ESCAMPLAAN..... HALLOOHOOOOOquote:Op zondag 15 september 2013 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is een pareltje op zo velen manieren
[..]
ABER NATURLICH, DASS IST EIN SEHR GUTES GEDEGTE!quote:Op zondag 15 september 2013 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik in capslock duits gaan bloggen?
YESS SICHER WOHL.quote:Op zondag 15 september 2013 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
ABER NATURLICH, DASS IST EIN SEHR GUTES GEDEGTE!
en uitgerekend Spees die dan in een sinkhole terecht komtquote:Op zondag 15 september 2013 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop echt zo hard dat ze hier schaliegas gaan borenAl die kut borden langs de weg en kut mensen die overal handtekeningen staan te verzamelen
DOOD.
Ik vlucht wel naar Breda. Als de aardbevingen beginnen zal ik alvast mijn nagellak veilig stellenquote:Op zondag 15 september 2013 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
en uitgerekend Spees die dan in een sinkhole terecht komt
hehehehehequote:Op zondag 15 september 2013 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vlucht wel naar Breda. Als de aardbevingen beginnen zal ik alvast mijn nagellak veilig stellen
Kaal.quote:Op zondag 15 september 2013 22:06 schreef Diconnected het volgende:
hoooooow wat moet ik nou met mn haar doen a.s. vrijdag met die bruiloft
Dat je niet meer weet hoe je moet zitten enzo zo kuttttquote:Op zondag 15 september 2013 22:08 schreef Mss het volgende:
Ugh, ik heb zo'n ENORM verkrampte schouders, zo kut
douchen en/of masturberenquote:Op zondag 15 september 2013 22:12 schreef Mss het volgende:
Ja ik kan gewoon niet ontspannen wat moet ik doen
Goeden neger zoeken voor wat massage op diverse plekkenquote:Op zondag 15 september 2013 22:12 schreef Mss het volgende:
Ja ik kan gewoon niet ontspannen wat moet ik doen
Ja maar negerquote:Op zondag 15 september 2013 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden neger zoeken voor wat massage op diverse plekken![]()
Geen tijgerbalsem in huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |