Ja, leerquote:Op maandag 16 september 2013 00:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ook niet voor de maten of welof t us of uk is.
ja, geeeeeen idee, maar die zijn dus 73 euro.quote:
En ik maar heen en weer scrollen op zoek naar het verschil.quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, geeeeeen idee, maar die zijn dus 73 euro.
En nummer 2 en 4 zijn hetzelfde kwam ik net achter
hoe doe je die korting dan er nog af?quote:
Die 2+4 en de onderste vind ik niet zo leukquote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, geeeeeen idee, maar die zijn dus 73 euro.
En nummer 2 en 4 zijn hetzelfde kwam ik net achter
Code fashionisapartyquote:Op maandag 16 september 2013 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
hoe doe je die korting dan er nog af?
ik heb normaal altijd maat 7 van docs in Nederland, dus de winkel waar gij werkt.quote:Op maandag 16 september 2013 00:15 schreef megamandy het volgende:
Ik heb in mijn Docs een UK 3 en US 5, dus het zijn US maten
allemala nietquote:Op maandag 16 september 2013 00:11 schreef Molo het volgende:
Ok, welke moet ik nou in godesnaam nemen
MM, help eens!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nummer 2 en nummer 4 zijn velen goedkoper dan normaal lijkt het, ik snap er geen kont van
en welke zijn het soepelste leer, weet jij dat?quote:Op maandag 16 september 2013 00:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die 2+4 en de onderste vind ik niet zo leukDe rest vind ik wel leuk
![]()
Thanks chickie!quote:
jajajajaja, andere smaakquote:
Dat is dan de US maatquote:Op maandag 16 september 2013 00:16 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb normaal altijd maat 7 van docs in Nederland, dus de winkel waar gij werkt.
Maar is dat dan nu ook een 7?
nee 41quote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is dan de US maatheb je normaal maat 38?
Nouwja het is via een deal met een blog, zou wel heel dom zijn als het fout/nep zou zijnquote:Op maandag 16 september 2013 00:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar Mandy zou jij daar bestellen of niet
geen lfauw ideequote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef Mss het volgende:
Wát is er nou zo fantastisch aan die schoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |