ik heb de afgelopen 5 weken een stuk of 5 paar schoenen gekochtquote:
Whutquote:Op maandag 16 september 2013 01:00 schreef Molo het volgende:
Er zijn serieus youtube filmpjes die docs laten zien
Ooh van Dr. Martens zelfquote:
Even zelf bij je schoenen kijkenquote:Op maandag 16 september 2013 01:06 schreef Molo het volgende:
ik heb net echt definitief gekozen voor de klassieke docs, maar nu zie ik dus dat het wel de vrouwenmaat is
Kun jij me nog adviseren welke maat ik dan moet hebben?
deze niet, met zijn zouteloze hoofdquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 01:07 schreef Mss het volgende:
Er zijn dus ook velen youtube filmpjes van vrouwen met lange nagels die over allemaal verschillende voorwerpen bewegen en krabben. Wtf
ja die ben ik dus kwijtquote:Op maandag 16 september 2013 01:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Even zelf bij je schoenen kijkenJe hebt zo'n vakje met 4 maten staan. En dan is rechtsonder de vrouwenmaat voor US
![]()
Maar ik heb maat 5 met 36, dan zou maat 41 denk ik 10 zijn?
Je had toch ook andere docs?quote:Op maandag 16 september 2013 01:09 schreef Molo het volgende:
[..]
ja die ben ik dus kwijt
Ik dacht dat ze bij mijn moeder stonden ofzo, maar daar staat niks meer en hier thuis ook niet, dus denk dat ze weggekeild zijn
ranzig.... zijn dat ook de mensen die gebruikte slipjes kopen?quote:
Zou hij hier ook geld mee verdienen?quote:Op maandag 16 september 2013 01:08 schreef Molo het volgende:
[..]
deze niet, met zijn zouteloze hoofd
goed idee welquote:Op maandag 16 september 2013 01:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou hij hier ook geld mee verdienen?Kan ik ook man :v
Hooooooi, dit zijn mijn roooode dr. maaartens.
oh nee kloptquote:
Nouwja ik wilde misschien wel een blog makenquote:
Ja brein voor nutteloze dingenquote:Op maandag 16 september 2013 01:15 schreef Molo het volgende:
[..]
oh nee klopt
Die heb ik nog wel natuurlijk
Ik ga even sneaky naar boven lopen, want ze staan in de slaapkamer en Koos slaapt
(jij weet ook echt wie welke schoenen heeft, briljant!)
hahaha, check!quote:Op maandag 16 september 2013 01:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja brein voor nutteloze dingenHebben meerdere mensen in dit topic last van toch? Mhehe
leuk hoorquote:Op maandag 16 september 2013 01:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nouwja ik wilde misschien wel een blog makenEn dan ook meer over de materialen van kleding en schoenen en accessoires enzo.
Maar ik heb nu met dit project helemaal geen tijdBen steeds bezig. Maar omdat het zoveel werk is zit ik ook best wel veel tijd ertussen te verkloten ter "pauze".
Moet nog een fatsoenlijk ritme gaan vinden.
Maar ik denk dus wel dat ik er iets mee ga doen![]()
Dussss
Megatoby wil mij in ieder geval wel al helpen met het bouwen van de website :v
Was dat niet de maat linksboven?quote:Op maandag 16 september 2013 01:26 schreef Molo het volgende:
[..]
hahaha, check!
Goed, Koos werd niet wakker en ik kon de schoen vinden
Het was nog nét leesbaar, maat 9 is de US maat
Even kijken of die nog beschikbaar is
Thanks voor de tip, ik dacht daar zelf dus echt niet aan
Ja ik wil geen standaard modeblog waar het alleen om outfits gaat. En dan ga ik het ook niet doen voor ermahgerd hoeveel bezoekers kan ik krijgen, maar gewoon omdat ik het super leuk vindquote:Op maandag 16 september 2013 01:26 schreef Molo het volgende:
[..]
leuk hoor
Das best een leuke mengeling tussen blog, mode en materiaalkennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |