:vquote:Op zondag 15 september 2013 21:45 schreef Mss het volgende:
[..]
ZOMG WANT JIJ DOET DIT NOOIT ERMAHGERD
whutquote:Op zondag 15 september 2013 21:46 schreef Molo het volgende:
1 liter voor 19 euro, 10 liter voor 210 euro
van die vloerwaxolie, zit ik nog steeds naar te zoekenquote:
Zaad?quote:Op zondag 15 september 2013 21:46 schreef Molo het volgende:
1 liter voor 19 euro, 10 liter voor 210 euro
quote:Op zondag 15 september 2013 21:49 schreef Molo het volgende:
We hebben een houten vloer die je eens per jaar in de wax moet zetten officieel.... we wonen hier 4,5 jaar ennnnnnn, guess what!
quote:Op zondag 15 september 2013 21:49 schreef Molo het volgende:
We hebben een houten vloer die je eens per jaar in de wax moet zetten officieel.... we wonen hier 4,5 jaar ennnnnnn, guess what!
Gewoon nog 5 jaar wachten en dan een nieuwe erin gooienquote:Op zondag 15 september 2013 21:49 schreef Molo het volgende:
daar issie helaas iets te duur voorquote:Op zondag 15 september 2013 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon nog 5 jaar wachten en dan een nieuwe erin gooien
Dan 5 vervangen voor 10quote:
nog steeds te duur. Die vloer moet nog minstens 20 jaar meequote:
quote:Op zondag 15 september 2013 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of wachten op de eerste slijtplekken en dan roepen dat het onacceptabel is op klacht.nl
hij is zo tofquote:
quote:WE hebben dinsdagavond 10-09-2013 een spaarlamp gekocht
EN toen we thuis kwawen.deed de lamp het niet.
TOEN ben ik woensdagochtend 11-09-2013 met de lamp en
DE bon teruggegaan. IK zei tegen de mevrouw hij doet het niet
WIL graag een anderen.ze deed de doos open
EN zei meteen deze heb je niet hier gekocht.dit verkopen wij niet.
ZE zei de verpakking is c1000 en de lamp van philips.aan haar
GEDRAG wou ze niet verder in discussie.
EN deed wat raar gedrag en op de manier waarop ze
HET collega vroeg.toen riep ze iemand anders die het zou oplossen.
TOEN zei hij meteen we kunnen niks doen je moet de eigenaar bellen.
ZE waren allemaal onvriendelijk en vooral de mevrouw van
DE servicebalie.
Dit gaat om de escamplaan.
ESCAMPLAAN..... HALLOOHOOOOOquote:Op zondag 15 september 2013 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is een pareltje op zo velen manieren
[..]
ABER NATURLICH, DASS IST EIN SEHR GUTES GEDEGTE!quote:Op zondag 15 september 2013 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik in capslock duits gaan bloggen?
YESS SICHER WOHL.quote:Op zondag 15 september 2013 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
ABER NATURLICH, DASS IST EIN SEHR GUTES GEDEGTE!
en uitgerekend Spees die dan in een sinkhole terecht komtquote:Op zondag 15 september 2013 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop echt zo hard dat ze hier schaliegas gaan borenAl die kut borden langs de weg en kut mensen die overal handtekeningen staan te verzamelen
DOOD.
Ik vlucht wel naar Breda. Als de aardbevingen beginnen zal ik alvast mijn nagellak veilig stellenquote:Op zondag 15 september 2013 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
en uitgerekend Spees die dan in een sinkhole terecht komt
hehehehehequote:Op zondag 15 september 2013 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vlucht wel naar Breda. Als de aardbevingen beginnen zal ik alvast mijn nagellak veilig stellen
Kaal.quote:Op zondag 15 september 2013 22:06 schreef Diconnected het volgende:
hoooooow wat moet ik nou met mn haar doen a.s. vrijdag met die bruiloft
Dat je niet meer weet hoe je moet zitten enzo zo kuttttquote:Op zondag 15 september 2013 22:08 schreef Mss het volgende:
Ugh, ik heb zo'n ENORM verkrampte schouders, zo kut
douchen en/of masturberenquote:Op zondag 15 september 2013 22:12 schreef Mss het volgende:
Ja ik kan gewoon niet ontspannen wat moet ik doen
Goeden neger zoeken voor wat massage op diverse plekkenquote:Op zondag 15 september 2013 22:12 schreef Mss het volgende:
Ja ik kan gewoon niet ontspannen wat moet ik doen
Ja maar negerquote:Op zondag 15 september 2013 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden neger zoeken voor wat massage op diverse plekken![]()
Geen tijgerbalsem in huis?
start een verzoek-topic in onzquote:
Met een tettenfoto?quote:Op zondag 15 september 2013 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
start een verzoek-topic in onz
Dat moet wel succesvol zijnquote:
Joh, dat hoeft niet eens, gewon zeggen dat je vrouw bent, das genoegquote:
file??quote:Op zondag 15 september 2013 22:18 schreef Diconnected het volgende:
Ik krijg straks een massage als het goed is, mocht Sjon nog thuiskomen door de file en dan nog naar huis fietsen
LOL!quote:Op zondag 15 september 2013 22:18 schreef Mss het volgende:
ZOMG een massage is wel een goeden idee.
Ik kan altijd Mr Creepy smsen
a20 is dicht dit weekendquote:
ja daar was ik ook achter grkomen vrijdagavond, maar je kunt toch binnendoor?quote:
dat dus.quote:
Maar er zullen vast meer mensen zijn die dat willen in plaats van de snelwegquote:Op zondag 15 september 2013 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
ja daar was ik ook achter grkomen vrijdagavond, maar je kunt toch binnendoor?
was meer dat ik dacht, op zondagavond laat??? maar dat zegt tegenwoordig ook niet zoveel meerquote:Op zondag 15 september 2013 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar er zullen vast meer mensen zijn die dat willen in plaats van de snelweg.
We zijn gisteravond ook via de a12 terug gegaan omdat de file voor de a20 al voor de a13 begon
Nee joh. 1 weg dicht = paniek = filequote:Op zondag 15 september 2013 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
was meer dat ik dacht, op zondagavond laat??? maar dat zegt tegenwoordig ook niet zoveel meer
dat zegt al een paar jaar niet zoveel meer!quote:Op zondag 15 september 2013 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
was meer dat ik dacht, op zondagavond laat??? maar dat zegt tegenwoordig ook niet zoveel meer
nee iddquote:Op zondag 15 september 2013 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat zegt al een paar jaar niet zoveel meer!
Vraag of Wilders je sponsortquote:Op zondag 15 september 2013 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
nee idd
jammer wel, takkedruk overal
* Molo naar Zweden verhuist
Buurman met zn vuurkorf aan t slepen? :vquote:Op zondag 15 september 2013 22:26 schreef Mirjam het volgende:
lolque rijdt er een tank hier door de straat ofzo, wat een kolereherrie ineens
mehehehe, niet zolang hij leeftquote:Op zondag 15 september 2013 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Buurman met zn vuurkorf aan t slepen? :v
hij vond me te racistischquote:Op zondag 15 september 2013 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vraag of Wilders je sponsort
en de vraag hoe hij weet dat het naar billen ruikt werd niet eens gesteld?quote:Op zondag 15 september 2013 22:30 schreef Molo het volgende:
Superchef uit Frankrijk heeft het over kaas met billengeur![]()
het was een Fransman... need I say more? ......quote:Op zondag 15 september 2013 22:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en de vraag hoe hij weet dat het naar billen ruikt werd niet eens gesteld?
Goed kapselquote:Op zondag 15 september 2013 22:32 schreef Molo het volgende:
En in Nederland hebben we dan Bianca Janssen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
pittig en kort welquote:
NIET?quote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Mss het volgende:
Geen idee, het is niet alsof ik alle Limburgers ken
quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Molo de anti-Limburg partij opricht!
Wie stemt er op mij?
Hmmm, klinkt goed!quote:Op zondag 15 september 2013 22:53 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd en zo lekker gegeten vanavond![]()
Indiaas besteldMenu voor twee personen maar er staat nog steeds genoeg in de koelkast
Kip tikka masala, lam curry, dal, rijst, naanbrood, raita, paperdam en kheer. Ermnermnerm!
JE HAD ZEKER JE VEILIGHEIDSSCHOENEN NIET AAN HE!!!!quote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Stukje glas uit mijn voet geplukt.
Ik was bang dat het te pittig zou zijn want daar kan ik nog niet echt tegenquote:Op zondag 15 september 2013 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt goed!
Ga ik ook een keertje doen
Ik durf het alleen niet zo goed vanwege de koriander
ik kan er een soort van niet tegen, hoeft maar een pietsie in te zitten en ik word er al onpasselijk vanquote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik was bang dat het te pittig zou zijn want daar kan ik nog niet echt tegenBen het aan het leren door steeds wat meer peper erdoor te gooien.
Helaas kan ik je niet vertellen of het een overheersende koriander smaak heeft want ik zou niet weten hoe ik dat moet proeven![]()
SORRY MEVROUW!!quote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
JE HAD ZEKER JE VEILIGHEIDSSCHOENEN NIET AAN HE!!!!
Ik in chips maar dat heeft megatoby net opgegeten en die is nu natuurlijk naar huisquote:
verdorie!!!quote:Op zondag 15 september 2013 23:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik in chips maar dat heeft megatoby net opgegeten en die is nu natuurlijk naar huisZit ik hier in mijn eentje te craven
Jepquote:Op zondag 15 september 2013 23:15 schreef Molo het volgende:
Hey maaruh, die vent van jou blijft dus voorlopig gewoon lekker in Nederland begrijp ik?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
JepIk hoorde hem laatst tegen iemand zeggen ja als zij klaar is met de studie dan kunnen we naar het buitenland :v
D'aaw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, spannend wel! Maar sowieso al tof dat hij langs mag komen.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
JepIk hoorde hem laatst tegen iemand zeggen ja als zij klaar is met de studie dan kunnen we naar het buitenland :v
Oh wat leuk zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
godsamme, ik heb medelijden met jequote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb uit pure armoede net een doosje tictac opgegeten, er was niks beters
in combinatie met huisstof van een overleden kluizenaar en kotsquote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik vind koriander heel herkenbaar, want het smaakt naar zeep
Tuurlijk is het afstotend, het smaakt naar zeepquote:De bladeren hebben voor sommige mensen een lichte zeepsmaak, voor anderen lijkt de smaak op die van peterselie, maar met meer citroeninvloeden. Koriander kan echter ook als afstotend ervaren worden, en het eten zelfs in zeer kleine hoeveelheden volslagen verpesten.
Ohai. Foto's van je tetten, cupmaat en autistenscore graagquote:Op zondag 15 september 2013 23:28 schreef owl. het volgende:
Hallo![]()
Mag ik hier soms meedoen? Deze reeks is verantwoordelijk voor de explosie van mijn nagellakcollectie 3 a 4 jaar gelden dus ik voel al een band.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:28 schreef owl. het volgende:
Hallo![]()
Mag ik hier soms meedoen? Deze reeks is verantwoordelijk voor de explosie van mijn nagellakcollectie 3 a 4 jaar gelden dus ik voel al een band.
http://www.gezondheidsnet(...)of-je-koriander-lustquote:Op zondag 15 september 2013 23:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk is het afstotend, het smaakt naar zeep
AHA, een lurkerd!quote:Op zondag 15 september 2013 23:28 schreef owl. het volgende:
Hallo![]()
Ik heb wel een autisten broertje en stiefbroertje.quote:Op zondag 15 september 2013 23:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohai. Foto's van je tetten, cupmaat en autistenscore graag
Ja precies! En schijnbaar is het vrij normaal voor sommige mensen om minimaal 3x te solliciteren voordat ze aangenomen wordenquote:Op zondag 15 september 2013 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
D'aaw.
Oeh, spannend wel! Maar sowieso al tof dat hij langs mag komen.
Ja maar er is nog nooit een moment geweest dat iemand zei, KIJK, PROEF deze smaak is koriander!quote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik vind koriander heel herkenbaar, want het smaakt naar zeep
quote:Op zondag 15 september 2013 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr!!
Nou ja, ze liegt niet, het is immers een echte tasquote:Echte tas verkregen uit winkelfaillisement.
Nu in prijs verlaagd.
Je bent aangenomen!quote:Op zondag 15 september 2013 23:31 schreef owl. het volgende:
[..]
Ik heb wel een autisten broertje en stiefbroertje.![]()
Tetten zijn 70D en kijken mag niet alleen voelen.
amsterdam zuid, Buitenlandquote:Op zondag 15 september 2013 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr!!
quote:
It's true.quote:
whehehehe.quote:Op zondag 15 september 2013 23:32 schreef owl. het volgende:
[..]
[..]
It's true.![]()
Had toen nog een account die ik maakte toen ik 15 was en daarmee durfde ik tegen die tijd al bijna niet meer mee te posten.
Welkom!quote:Op zondag 15 september 2013 23:32 schreef owl. het volgende:
[..]
[..]
It's true.![]()
Had toen nog een account die ik maakte toen ik 15 was en daarmee durfde ik tegen die tijd al bijna niet meer mee te posten.
Dan zou ik nog even wachten met op een meet komenquote:Op zondag 15 september 2013 23:31 schreef owl. het volgende:
[..]
Ik heb wel een autisten broertje en stiefbroertje.![]()
Tetten zijn 70D en kijken mag niet alleen voelen.
dat zouden wij nou nooit doenquote:Op zondag 15 september 2013 23:34 schreef owl. het volgende:
[..]
Aw yeah, volgens mij zijn al mijn 'you're hired' momentjes te danken aan mijn boobies.
u bent prostituee?quote:Op zondag 15 september 2013 23:34 schreef owl. het volgende:
[..]
Aw yeah, volgens mij zijn al mijn 'you're hired' momentjes te danken aan mijn boobies.
Thanks!quote:Op zondag 15 september 2013 23:33 schreef Molo het volgende:
[..]
whehehehe.
Goeie UI ook wel!
Hoe oud ben je, wat voor werk/studie doe je en zulks? Vertel vertel?
nee schat jij bent de enigequote:Op zondag 15 september 2013 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
HEBBEN WE EEN NIEUWE KUTPUBER?!!
Profiel zegt 1990. Jij blijft de jongste!!quote:Op zondag 15 september 2013 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
HEBBEN WE EEN NIEUWE KUTPUBER?!!
Na 300 durfde ik niet meer te tellen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Welkom!
Hoeveel nagellak heb je?
quote:Op zondag 15 september 2013 23:36 schreef owl. het volgende:
[..]
Na 300 durfde ik niet meer te tellen.
Goeden stashquote:Op zondag 15 september 2013 23:36 schreef owl. het volgende:
[..]
Juist niet jonge!!quote:Op zondag 15 september 2013 23:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zou ik nog even wachten met op een meet komen
NIET WEER EEN COMMUNICATIE STUDENT!!!!quote:Op zondag 15 september 2013 23:36 schreef owl. het volgende:
[..]
Thanks!
Ik ben 22 en studeer *kuch*communicatie*kuch* in Wageningen en daar woon ik sinds december vorig jaar ook op mezelf, beetje laat met alles want zit nu ook pas in mijn tweede jaar.
Je mag er niet aanzittenquote:Op zondag 15 september 2013 23:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Juist niet jonge!!![]()
Een beetje ons de kans op die tetten ontnemen.
Netjes!quote:Op zondag 15 september 2013 23:36 schreef owl. het volgende:
[..]
Van SQ's belastingsgeldquote:Op zondag 15 september 2013 23:37 schreef owl. het volgende:
[..]
Je mag wel je zeggen.
Maar nee ben een kutstudent zonder baantje.
Ik wordt komende maand 24 en ben net twee weken geleden aan een nieuwe opleiding begonnenquote:Op zondag 15 september 2013 23:36 schreef owl. het volgende:
[..]
Thanks!
Ik ben 22 en studeer *kuch*communicatie*kuch* in Wageningen en daar woon ik sinds december vorig jaar ook op mezelf, beetje laat met alles want zit nu ook pas in mijn tweede jaar.
Daar hebben we er ook al meerdere vanquote:Op zondag 15 september 2013 23:37 schreef owl. het volgende:
[..]
Je mag wel je zeggen.
een uitkeringstrekker, een graaier uit de ruif, een marginaal, een uitvreter!!!!quote:Op zondag 15 september 2013 23:37 schreef owl. het volgende:
[..]
Je mag wel je zeggen.
Hahaha ik schaam me haast voor mijn studie als ik op fok rondlees, al die haat.quote:Op zondag 15 september 2013 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
NIET WEER EEN COMMUNICATIE STUDENT!!!!![]()
![]()
![]()
hehehe, nee hoor
Nou, welkom!
ik wordtquote:Op zondag 15 september 2013 23:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wordt komende maand 24 en ben net twee weken geleden aan een nieuwe opleiding begonnenDus boeit niet
Toch?
houwen zo, gore meukquote:Op zondag 15 september 2013 23:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog nooit koriander gegetenniet bewust iig
En molo, failliete orchideeenboer dan wel he
Nice! Nee boeit niet, ik zeg dan altijd dat ik vroegah toch niet wist wat ik wilde dus het is goed zo. Alleen weet ik het nu eigenlijk nog steeds niet.quote:Op zondag 15 september 2013 23:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wordt komende maand 24 en ben net twee weken geleden aan een nieuwe opleiding begonnenDus boeit niet
Toch?
Mijn moeder heeft het een keer gebruikt.. Toen ik begon over dat het eten naar zeep smaakte wist ze gelijk in welke genenpoel ik hoordequote:Op zondag 15 september 2013 23:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog nooit koriander gegetenniet bewust iig
En molo, failliete orchideeenboer dan wel he
Ermagerd iemand anders doet een d/t-faalquote:
I'll blend right in.quote:Op zondag 15 september 2013 23:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar hebben we er ook al meerdere van![]()
Maar ik ben een Limburger, kan er niets aan doen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd iemand anders doet een d/t-faal![]()
Zijn tip heeft waarschijnlijk iets weg van 'burn mothafuckahs' dus ik denk het nietquote:Op zondag 15 september 2013 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
houwen zo, gore meuk
Ja, vandaar de "was orchideënboer"
Maar misschien heeft hij nog wel tips voor Sjaans blommen
jij wordt toch binnenkort uitgeroeid door mijn politieke partijquote:Op zondag 15 september 2013 23:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar ik ben een Limburger, kan er niets aan doen.
helemaal klaar mee begrijp ik?quote:Op zondag 15 september 2013 23:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zijn tip heeft waarschijnlijk iets weg van 'burn mothafuckahs' dus ik denk het niet
Ik ga ook altijd raar typen als ik mijn leeftijd goed praat enzo. En nu quote ik mijzelf om mijn post uit te leggen, same thing.quote:
Dat was ik, maar heb zin in chipsquote:Op zondag 15 september 2013 23:43 schreef owl. het volgende:
Wie had er ook alweer honger? Ik vond net een m&m toen ik verplaatste, hij is nog warm!
Nou ja, honger.... trek wel ja. Maar aangezien ik volledig afgestompt ben raken vieze verhalen mij nietquote:Op zondag 15 september 2013 23:43 schreef owl. het volgende:
Wie had er ook alweer honger? Ik vond net een m&m toen ik verplaatste, hij is nog warm!
Mooi dan eet ik hem op, ik krijg al blauwe vingers.quote:Op zondag 15 september 2013 23:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat was ik, maar heb zin in chipsM&M's heb ik ook nog liggen maar dat bewaar ik
ja logisch op zich wel. Hoe lang heeft hij dit nou gedaan?quote:
Ik lurkte dus vooral 3 a 4 jaar geleden en toen een jaar lang denk ik. En ik verveelde me vanavond en kwam dit topic tegen in lif en toen realiseerde ik me opeens dat dit de bron is van mijn nagellak hoardsyndroom en toen voelde ik de drang dat te posten, had eerst een stukje teruggelezen namelijk en het leek me hier wel gezellig.quote:Op zondag 15 september 2013 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou ja, honger.... trek wel ja. Maar aangezien ik volledig afgestompt ben raken vieze verhalen mij niet
Hoe lang lurk je al mee hier trouwens?
De illusie dat het hier leuk isquote:Op zondag 15 september 2013 23:47 schreef owl. het volgende:
[..]
Ik lurkte dus vooral 3 a 4 jaar geleden en toen een jaar lang denk ik. En ik verveelde me vanavond en kwam dit topic tegen in lif en toen realiseerde ik me opeens dat dit de bron is van mijn nagellak hoardsyndroom en toen voelde ik de drang dat te posten, had eerst een stukje teruggelezen namelijk en het leek me hier wel gezellig.
7 jaar, om en nabijquote:Op zondag 15 september 2013 23:45 schreef Molo het volgende:
[..]
ja logisch op zich wel. Hoe lang heeft hij dit nou gedaan?
quote:Op zondag 15 september 2013 23:49 schreef Molo het volgende:
Heeft iemand weleens iets betaald via MultiSafepay?
dat gaat je heul heul veul geld kosten en je gaat er ook raar van praten he? Dat je dat wel beseftquote:Op zondag 15 september 2013 23:47 schreef owl. het volgende:
[..]
Ik lurkte dus vooral 3 a 4 jaar geleden en toen een jaar lang denk ik. En ik verveelde me vanavond en kwam dit topic tegen in lif en toen realiseerde ik me opeens dat dit de bron is van mijn nagellak hoardsyndroom en toen voelde ik de drang dat te posten, had eerst een stukje teruggelezen namelijk en het leek me hier wel gezellig.
ja ook mijn verwondering wel jaquote:Op zondag 15 september 2013 23:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De illusie dat het hier leuk is![]()
Maar leg uit, wat is er nou in godsnaam leuk aan lurken in een topic als dit?![]()
Ik begrijp het echt niet. Je bent niet de eerste hoor, maar ik heb het zelf al opgegeven om terug te lezen omdat het de helft van de tijd nergens over gaat![]()
HOE hou je dat een jaar vol?
en je wordt sneller oud, kijk maar naar kipquote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]
dat gaat je heul heul veul geld kosten en je gaat er ook raar van praten he? Dat je dat wel beseft
Velen faals en geld uitgeven zullen uw lot zijn
Dit klinkt als een heel boeiend verhaalquote:Op zondag 15 september 2013 23:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
7 jaar, om en nabij
Lang genoeg om goed gek te worden
no shit sherlockquote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef megamandy het volgende:
Megatoby was trouwens gaan hardlopen (en verdwaald
) en het eerste was hij zei bij terugkomt "Er wonen wel veel negers hier"
en racistisch, kijk maar naar kipquote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en je wordt sneller oud, kijk maar naar kip
quote:Op zondag 15 september 2013 23:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een heel boeiend verhaal
yep, spit it out now you canquote:Op zondag 15 september 2013 23:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een heel boeiend verhaal
Heb je hem ook al geleerd dat het in Amsterdam wel verstandig is om je fiets op slot te zetten?quote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef megamandy het volgende:
Megatoby was trouwens gaan hardlopen (en verdwaald
) en het eerste was hij zei bij terugkomt "Er wonen wel veel negers hier"
de toko is toch al faillietquote:
Jaquote:
Ik postte toen wel af en toe wat, vooral als ik weer gefaald had. Weet ook niet zeker of het al voor de splitsing was tot gewone topic en de SC hoor. Lurkte ook vooral mee om nieuwe lakjes en merken en wonderlijke dingen als een fast drying topcoat wat toen echt een uitkomst bleek. Maar goed ik las inderdaad niet alles en scande het meer door want het ging toen al niet vaak over nagellak.quote:Op zondag 15 september 2013 23:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar leg uit, wat is er nou in godsnaam leuk aan lurken in een topic als dit?![]()
Ik begrijp het echt niet. Je bent niet de eerste hoor, maar ik heb het zelf al opgegeven om terug te lezen omdat het de helft van de tijd nergens over gaat![]()
hahaha jullie hersenkronkels teruglezen is anders best vermakelijk. het gaat zo snel van het een en het ander dat ik vaak zo op de bank zitquote:Op zondag 15 september 2013 23:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij neemt sowieso zijn fiets niet mee als die niet binnen ofzo kan staanquote:Op zondag 15 september 2013 23:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je hem ook al geleerd dat het in Amsterdam wel verstandig is om je fiets op slot te zetten?
Maar maar het heeft me al vet veel geld gekost.quote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]
dat gaat je heul heul veul geld kosten en je gaat er ook raar van praten he? Dat je dat wel beseft
Velen faals en geld uitgeven zullen uw lot zijn
Aaaaand I'm out.quote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en je wordt sneller oud, kijk maar naar kip
Ja maar verhaalquote:Op zondag 15 september 2013 23:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga naar bed trouwens. Ben nog steeds ziek en slap met velen maagpijn. Heb al gedroomd van onontdekte maagbloedingen en shock enzo
Het is leuk jullie gekend te hebben
sjongejonguh, hahahahahaquote:Op zondag 15 september 2013 23:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaTerwijl we in de Jumbo en onderweg ook alleen maar negers waren tegengekomen
Dus eigenlijk snapte ik zijn verbazing niet echt, mhehe
Nein, die is verkocht aan een firma die 200 tyfuspolen in dienst heeftquote:Op zondag 15 september 2013 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
de toko is toch al failliet
Staat die kas nu leeg trouwens?
Ik kan niet zoveel typenquote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar verhaal![]()
Misschien voel je je beter als je het vertelt/verteld
Nee?
Dat is trouwens wel een beetje waardoor ik net dacht 'hey het is hier grappig/gezelligquote:Op zondag 15 september 2013 23:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
hahaha jullie hersenkronkels teruglezen is anders best vermakelijk. het gaat zo snel van het een en het ander dat ik vaak zo op de bank zit![]()
maar ook gewoon realistisch en hilarisch
IK BEN ANDERS VOLLEDIG NORMAAL EN POST HEEL LANGZAAM WANT IK BEN BEJAARD!!!quote:Op zondag 15 september 2013 23:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
hahaha jullie hersenkronkels teruglezen is anders best vermakelijk. het gaat zo snel van het een en het ander dat ik vaak zo op de bank zit![]()
maar ook gewoon realistisch en hilarisch
Buuuuuh, sterkte, beterschap en rip aan de nabestaandenquote:Op zondag 15 september 2013 23:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga naar bed trouwens. Ben nog steeds ziek en slap met velen maagpijn. Heb al gedroomd van onontdekte maagbloedingen en shock enzo
Het is leuk jullie gekend te hebben
Dat klinkt tofquote:Op zondag 15 september 2013 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel typenik vertel het hele verhaal wel een keer irl ok? Neem veel chips, cola en popcorn mee
WAAAR????quote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omfg quilted d'r Martens met korting 67 euro. COME TO MAMA
SCHAAR, daar twijfelde je toch echt niet tussen he?quote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar verhaal![]()
Misschien voel je je beter als je het vertelt/verteld
Nee?
Gewoon de FIOD af en toe op af sturen, klopt toch geen reet van, dat kun je op je klompen aanvoelenquote:Op zondag 15 september 2013 23:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nein, die is verkocht aan een firma die 200 tyfuspolen in dienst heeft
Die lui gaan 24 uur per dag door planten in de grond stoppen, ze groot kijken en ze er weer uit jensen
Jaaa tof!quote:Op zondag 15 september 2013 23:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat klinkt tof![]()
Gaan we doen, want ik vond het wel verdomd gezellig vorige keer
Ik hoop dat je je morgen wat beter voelt
Zodra er een ander werkwoord in de zin staat ga ik twijfelen en ik weet het echt wel als ik er drie seconde over nadenk, maar daar heb ik dus geen zin inquote:Op zondag 15 september 2013 23:57 schreef Molo het volgende:
[..]
SCHAAR, daar twijfelde je toch echt niet tussen he?
hahahahahahahaquote:Op zondag 15 september 2013 23:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zodra er een ander werkwoord in de zin staat ga ik twijfelen en ik weet het echt wel als ik er drie seconde over nadenk, maar daar heb ik dus geen zin in.
Ik ben echt een matige autist wat dat betreft
oke oke, niet iedereen gaat snel. maar de meeste wel. en mijn Ipad kan het niet bijhoudenquote:Op zondag 15 september 2013 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
IK BEN ANDERS VOLLEDIG NORMAAL EN POST HEEL LANGZAAM WANT IK BEN BEJAARD!!!
Ermahgerd een geheimen meet!quote:Op zondag 15 september 2013 23:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat klinkt tof![]()
Gaan we doen, want ik vond het wel verdomd gezellig vorige keer
Ik hoop dat je je morgen wat beter voelt
Eerlijk gezegd begrijp ik ook niet waarom autisten zo van grammatica houden. Het is onlogisch, want taal bestaat uit vage regels die om de haverklap veranderen. Als er iets niet duidelijk is, is het taal. Daarom hou ik meer van wiskundequote:
sneller typen dan mevrouwtje!quote:Op maandag 16 september 2013 00:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
oke oke, niet iedereen gaat snel. maar de meeste wel. en mijn Ipad kan het niet bijhoudenals ik klaar ben met type zijn jullie al een pagina en 3onderwerpen verder...
NOPE, is de autistenmeetquote:
Eauh dan mag ik niet komenquote:Op maandag 16 september 2013 00:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NOPE, is de autistenmeet.
Wanneer is de aidstoornis-meet dan? Daar mag vrijwel het hele topic wel in opdravenquote:
Ik denk dat als je 'hoeren waxolie' besteld je heel wat anders binnen krijgtquote:Op maandag 16 september 2013 00:04 schreef Molo het volgende:
Ik heb gewoon nog steeds die hoeren waxolie niet besteld he
Zo tof maar eens de koop definitief maken
t lukt allebei nietquote:Op maandag 16 september 2013 00:03 schreef Molo het volgende:
[..]
sneller typen dan mevrouwtje!
Het is kiezen, óf een leven, óf volledig meeposten hier!
Ermahgerd mag ik dan een witte doktersjas aan?quote:Op maandag 16 september 2013 00:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wanneer is de aidstoornis-meet dan? Daar mag vrijwel het hele topic wel in opdraven.
Zolang jij en ik de diagnoses maar stellen
DIT ZIJN DE EERSTE DOCS DIE DOOR SHAR GOEDGEKEURD ZIJNquote:Op maandag 16 september 2013 00:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMFG ik wil ze hebbennnnbut I shouldnt MAAR GOEDKOOOOPPPP
hahahahahaquote:Op maandag 16 september 2013 00:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk dat als je 'hoeren waxolie' besteld je heel wat anders binnen krijgt
die heb ik nog wel liggen voor jequote:Op maandag 16 september 2013 00:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd mag ik dan een witte doktersjas aan?
Indien niks eronderquote:Op maandag 16 september 2013 00:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd mag ik dan een witte doktersjas aan?
Betaal jij ze ook danquote:Op maandag 16 september 2013 00:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DIT ZIJN DE EERSTE DOCS DIE DOOR SHAR GOEDGEKEURD ZIJN
dan nieuwe shizzle falen om goed en snel op te typen, vlug, chop chop, opschieten!!!quote:Op maandag 16 september 2013 00:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
nee ik kan gewoon niet type op dit ding
Gadverfuckingdammequote:Op maandag 16 september 2013 00:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Holo-gympen![]()
[ afbeelding ]
O wait ik heb al holo-gympen
en zaaddodersquote:Op maandag 16 september 2013 00:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Een soort wax met allemaal aidsremmers en schaamluisverdelger erin
nope, a real onequote:
Ik had wel verwacht dat jij zo'n sexy zusterpakje hadquote:Op maandag 16 september 2013 00:08 schreef Molo het volgende:
[..]
nope, a real one
die droeg ik in mijn vorige baan
Ingebouwde faalpreventie, het is de schuld van de Rabobank!quote:Op maandag 16 september 2013 00:09 schreef megamandy het volgende:
Ik had de tab gesloten en nu wil internet hem niet meer opnieuw openen
ik ben al smmmmmmmoking hot van mezelfquote:Op maandag 16 september 2013 00:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij zo'n sexy zusterpakje had
True storyquote:Op maandag 16 september 2013 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben al smmmmmmmoking hot van mezelf
Nee ook niet voor de maten of welquote:Op maandag 16 september 2013 00:10 schreef megamandy het volgende:
Spees er staat helemaal geen info bij
Ja, leerquote:Op maandag 16 september 2013 00:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ook niet voor de maten of welof t us of uk is.
ja, geeeeeen idee, maar die zijn dus 73 euro.quote:
En ik maar heen en weer scrollen op zoek naar het verschil.quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, geeeeeen idee, maar die zijn dus 73 euro.
En nummer 2 en 4 zijn hetzelfde kwam ik net achter
hoe doe je die korting dan er nog af?quote:
Die 2+4 en de onderste vind ik niet zo leukquote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, geeeeeen idee, maar die zijn dus 73 euro.
En nummer 2 en 4 zijn hetzelfde kwam ik net achter
Code fashionisapartyquote:Op maandag 16 september 2013 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
hoe doe je die korting dan er nog af?
ik heb normaal altijd maat 7 van docs in Nederland, dus de winkel waar gij werkt.quote:Op maandag 16 september 2013 00:15 schreef megamandy het volgende:
Ik heb in mijn Docs een UK 3 en US 5, dus het zijn US maten
allemala nietquote:Op maandag 16 september 2013 00:11 schreef Molo het volgende:
Ok, welke moet ik nou in godesnaam nemen
MM, help eens!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nummer 2 en nummer 4 zijn velen goedkoper dan normaal lijkt het, ik snap er geen kont van
en welke zijn het soepelste leer, weet jij dat?quote:Op maandag 16 september 2013 00:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die 2+4 en de onderste vind ik niet zo leukDe rest vind ik wel leuk
![]()
Thanks chickie!quote:
jajajajaja, andere smaakquote:
Dat is dan de US maatquote:Op maandag 16 september 2013 00:16 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb normaal altijd maat 7 van docs in Nederland, dus de winkel waar gij werkt.
Maar is dat dan nu ook een 7?
nee 41quote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is dan de US maatheb je normaal maat 38?
Nouwja het is via een deal met een blog, zou wel heel dom zijn als het fout/nep zou zijnquote:Op maandag 16 september 2013 00:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar Mandy zou jij daar bestellen of niet
geen lfauw ideequote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef Mss het volgende:
Wát is er nou zo fantastisch aan die schoenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |