Weet jij maten?quote:
Dafuq haal je dat vandaan?quote:
Ja godverdommequote:Op maandag 16 september 2013 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq haal je dat vandaan?
Als de prijs zo belangrijk is, doe dan gewoon hetzelfde maar dan met macaroni van 15 cent
En voor het geld dat je bespaard op de lasagne-bladen en de basilicum koop je een zak uien en een potje zout
Moet je een stuk teruglezen, Mandy heeft allerlei intelligente adviezen gegevenquote:
1300 euro, koopjequote:Op maandag 16 september 2013 12:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil een goedkopere versie van die mooie laarzen die Sjaan laatst postte
En weet je wat buffel mozzarella kostquote:
Ja, velenquote:Op maandag 16 september 2013 12:10 schreef Molo het volgende:
[..]
En weet je wat buffel mozzarella kost
En dat dan op die zure zut leggenquote:Op maandag 16 september 2013 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
3-4 euro voor een bolletje van 50 gram
Hmm ik zie het niet... Maar spees; welke maat heb jij dan bij die docs? Of dat weet je niet.. of ?quote:Op maandag 16 september 2013 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je een stuk teruglezen, Mandy heeft allerlei intelligente adviezen gegeven
Maat 39, wat heb jij daaraan dan?quote:Op maandag 16 september 2013 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm ik zie het niet... Maar spees; welke maat heb jij dan bij die docs? Of dat weet je niet.. of ?
Laten we het erop houden dat ze een beetje dom isquote:Op maandag 16 september 2013 12:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voglens mij kost verse bascilicum ook evenveel als een potje tomatensaus mét bascilicum
Ja en wat is dat dan omgerekend?quote:Op maandag 16 september 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maat 39, wat heb jij daaraan dan?
Geen idee, en ik heb ook geen zin om naar boven te lopen om te kijken. Staat er nergens een tabel?quote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en wat is dat dan omgerekend?
Als jouw maat een 9 is; dan kan ik van daaruit afleiden welke ik moet.
Ja maar de basilicum had ze nog.quote:Op maandag 16 september 2013 12:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voglens mij kost verse bascilicum ook evenveel als een potje tomatensaus mét bascilicum
Goeden conclusie welquote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ze een beetje dom is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |