Hahaha ik schaam me haast voor mijn studie als ik op fok rondlees, al die haat.quote:Op zondag 15 september 2013 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
NIET WEER EEN COMMUNICATIE STUDENT!!!!![]()
![]()
![]()
hehehe, nee hoor
Nou, welkom!
ik wordtquote:Op zondag 15 september 2013 23:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wordt komende maand 24 en ben net twee weken geleden aan een nieuwe opleiding begonnenDus boeit niet
Toch?
houwen zo, gore meukquote:Op zondag 15 september 2013 23:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog nooit koriander gegetenniet bewust iig
En molo, failliete orchideeenboer dan wel he
Nice! Nee boeit niet, ik zeg dan altijd dat ik vroegah toch niet wist wat ik wilde dus het is goed zo. Alleen weet ik het nu eigenlijk nog steeds niet.quote:Op zondag 15 september 2013 23:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wordt komende maand 24 en ben net twee weken geleden aan een nieuwe opleiding begonnenDus boeit niet
Toch?
Mijn moeder heeft het een keer gebruikt.. Toen ik begon over dat het eten naar zeep smaakte wist ze gelijk in welke genenpoel ik hoordequote:Op zondag 15 september 2013 23:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog nooit koriander gegetenniet bewust iig
En molo, failliete orchideeenboer dan wel he
Ermagerd iemand anders doet een d/t-faalquote:
I'll blend right in.quote:Op zondag 15 september 2013 23:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar hebben we er ook al meerdere van![]()
Maar ik ben een Limburger, kan er niets aan doen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd iemand anders doet een d/t-faal![]()
Zijn tip heeft waarschijnlijk iets weg van 'burn mothafuckahs' dus ik denk het nietquote:Op zondag 15 september 2013 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
houwen zo, gore meuk
Ja, vandaar de "was orchideënboer"
Maar misschien heeft hij nog wel tips voor Sjaans blommen
jij wordt toch binnenkort uitgeroeid door mijn politieke partijquote:Op zondag 15 september 2013 23:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar ik ben een Limburger, kan er niets aan doen.
helemaal klaar mee begrijp ik?quote:Op zondag 15 september 2013 23:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zijn tip heeft waarschijnlijk iets weg van 'burn mothafuckahs' dus ik denk het niet
Ik ga ook altijd raar typen als ik mijn leeftijd goed praat enzo. En nu quote ik mijzelf om mijn post uit te leggen, same thing.quote:
Dat was ik, maar heb zin in chipsquote:Op zondag 15 september 2013 23:43 schreef owl. het volgende:
Wie had er ook alweer honger? Ik vond net een m&m toen ik verplaatste, hij is nog warm!
Nou ja, honger.... trek wel ja. Maar aangezien ik volledig afgestompt ben raken vieze verhalen mij nietquote:Op zondag 15 september 2013 23:43 schreef owl. het volgende:
Wie had er ook alweer honger? Ik vond net een m&m toen ik verplaatste, hij is nog warm!
Mooi dan eet ik hem op, ik krijg al blauwe vingers.quote:Op zondag 15 september 2013 23:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat was ik, maar heb zin in chipsM&M's heb ik ook nog liggen maar dat bewaar ik
ja logisch op zich wel. Hoe lang heeft hij dit nou gedaan?quote:
Ik lurkte dus vooral 3 a 4 jaar geleden en toen een jaar lang denk ik. En ik verveelde me vanavond en kwam dit topic tegen in lif en toen realiseerde ik me opeens dat dit de bron is van mijn nagellak hoardsyndroom en toen voelde ik de drang dat te posten, had eerst een stukje teruggelezen namelijk en het leek me hier wel gezellig.quote:Op zondag 15 september 2013 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou ja, honger.... trek wel ja. Maar aangezien ik volledig afgestompt ben raken vieze verhalen mij niet
Hoe lang lurk je al mee hier trouwens?
De illusie dat het hier leuk isquote:Op zondag 15 september 2013 23:47 schreef owl. het volgende:
[..]
Ik lurkte dus vooral 3 a 4 jaar geleden en toen een jaar lang denk ik. En ik verveelde me vanavond en kwam dit topic tegen in lif en toen realiseerde ik me opeens dat dit de bron is van mijn nagellak hoardsyndroom en toen voelde ik de drang dat te posten, had eerst een stukje teruggelezen namelijk en het leek me hier wel gezellig.
7 jaar, om en nabijquote:Op zondag 15 september 2013 23:45 schreef Molo het volgende:
[..]
ja logisch op zich wel. Hoe lang heeft hij dit nou gedaan?
quote:Op zondag 15 september 2013 23:49 schreef Molo het volgende:
Heeft iemand weleens iets betaald via MultiSafepay?
dat gaat je heul heul veul geld kosten en je gaat er ook raar van praten he? Dat je dat wel beseftquote:Op zondag 15 september 2013 23:47 schreef owl. het volgende:
[..]
Ik lurkte dus vooral 3 a 4 jaar geleden en toen een jaar lang denk ik. En ik verveelde me vanavond en kwam dit topic tegen in lif en toen realiseerde ik me opeens dat dit de bron is van mijn nagellak hoardsyndroom en toen voelde ik de drang dat te posten, had eerst een stukje teruggelezen namelijk en het leek me hier wel gezellig.
ja ook mijn verwondering wel jaquote:Op zondag 15 september 2013 23:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De illusie dat het hier leuk is![]()
Maar leg uit, wat is er nou in godsnaam leuk aan lurken in een topic als dit?![]()
Ik begrijp het echt niet. Je bent niet de eerste hoor, maar ik heb het zelf al opgegeven om terug te lezen omdat het de helft van de tijd nergens over gaat![]()
HOE hou je dat een jaar vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |