ranzig.... zijn dat ook de mensen die gebruikte slipjes kopen?quote:
Zou hij hier ook geld mee verdienen?quote:Op maandag 16 september 2013 01:08 schreef Molo het volgende:
[..]
deze niet, met zijn zouteloze hoofd
goed idee welquote:Op maandag 16 september 2013 01:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou hij hier ook geld mee verdienen?Kan ik ook man :v
Hooooooi, dit zijn mijn roooode dr. maaartens.
oh nee kloptquote:
Nouwja ik wilde misschien wel een blog makenquote:
Ja brein voor nutteloze dingenquote:Op maandag 16 september 2013 01:15 schreef Molo het volgende:
[..]
oh nee klopt
Die heb ik nog wel natuurlijk
Ik ga even sneaky naar boven lopen, want ze staan in de slaapkamer en Koos slaapt
(jij weet ook echt wie welke schoenen heeft, briljant!)
hahaha, check!quote:Op maandag 16 september 2013 01:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja brein voor nutteloze dingenHebben meerdere mensen in dit topic last van toch? Mhehe
leuk hoorquote:Op maandag 16 september 2013 01:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nouwja ik wilde misschien wel een blog makenEn dan ook meer over de materialen van kleding en schoenen en accessoires enzo.
Maar ik heb nu met dit project helemaal geen tijdBen steeds bezig. Maar omdat het zoveel werk is zit ik ook best wel veel tijd ertussen te verkloten ter "pauze".
Moet nog een fatsoenlijk ritme gaan vinden.
Maar ik denk dus wel dat ik er iets mee ga doen![]()
Dussss
Megatoby wil mij in ieder geval wel al helpen met het bouwen van de website :v
Was dat niet de maat linksboven?quote:Op maandag 16 september 2013 01:26 schreef Molo het volgende:
[..]
hahaha, check!
Goed, Koos werd niet wakker en ik kon de schoen vinden
Het was nog nét leesbaar, maat 9 is de US maat
Even kijken of die nog beschikbaar is
Thanks voor de tip, ik dacht daar zelf dus echt niet aan
Ja ik wil geen standaard modeblog waar het alleen om outfits gaat. En dan ga ik het ook niet doen voor ermahgerd hoeveel bezoekers kan ik krijgen, maar gewoon omdat ik het super leuk vindquote:Op maandag 16 september 2013 01:26 schreef Molo het volgende:
[..]
leuk hoor
Das best een leuke mengeling tussen blog, mode en materiaalkennis
quote:Op maandag 16 september 2013 01:29 schreef Molo het volgende:
Voor 5 euro Deense hippe condooms meebestellen ja of nee?
hahahaha, het is niet mijn ding, maar kan me er op zich wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 16 september 2013 01:29 schreef megamandy het volgende:
En anders gewoon ruilen denk ik
[..]
Ja ik wil geen standaard modeblog waar het alleen om outfits gaat. En dan ga ik het ook niet doen voor ermahgerd hoeveel bezoekers kan ik krijgen, maar gewoon omdat ik het super leuk vind
Ook altijd op het werk als mensen er vragen over stellen enzo en nu met mijn opleiding ook.
Ik vind het fascinerend dat een stof kan bepalen hoe anders een trui of wat dan ook uit kan zien![]()
![]()
SURE!quote:Uitverkoop EUR 40,-
EUR 499,- 92% Off
Ooh en ik wilde nog voor jou speciaal een post aan Marimekko wijdenquote:Op maandag 16 september 2013 01:31 schreef Molo het volgende:
[..]
hahahaha, het is niet mijn ding, maar kan me er op zich wel iets bij voorstellen
ja das een van de weinige dingen die ik wel heel tof vindquote:Op maandag 16 september 2013 01:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh en ik wilde nog voor jou speciaal een post aan Marimekko wijden
Sinds een aantal maanden koop ik ook niet echt meer dingen die trendgevoelig zijn. Alleen maar dingen waarvan ik het mij ook wel een aantal jaar zou kunnen zien dragen.quote:Op maandag 16 september 2013 01:33 schreef Molo het volgende:
[..]
ja das een van de weinige dingen die ik wel heel tof vind
Maar ik heb daar toch geen verstand van ofzo![]()
Ik ben heel goed in het precies niet volgen van mode
gij emoquote:Op maandag 16 september 2013 01:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sinds een aantal maanden koop ik ook niet echt meer dingen die trendgevoelig zijn. Alleen maar dingen waarvan ik het mij ook wel een aantal jaar zou kunnen zien dragen.
Koop ook veel minder nu :v En vooral veel zwart
Oja mijn pa vroeg toen ook eens of ik soms gothic werdquote:Op maandag 16 september 2013 01:39 schreef Molo het volgende:
[..]
gij emo
Ik ben nog even verder aan het kijken op die site, best geinige dingen hebben ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Dat bord heb ik van thuis meegenomenquote:Op maandag 16 september 2013 01:45 schreef Molo het volgende:
Hahahhaa, ja das wel een beetje veul!
Leuk dekbed en leuk boerenbont bord
dat zwarte is van dat jaren '80 serviesquote:Op maandag 16 september 2013 01:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat bord heb ik van thuis meegenomenDat servies was toch niet meer compleet en de rest komt alles zowat van de kringloop.
Wel grappig want dat zwarte bordje is precies hetzelfde als het servies wat mijn opa en oma 20 jaar geleden op de camping hadden
En ja ben al gewend, helemaal geen moeite mee gehad! Meteen voelde ik mij al thuis, geen heimwee of wat dan ook, niets voelde vreemd of het gevoel dat ik moest improviseren met koken ofzo.
Alles kopt
Hier regent het niet inquote:Op maandag 16 september 2013 01:51 schreef Molo het volgende:
Het stortregent hier echt HARD en ik moet straks het konijnenhok nog dicht doen
Straks maar even paraplu pakken
Allemaal structuurautistenquote:Op maandag 16 september 2013 01:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier regent het niet inZo fijn! Heb altijd de ramen openstaan.
Overigens ben ik daar een van de enige mee van alle appartementen die ik kan zienDie mensen hebben allemaal de ramen potdicht en om 22u zijn meestal al alle lampen uit
Die Allstars zijn leuk!quote:Op maandag 16 september 2013 07:03 schreef Molo het volgende:
Morgen!
Net die docs en all stars besteld![]()
Alweer wakkerquote:Op maandag 16 september 2013 07:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die Allstars zijn leuk!
En ben jij nog steeds of alweer wakker?
Jemigquote:Op maandag 16 september 2013 07:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Alweer wakker
Nu nog even een uurtje slapen en dan er maar eens uit
wat een lijer is het ookquote:Op maandag 16 september 2013 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Nou de dader is bekend, milo is degene die de lade waar het voer ligt open trekt en alles eruit haalt en opvreet
Ja ik kwam dus virjdag of zaterdagochtend ofzo in hun kamer en zag dat het zakje waar de vleesstokjes in zitten helemaal open was ne alles eruit gegeten en ze hadden een zakje natvoer open gescheurd en op de grond op zitten nommen, maar ik dacht dat ik de lade gewoon niet goed dicht had gedaan.quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik kwam dus virjdag of zaterdagochtend ofzo in hun kamer en zag dat het zakje waar de vleesstokjes in zitten helemaal open was ne alles eruit gegeten en ze hadden een zakje natvoer open gescheurd en op de grond op zitten nommen, maar ik dacht dat ik de lade gewoon niet goed dicht had gedaan.
Maar ik had ze net nog geen eten gegeven, en ik hoorde at in de kattenkamer, dus ik ga zachtjes kijken en ja hoor, meneer frummelt zijn pootje tussen het kiertje van zo'n alex lade, maakt de lade open en pakt gewoon wat nommies eruit en gaat dat op zitten eten
Had ook wel zo'n vermoeden dat mika zo iets niet echt zou doen maar omdat het papiertje van de vleessokjes eerst in zijn bedje lag wist ik het niet zeker, maar mika zal wel mee hebben zitten nommen toen die lade eenmaal open was
Phehehehehe jouw kaddersquote:Op maandag 16 september 2013 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Nou de dader is bekend, milo is degene die de lade waar het voer ligt open trekt en alles eruit haalt en opvreet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |