013 12:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had je al dr Martins? Want Mandy had dacht ik aangeraden dan daarin te kijken, daar staat de maat in
Er staat toch een matentabel bij? anders ff dr martins passen in de winkel om t zeker te wetenquote:
Sjaantje wat was ook alweer het merk van die toffe zwarte laarzen? Heb je nog een linkje?quote:
100? ermahgerdquote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Is er ergens een goedkope faalsite dan?
Ik verwacht deze week mijn trouwalbum en mijn eettafellamp
Verdr ben ik nog even aan het struisvogelen. Startte mijn laptop op, zag 100 ongelezen email (twee dagen weg geweest) kreeg een hysterische jankbui en ben weer op de bank gaan zitten![]()
Ja dat was YSL, doe maar nietquote:Op maandag 16 september 2013 12:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sjaantje wat was ook alweer het merk van die toffe zwarte laarzen? Heb je nog een linkje?
quote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Verdr ben ik nog even aan het struisvogelen. Startte mijn laptop op, zag 100 ongelezen email (twee dagen weg geweest) kreeg een hysterische jankbui en ben weer op de bank gaan zitten![]()
jawel momentje!quote:Op maandag 16 september 2013 12:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sjaantje wat was ook alweer het merk van die toffe zwarte laarzen? Heb je nog een linkje?
quote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Kut zegquote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar dan kan ik look a likes zoeken jeweettogquote:Op maandag 16 september 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat was YSL, doe maar niet
reply to all was toch populair binnen het bedrijf?quote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut zeg![]()
Blijf je nog even thuis?
En hoe de fuck krijgen ze het voor elkaar om 100 mails naar je te sturen in twee dagen?
Geen idee, heb mijn out of office aangezet en de laptop meteen weer uitquote:Op maandag 16 september 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
100? ermahgerdMoet je overal op reageren?
nou da's precies wat ik besloten heb dusquote:Op maandag 16 september 2013 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
SQ waarom werk je gewoon nog ff een dagje niet
Ze worden nooit zo mooi als diequote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik look a likes zoeken jeweettog
Phehe kantoormensen. Die mailen. Alles. Met de wereld in CC. En dan reply to all. Heel de tijdquote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut zeg![]()
Blijf je nog even thuis?
En hoe de fuck krijgen ze het voor elkaar om 100 mails naar je te sturen in twee dagen?
Goedzoquote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, heb mijn out of office aangezet en de laptop meteen weer uit
[..]
nou da's precies wat ik besloten heb dus
Dank!quote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
UNF
http://www.net-a-porter.com/product/374665
nieuwe projecten die opstarten met hele eagerbeavers in het team. Gaat sneller dan je denkt. Dus ik moet gewoon over de brug komen, anders begrijpen ze het toch niet. Dat ik nu even niet voor 50 uur werk kan verzetten in een week.quote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut zeg![]()
Blijf je nog even thuis?
Hier ook inderdaadquote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Phehe kantoormensen. Die mailen. Alles. Met de wereld in CC. En dan reply to all. Heel de tijd.
Volgens mij moet je ze alvast bestellen en op een zilveren plateau aanbiedenquote:Op maandag 16 september 2013 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
Maar was die sizechart nou hetgeen wat gevraagd was ofnie?
quote:Op maandag 16 september 2013 12:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Net even een verjaardagsverzoek naar Intro gemaild
Ik bedoelde er niks mee; ik ga gewoon de klantenservice mailen dan weet ik het gelijkquote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben je al met je voetje op de grond aan het stampen?Godverdomme zeg.
Koop de YSL. ja ik gebruik expres YSL want saint laurent is lelijkerquote:Op maandag 16 september 2013 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga denk ik ook maar zwarte laarzen zoeken aangezien bruin echt drama is
Dus toch vertellen wat er nu aan de hand is?quote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nieuwe projecten die opstarten met hele eagerbeavers in het team. Gaat sneller dan je denkt. Dus ik moet gewoon over de brug komen, anders begrijpen ze het toch niet. Dat ik nu even niet voor 50 uur werk kan verzetten in een week.
Dat is een gekke, daar staat mijn maat helemaal niet tussen.quote:Op maandag 16 september 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Priem: http://www.drmartens.com/us-SizeChart.htm
ja, het is ook niet altijd even duidelijk hoor, met die maten. Ik zou idd gewoon even passen bij Sacha, dan weet je het zekerquote:Op maandag 16 september 2013 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niks mee; ik ga gewoon de klantenservice mailen dan weet ik het gelijk
Dit omdat ik een maattabel gevonden heb waar ik of 6 of 7 moet; maar ik niet zeker weet of ik van de Franse of de Italiaanse maat uit moet gaan.
Wist niet dat het weer kusjekroel velen hartjes en kusjes dag was; maar prima
En thx skjoe; vlg mij moet ik toch maat 6 hebben; maar de karmaloop sizing dinges is niet geheel duidelijk![]()
quote:
quote:
Dank allen. ze heeft een goed leven gehad....en hoe ze er nu bij ligt, zou ze zelf ook niet willen.....het stomme is alleen dat zij al de derde in korte tijd is. Er ligt ook nog een tante van vriendlief in het ziekenhuis, maar daar gaat het gelukkig al een stuk beter mee....quote:
ja mijn baas. En ga het de projectleider ook vertellen. Voor de rest gewoon assertief blijven, maar daar ben ik erg slecht inquote:Op maandag 16 september 2013 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus toch vertellen wat er nu aan de hand is?
Lastig hoor, maar misschien helpt het inderdaad wel, zodat ze het even begrijpen.
Is er iemand op je werk die ervan weet, of weet echt nog niemand het?
Hahahah wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op maandag 16 september 2013 12:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Net even een verjaardagsverzoek naar Intro gemaild
Ik zag wel dat ik gratis kan ruilen dus op zich maakt het niet zoveel uitquote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het is ook niet altijd even duidelijk hoor, met die maten. Ik zou idd gewoon even passen bij Sacha, dan weet je het zeker
Ik denk met betrekking tot de laarzen.quote:Op maandag 16 september 2013 12:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hahahah wat moet ik me daar bij voorstellen?
Lief vriendje, mag ik aub mijn verjaardag vieren???![]()
heb jij maat 40? Da's meestal een 8,5 of een 9.quote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is een gekke, daar staat mijn maat helemaal niet tussen.
Een therapeut zou zeggen "zie het als een goede oefening/uitdaging"quote:Op maandag 16 september 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja mijn baas. En ga het de projectleider ook vertellen. Voor de rest gewoon assertief blijven, maar daar ben ik erg slecht in
WHY CAN'T WE ALL JUST GET ALONG?quote:Op maandag 16 september 2013 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zag wel dat ik gratis kan ruilen dus op zich maakt het niet zoveel uit
Maar waarom ze dan een Franse én Italiaanse maat er bij zetten die dan anders is.... (zovelen verwarring1 Europa jongeuh whaaa
![]()
)
Het is ook gewoon een erg gevoelig onderwerp... En lastige is dat je er ook niet altijd met iedereen over wíl pratenquote:Op maandag 16 september 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja mijn baas. En ga het de projectleider ook vertellen. Voor de rest gewoon assertief blijven, maar daar ben ik erg slecht in
ik hou van uitdagingen maar ik ben er te labiel voor momenteel. Misschien dat ik het over een paar weken leuker vindquote:Op maandag 16 september 2013 12:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een therapeut zou zeggen "zie het als een goede oefening/uitdaging"
(en dan zou je stiekem een beetje braken van binnen)
Nee in het onderwerp: Verjaardagshint!quote:Op maandag 16 september 2013 12:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hahahah wat moet ik me daar bij voorstellen?
Lief vriendje, mag ik aub mijn verjaardag vieren???![]()
Zo subtielquote:Op maandag 16 september 2013 12:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee in het onderwerp: Verjaardagshint!
En dan in het mailtje die link geknald
Vlg de tabel heb ik maat 6; wat 37 is in Frankrijk... maar in Italië zou ik dan 36 hebben.... EN DAS NIET ZO WANT IK HEB IN ITALIE SCHOENS GEKOCHT JONGEUH EN DAT WAS OOK 37 DUS FUUUUUUUUUUquote:Op maandag 16 september 2013 12:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WHY CAN'T WE ALL JUST GET ALONG?
ja, weet je, als je het niet vertelt denken mensen: Zo die is weer beter want ze is weer op kantoor dus we gaan nu honderd miljard miljoen emails sturen en velen zeuren of het werk al gedaan is.quote:Op maandag 16 september 2013 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een erg gevoelig onderwerp... En lastige is dat je er ook niet altijd met iedereen over wíl pratenEven idd zelf beslissen wie je op de hoogte wil stellen en hopen dat de rest wat afstand gaat bewaren.. Maar ik kan me voorstellen dat assertief blijven nu even extreem lastig is
![]()
Het is Saint Laurent Parisquote:Op maandag 16 september 2013 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Koop de YSL. ja ik gebruik expres YSL want saint laurent is lelijker
Dat zei ik gister al, die maattabel van Karmaloop klopt voor geen meter. Maar Amerikanen werken geloof ik graag met "onze" halve maten ivm hele maten. Die tabel wat SQ hier neerzette klopt wel.quote:Op maandag 16 september 2013 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niks mee; ik ga gewoon de klantenservice mailen dan weet ik het gelijk
Dit omdat ik een maattabel gevonden heb waar ik of 6 of 7 moet; maar ik niet zeker weet of ik van de Franse of de Italiaanse maat uit moet gaan.
Wist niet dat het weer kusjekroel velen hartjes en kusjes dag was; maar prima
En thx skjoe; vlg mij moet ik toch maat 6 hebben; maar de karmaloop sizing dinges is niet geheel duidelijk![]()
De laarzen lelijk of vind je niet veel bruine laarzen? Want wij hebben best veel verschillende bruintinten bij de winterlaarzen dit seizoenquote:Op maandag 16 september 2013 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga denk ik ook maar zwarte laarzen zoeken aangezien bruin echt drama is
Hoe is het nu? Is het al gebeurd of nog niet?quote:Op maandag 16 september 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, weet je, als je het niet vertelt denken mensen: Zo die is weer beter want ze is weer op kantoor dus we gaan nu honderd miljard miljoen emails sturen en velen zeuren of het werk al gedaan is.
Als je zegt: laat me godverdomme even met rust want ik heb net een miskraam gehad, dan laten ze je wel met rust al is het maar omdat ze het eng vindendus je bereikt er wel je doel mee
wat? Het bloedbad? Nope. Ik heb ook ergens het gevoel dat het niet vanzelf gaat komen. Dat zou wek bij me passenquote:Op maandag 16 september 2013 12:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoe is het nu? Is het al gebeurd of nog niet?
Ik wil zeg maar die laarzen die k net spamde maar dan in donkerbruin, maar nergens te vinden. Ik wil geen lelijke vlekken op mijn laarzen en ze moeten mooi zijn, maar dat is blijkbar onmogelijkquote:Op maandag 16 september 2013 12:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
De laarzen lelijk of vind je niet veel bruine laarzen? Want wij hebben best veel verschillende bruintinten bij de winterlaarzen dit seizoenZou je toch denken dat het overal wel zo zou zijn.
quote:Op maandag 16 september 2013 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat? Het bloedbad? Nope. Ik heb ook ergens het gevoel dat het niet vanzelf gaat komen. Dat zou wek bij me passen
Ja klopt en dat is net het lastige want aan de ene kant wil je het niet vertellen maar gaan ze 'moeilijk' doen. Aan de andere kant vertel je het wel en weten ze niet hoe ze er mee moeten omgaan en komt er een 'negeren'-fase...quote:Op maandag 16 september 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, weet je, als je het niet vertelt denken mensen: Zo die is weer beter want ze is weer op kantoor dus we gaan nu honderd miljard miljoen emails sturen en velen zeuren of het werk al gedaan is.
Als je zegt: laat me godverdomme even met rust want ik heb net een miskraam gehad, dan laten ze je wel met rust al is het maar omdat ze het eng vindendus je bereikt er wel je doel mee
http://www.farfetch.com/s(...)30d2=-136302&f64d0=5 hier al gekeken? Weet niet op de link goed werkt maar ik had al boots + brown ingetikt. Zie wel een aantal modellen ertussen staan wat ook meer dat ridingboot model is.quote:Op maandag 16 september 2013 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
heb ook al op de Saint Laurent site gekeken maar deze zijn er niet in t bruin meh
Aaahhhh ! Ok duidelijk! Maat 6 it isquote:Op maandag 16 september 2013 12:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is Saint Laurent Paris
[..]
Dat zei ik gister al, die maattabel van Karmaloop klopt voor geen meter. Maar Amerikanen werken geloof ik graag met "onze" halve maten ivm hele maten. Die tabel wat SQ hier neerzette klopt wel.
Want Molo had ook gekeken bij haar maat 41 en dat was US 9 en ik heb met mijn 36 een US 5.
Ja, ik wil er liever geen geheim van maken maar het ook niet rondbonjouren, want da's toch ook confronterend voor andere mensen. Dus ik leg het wel uit aan directe collega's want dan kan ik werk naar ze doorschuiven als het mij te veel wordt en mijn baas en projectleider kunnen er dan ook wat rekening mee houden.quote:Op maandag 16 september 2013 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja klopt en dat is net het lastige want aan de ene kant wil je het niet vertellen maar gaan ze 'moeilijk' doen. Aan de andere kant vertel je het wel en weten ze niet hoe ze er mee moeten omgaan en komt er een 'negeren'-fase...
Mijn schoonzus en schoonbroer hebben overigens een mail gestuurd naar alle vrienden/'kennissen' om het verhaal uit de doeken te doen (aangezien ze toen ook een paar miskramen heeft gehad); zodat men wel de achtergrond wist; zonder dat ze telkens weer het verhaal moest doen. Dat gaf voor haar wel wat rust... Maar je moet vooral doen wat je eigen gevoel je hierover ingeeft. Niemand kan hierover beslissen; behalve jijzelf want jij bent het die het meemaakt.. Niemand anders....
thanks! maar ik zie nog steeds niet echt iets leuksquote:Op maandag 16 september 2013 12:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://www.farfetch.com/s(...)30d2=-136302&f64d0=5 hier al gekeken? Weet niet op de link goed werkt maar ik had al boots + brown ingetikt. Zie wel een aantal modellen ertussen staan wat ook meer dat ridingboot model is.
- Shar approvedquote:Op maandag 16 september 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie best een hoop platte bruine leren laarzen hoor!
Wat zijn de randvoorwaarden?
http://www.luisaviaroma.c(...)t=false&ItemTag=true deze misschien? Die site werkt niet met filters voor kleurquote:Op maandag 16 september 2013 12:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
- Shar approved
- Geen grove zool
- Donkerbruin
- Geen vlekken
- Mooie kwaliteit
Die heeft vlekken toch?quote:Op maandag 16 september 2013 12:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://www.luisaviaroma.c(...)t=false&ItemTag=true deze misschien? Die site werkt niet met filters voor kleur
Neh die is gevlektquote:Op maandag 16 september 2013 12:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://www.luisaviaroma.c(...)t=false&ItemTag=true deze misschien? Die site werkt niet met filters voor kleur
Ja denk dat dat ook het slimste is. Ja ok van mijn schoonzus en schoonbroer was het misschien een graad erger; maar het verdriet is er daarom niet minder om voor jullie... En de 'grappen' lijken helaas standaard te zijn in deze maatschappij. Ik heb er ook een half jaar naar moeten luisteren; alhoewel het in mijn geval weinig uitmaakte omdat er nog geen intentie verder is voor kinderenquote:Op maandag 16 september 2013 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik wil er liever geen geheim van maken maar het ook niet rondbonjouren, want da's toch ook confronterend voor andere mensen. Dus ik leg het wel uit aan directe collega's want dan kan ik werk naar ze doorschuiven als het mij te veel wordt en mijn baas en projectleider kunnen er dan ook wat rekening mee houden.
In het geval van jouw schoonzusje was het nog wel en graadje moeilijker denk ik, want iedereen wist natuurlijk wel dat ze zwanger was en dan ga je veel vragen krijgen over hoe lang je nog moet etc als mensen niet weten wat er is gebeurd, dat is nog kutter en dan snap ik wel dat je gewoon het verhaal liever in 1 keer op tafel gooit.
In mijn geval is het vooral omdat ik even niet wil dat mensen nu van die grappen gaan maken over kinderen krijgen. Die kreeg ik nogal veel omdat ik net getrouwd ben en normaal kan ik dat prima hebben maar nu even niet. Dus de risicogroepen zijn wel op de hoogte daardoor (jullie, broers, zussen, en overige vrienden)
Oh die eerste zijn nog best leuk!quote:
Die vind ik ook tof ja!quote:Op maandag 16 september 2013 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh die eerste zijn nog best leuk!
ik heb vrijdag nog op zalando gekeken waarom zag ik ze toen niet :'_
ermahgerd wtf is datquote:Op maandag 16 september 2013 12:53 schreef megamandy het volgende:
Ohja nu zie ik die vlekken pas![]()
[ afbeelding ]
Deze heeft ook vlekken :v
Aww, dankjewelquote:Op maandag 16 september 2013 12:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja denk dat dat ook het slimste is. Ja ok van mijn schoonzus en schoonbroer was het misschien een graad erger; maar het verdriet is er daarom niet minder om voor jullie... En de 'grappen' lijken helaas standaard te zijn in deze maatschappij. Ik heb er ook een half jaar naar moeten luisteren; alhoewel het in mijn geval weinig uitmaakte omdat er nog geen intentie verder is voor kinderen
Hopelijk gaat men er wel rekening mee houden idd...
(overigens moet ik ook nog even sterkte doorgeven van cif.. hij vond het echt heel erg sneu voor jullie..............)
die zijn net ff te lichtquote:Op maandag 16 september 2013 12:55 schreef Debsterr het volgende:
http://www.zalando.nl/car(...)n-c4211c00e-708.html
ROTquote:Op maandag 16 september 2013 13:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme dat mens gaat een kookboek uitbrengen
quote:Op maandag 16 september 2013 13:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme dat mens gaat een kookboek uitbrengen
Ik _denk_ dat je de volgende keer toch weer heel blij gaat zijn hoor SQ. Ook al zal je natuurlijk bezorgd blijven "wat als" zal het alsnog een hele ervaring wordenquote:Op maandag 16 september 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aww, dankjewel
Ik denk het wel, dat men er rekening mee zal houden. Het hele onderwerp is toch ineens zwaar beladen geworden terwijl het eigenlijk iets leuks hoort te zijn. En daar baal ik misschien nog wel het meeste van hoor. Dat ik me er bij een volgende keer ik er nooit meer zo blij en onbezorgd en leuk om kan voelen als ik nu gedaan heb.
soms wel ja, vaak nietquote:Op maandag 16 september 2013 13:03 schreef Mss het volgende:
Er staan soms trouwens best leuke recepten op hoor, maar vaak met weinig groenters en velen vlees
quote:Op maandag 16 september 2013 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan kan Dwyn ook wel een kookboek uitbrengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |