Sjaantje wat was ook alweer het merk van die toffe zwarte laarzen? Heb je nog een linkje?quote:
100? ermahgerdquote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Is er ergens een goedkope faalsite dan?
Ik verwacht deze week mijn trouwalbum en mijn eettafellamp
Verdr ben ik nog even aan het struisvogelen. Startte mijn laptop op, zag 100 ongelezen email (twee dagen weg geweest) kreeg een hysterische jankbui en ben weer op de bank gaan zitten![]()
Ja dat was YSL, doe maar nietquote:Op maandag 16 september 2013 12:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sjaantje wat was ook alweer het merk van die toffe zwarte laarzen? Heb je nog een linkje?
quote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Verdr ben ik nog even aan het struisvogelen. Startte mijn laptop op, zag 100 ongelezen email (twee dagen weg geweest) kreeg een hysterische jankbui en ben weer op de bank gaan zitten![]()
jawel momentje!quote:Op maandag 16 september 2013 12:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sjaantje wat was ook alweer het merk van die toffe zwarte laarzen? Heb je nog een linkje?
quote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Kut zegquote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar dan kan ik look a likes zoeken jeweettogquote:Op maandag 16 september 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat was YSL, doe maar niet
reply to all was toch populair binnen het bedrijf?quote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut zeg![]()
Blijf je nog even thuis?
En hoe de fuck krijgen ze het voor elkaar om 100 mails naar je te sturen in twee dagen?
Geen idee, heb mijn out of office aangezet en de laptop meteen weer uitquote:Op maandag 16 september 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
100? ermahgerdMoet je overal op reageren?
nou da's precies wat ik besloten heb dusquote:Op maandag 16 september 2013 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
SQ waarom werk je gewoon nog ff een dagje niet
Ze worden nooit zo mooi als diequote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik look a likes zoeken jeweettog
Phehe kantoormensen. Die mailen. Alles. Met de wereld in CC. En dan reply to all. Heel de tijdquote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut zeg![]()
Blijf je nog even thuis?
En hoe de fuck krijgen ze het voor elkaar om 100 mails naar je te sturen in twee dagen?
Goedzoquote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, heb mijn out of office aangezet en de laptop meteen weer uit
[..]
nou da's precies wat ik besloten heb dus
Dank!quote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
UNF
http://www.net-a-porter.com/product/374665
nieuwe projecten die opstarten met hele eagerbeavers in het team. Gaat sneller dan je denkt. Dus ik moet gewoon over de brug komen, anders begrijpen ze het toch niet. Dat ik nu even niet voor 50 uur werk kan verzetten in een week.quote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut zeg![]()
Blijf je nog even thuis?
Hier ook inderdaadquote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Phehe kantoormensen. Die mailen. Alles. Met de wereld in CC. En dan reply to all. Heel de tijd.
Volgens mij moet je ze alvast bestellen en op een zilveren plateau aanbiedenquote:Op maandag 16 september 2013 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
Maar was die sizechart nou hetgeen wat gevraagd was ofnie?
quote:Op maandag 16 september 2013 12:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Net even een verjaardagsverzoek naar Intro gemaild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |