Maar er zullen vast meer mensen zijn die dat willen in plaats van de snelwegquote:Op zondag 15 september 2013 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
ja daar was ik ook achter grkomen vrijdagavond, maar je kunt toch binnendoor?
was meer dat ik dacht, op zondagavond laat??? maar dat zegt tegenwoordig ook niet zoveel meerquote:Op zondag 15 september 2013 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar er zullen vast meer mensen zijn die dat willen in plaats van de snelweg.
We zijn gisteravond ook via de a12 terug gegaan omdat de file voor de a20 al voor de a13 begon
Nee joh. 1 weg dicht = paniek = filequote:Op zondag 15 september 2013 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
was meer dat ik dacht, op zondagavond laat??? maar dat zegt tegenwoordig ook niet zoveel meer
dat zegt al een paar jaar niet zoveel meer!quote:Op zondag 15 september 2013 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
was meer dat ik dacht, op zondagavond laat??? maar dat zegt tegenwoordig ook niet zoveel meer
nee iddquote:Op zondag 15 september 2013 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat zegt al een paar jaar niet zoveel meer!
Vraag of Wilders je sponsortquote:Op zondag 15 september 2013 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
nee idd
jammer wel, takkedruk overal
* Molo naar Zweden verhuist
Buurman met zn vuurkorf aan t slepen? :vquote:Op zondag 15 september 2013 22:26 schreef Mirjam het volgende:
lolque rijdt er een tank hier door de straat ofzo, wat een kolereherrie ineens
mehehehe, niet zolang hij leeftquote:Op zondag 15 september 2013 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Buurman met zn vuurkorf aan t slepen? :v
hij vond me te racistischquote:Op zondag 15 september 2013 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vraag of Wilders je sponsort
en de vraag hoe hij weet dat het naar billen ruikt werd niet eens gesteld?quote:Op zondag 15 september 2013 22:30 schreef Molo het volgende:
Superchef uit Frankrijk heeft het over kaas met billengeur![]()
het was een Fransman... need I say more? ......quote:Op zondag 15 september 2013 22:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en de vraag hoe hij weet dat het naar billen ruikt werd niet eens gesteld?
Goed kapselquote:Op zondag 15 september 2013 22:32 schreef Molo het volgende:
En in Nederland hebben we dan Bianca Janssen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
pittig en kort welquote:
NIET?quote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Mss het volgende:
Geen idee, het is niet alsof ik alle Limburgers ken
quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Molo de anti-Limburg partij opricht!