Ja diequote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
O god dat is datzelfde mokkel van de pasta met doritos
Dat verklaart veel
Had je al dr Martins? Want Mandy had dacht ik aangeraden dan daarin te kijken, daar staat de maat inquote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en wat is dat dan omgerekend?
Als jouw maat een 9 is; dan kan ik van daaruit afleiden welke ik moet.
Als je alleen maar el cheapo wil koken snap ik niet dat je het uberhaupt kooptquote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar de basilicum had ze nog.
Zo logisch om dan een blog te startenquote:Verwacht geen culinaire blog met geweldige gerechten met ingrediënten waar je nog nooit van hebt gehoord, want regelmatig eet ik lekker spaghetti van Honig of een Risotto van Knorr. Ik vind koken leuk, maar 't moet vooral niet te moeilijk zijn. Ik let er ook niet heel erg op of het allemaal tiptop gezond of supercheap en weet ik wat allemaal is. Ik eet gewoon fatsoenlijk:). En gevarieerd. En gewoon waar ik zin in heb.
Sorry maar maagzuuropwekkende lasagne zonder groente vind ik niet fatsoenlijkquote:Op maandag 16 september 2013 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo logisch om dan een blog te starten
En langer houdbaar!quote:Op maandag 16 september 2013 12:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Koop dan een potje gedroogde basilicum, is goedkoper.
Heb ik niet.quote:Op maandag 16 september 2013 12:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had je al dr Martins? Want Mandy had dacht ik aangeraden dan daarin te kijken, daar staat de maat in
Er staat toch een matentabel bij? anders ff dr martins passen in de winkel om t zeker te wetenquote:
Sjaantje wat was ook alweer het merk van die toffe zwarte laarzen? Heb je nog een linkje?quote:
100? ermahgerdquote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Is er ergens een goedkope faalsite dan?
Ik verwacht deze week mijn trouwalbum en mijn eettafellamp
Verdr ben ik nog even aan het struisvogelen. Startte mijn laptop op, zag 100 ongelezen email (twee dagen weg geweest) kreeg een hysterische jankbui en ben weer op de bank gaan zitten![]()
Ja dat was YSL, doe maar nietquote:Op maandag 16 september 2013 12:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sjaantje wat was ook alweer het merk van die toffe zwarte laarzen? Heb je nog een linkje?
quote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Verdr ben ik nog even aan het struisvogelen. Startte mijn laptop op, zag 100 ongelezen email (twee dagen weg geweest) kreeg een hysterische jankbui en ben weer op de bank gaan zitten![]()
jawel momentje!quote:Op maandag 16 september 2013 12:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sjaantje wat was ook alweer het merk van die toffe zwarte laarzen? Heb je nog een linkje?
quote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Kut zegquote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar dan kan ik look a likes zoeken jeweettogquote:Op maandag 16 september 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat was YSL, doe maar niet
reply to all was toch populair binnen het bedrijf?quote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut zeg![]()
Blijf je nog even thuis?
En hoe de fuck krijgen ze het voor elkaar om 100 mails naar je te sturen in twee dagen?
Geen idee, heb mijn out of office aangezet en de laptop meteen weer uitquote:Op maandag 16 september 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
100? ermahgerdMoet je overal op reageren?
nou da's precies wat ik besloten heb dusquote:Op maandag 16 september 2013 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
SQ waarom werk je gewoon nog ff een dagje niet
Ze worden nooit zo mooi als diequote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik look a likes zoeken jeweettog
Phehe kantoormensen. Die mailen. Alles. Met de wereld in CC. En dan reply to all. Heel de tijdquote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut zeg![]()
Blijf je nog even thuis?
En hoe de fuck krijgen ze het voor elkaar om 100 mails naar je te sturen in twee dagen?
Goedzoquote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, heb mijn out of office aangezet en de laptop meteen weer uit
[..]
nou da's precies wat ik besloten heb dus
Dank!quote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
UNF
http://www.net-a-porter.com/product/374665
nieuwe projecten die opstarten met hele eagerbeavers in het team. Gaat sneller dan je denkt. Dus ik moet gewoon over de brug komen, anders begrijpen ze het toch niet. Dat ik nu even niet voor 50 uur werk kan verzetten in een week.quote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut zeg![]()
Blijf je nog even thuis?
Hier ook inderdaadquote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Phehe kantoormensen. Die mailen. Alles. Met de wereld in CC. En dan reply to all. Heel de tijd.
Volgens mij moet je ze alvast bestellen en op een zilveren plateau aanbiedenquote:Op maandag 16 september 2013 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
Maar was die sizechart nou hetgeen wat gevraagd was ofnie?
quote:Op maandag 16 september 2013 12:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Net even een verjaardagsverzoek naar Intro gemaild
Ik bedoelde er niks mee; ik ga gewoon de klantenservice mailen dan weet ik het gelijkquote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben je al met je voetje op de grond aan het stampen?Godverdomme zeg.
Koop de YSL. ja ik gebruik expres YSL want saint laurent is lelijkerquote:Op maandag 16 september 2013 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga denk ik ook maar zwarte laarzen zoeken aangezien bruin echt drama is
Dus toch vertellen wat er nu aan de hand is?quote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nieuwe projecten die opstarten met hele eagerbeavers in het team. Gaat sneller dan je denkt. Dus ik moet gewoon over de brug komen, anders begrijpen ze het toch niet. Dat ik nu even niet voor 50 uur werk kan verzetten in een week.
Dat is een gekke, daar staat mijn maat helemaal niet tussen.quote:Op maandag 16 september 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Priem: http://www.drmartens.com/us-SizeChart.htm
ja, het is ook niet altijd even duidelijk hoor, met die maten. Ik zou idd gewoon even passen bij Sacha, dan weet je het zekerquote:Op maandag 16 september 2013 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niks mee; ik ga gewoon de klantenservice mailen dan weet ik het gelijk
Dit omdat ik een maattabel gevonden heb waar ik of 6 of 7 moet; maar ik niet zeker weet of ik van de Franse of de Italiaanse maat uit moet gaan.
Wist niet dat het weer kusjekroel velen hartjes en kusjes dag was; maar prima
En thx skjoe; vlg mij moet ik toch maat 6 hebben; maar de karmaloop sizing dinges is niet geheel duidelijk![]()
quote:
quote:
Dank allen. ze heeft een goed leven gehad....en hoe ze er nu bij ligt, zou ze zelf ook niet willen.....het stomme is alleen dat zij al de derde in korte tijd is. Er ligt ook nog een tante van vriendlief in het ziekenhuis, maar daar gaat het gelukkig al een stuk beter mee....quote:
ja mijn baas. En ga het de projectleider ook vertellen. Voor de rest gewoon assertief blijven, maar daar ben ik erg slecht inquote:Op maandag 16 september 2013 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus toch vertellen wat er nu aan de hand is?
Lastig hoor, maar misschien helpt het inderdaad wel, zodat ze het even begrijpen.
Is er iemand op je werk die ervan weet, of weet echt nog niemand het?
Hahahah wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op maandag 16 september 2013 12:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Net even een verjaardagsverzoek naar Intro gemaild
Ik zag wel dat ik gratis kan ruilen dus op zich maakt het niet zoveel uitquote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het is ook niet altijd even duidelijk hoor, met die maten. Ik zou idd gewoon even passen bij Sacha, dan weet je het zeker
Ik denk met betrekking tot de laarzen.quote:Op maandag 16 september 2013 12:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hahahah wat moet ik me daar bij voorstellen?
Lief vriendje, mag ik aub mijn verjaardag vieren???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |