verdorie!!!quote:Op zondag 15 september 2013 23:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik in chips maar dat heeft megatoby net opgegeten en die is nu natuurlijk naar huisZit ik hier in mijn eentje te craven
Jepquote:Op zondag 15 september 2013 23:15 schreef Molo het volgende:
Hey maaruh, die vent van jou blijft dus voorlopig gewoon lekker in Nederland begrijp ik?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
JepIk hoorde hem laatst tegen iemand zeggen ja als zij klaar is met de studie dan kunnen we naar het buitenland :v
D'aaw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, spannend wel! Maar sowieso al tof dat hij langs mag komen.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
JepIk hoorde hem laatst tegen iemand zeggen ja als zij klaar is met de studie dan kunnen we naar het buitenland :v
Oh wat leuk zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
godsamme, ik heb medelijden met jequote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb uit pure armoede net een doosje tictac opgegeten, er was niks beters
in combinatie met huisstof van een overleden kluizenaar en kotsquote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik vind koriander heel herkenbaar, want het smaakt naar zeep
Tuurlijk is het afstotend, het smaakt naar zeepquote:De bladeren hebben voor sommige mensen een lichte zeepsmaak, voor anderen lijkt de smaak op die van peterselie, maar met meer citroeninvloeden. Koriander kan echter ook als afstotend ervaren worden, en het eten zelfs in zeer kleine hoeveelheden volslagen verpesten.
Ohai. Foto's van je tetten, cupmaat en autistenscore graagquote:Op zondag 15 september 2013 23:28 schreef owl. het volgende:
Hallo![]()
Mag ik hier soms meedoen? Deze reeks is verantwoordelijk voor de explosie van mijn nagellakcollectie 3 a 4 jaar gelden dus ik voel al een band.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:28 schreef owl. het volgende:
Hallo![]()
Mag ik hier soms meedoen? Deze reeks is verantwoordelijk voor de explosie van mijn nagellakcollectie 3 a 4 jaar gelden dus ik voel al een band.
http://www.gezondheidsnet(...)of-je-koriander-lustquote:Op zondag 15 september 2013 23:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk is het afstotend, het smaakt naar zeep
AHA, een lurkerd!quote:Op zondag 15 september 2013 23:28 schreef owl. het volgende:
Hallo![]()
Ik heb wel een autisten broertje en stiefbroertje.quote:Op zondag 15 september 2013 23:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohai. Foto's van je tetten, cupmaat en autistenscore graag
Ja precies! En schijnbaar is het vrij normaal voor sommige mensen om minimaal 3x te solliciteren voordat ze aangenomen wordenquote:Op zondag 15 september 2013 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
D'aaw.
Oeh, spannend wel! Maar sowieso al tof dat hij langs mag komen.
Ja maar er is nog nooit een moment geweest dat iemand zei, KIJK, PROEF deze smaak is koriander!quote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik vind koriander heel herkenbaar, want het smaakt naar zeep
quote:Op zondag 15 september 2013 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr!!
Nou ja, ze liegt niet, het is immers een echte tasquote:Echte tas verkregen uit winkelfaillisement.
Nu in prijs verlaagd.
Je bent aangenomen!quote:Op zondag 15 september 2013 23:31 schreef owl. het volgende:
[..]
Ik heb wel een autisten broertje en stiefbroertje.![]()
Tetten zijn 70D en kijken mag niet alleen voelen.
amsterdam zuid, Buitenlandquote:Op zondag 15 september 2013 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr!!
quote:
It's true.quote:
whehehehe.quote:Op zondag 15 september 2013 23:32 schreef owl. het volgende:
[..]
[..]
It's true.![]()
Had toen nog een account die ik maakte toen ik 15 was en daarmee durfde ik tegen die tijd al bijna niet meer mee te posten.
Welkom!quote:Op zondag 15 september 2013 23:32 schreef owl. het volgende:
[..]
[..]
It's true.![]()
Had toen nog een account die ik maakte toen ik 15 was en daarmee durfde ik tegen die tijd al bijna niet meer mee te posten.
Dan zou ik nog even wachten met op een meet komenquote:Op zondag 15 september 2013 23:31 schreef owl. het volgende:
[..]
Ik heb wel een autisten broertje en stiefbroertje.![]()
Tetten zijn 70D en kijken mag niet alleen voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |