Ja, ik wil er liever geen geheim van maken maar het ook niet rondbonjouren, want da's toch ook confronterend voor andere mensen. Dus ik leg het wel uit aan directe collega's want dan kan ik werk naar ze doorschuiven als het mij te veel wordt en mijn baas en projectleider kunnen er dan ook wat rekening mee houden.quote:Op maandag 16 september 2013 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja klopt en dat is net het lastige want aan de ene kant wil je het niet vertellen maar gaan ze 'moeilijk' doen. Aan de andere kant vertel je het wel en weten ze niet hoe ze er mee moeten omgaan en komt er een 'negeren'-fase...
Mijn schoonzus en schoonbroer hebben overigens een mail gestuurd naar alle vrienden/'kennissen' om het verhaal uit de doeken te doen (aangezien ze toen ook een paar miskramen heeft gehad); zodat men wel de achtergrond wist; zonder dat ze telkens weer het verhaal moest doen. Dat gaf voor haar wel wat rust... Maar je moet vooral doen wat je eigen gevoel je hierover ingeeft. Niemand kan hierover beslissen; behalve jijzelf want jij bent het die het meemaakt.. Niemand anders....
thanks! maar ik zie nog steeds niet echt iets leuksquote:Op maandag 16 september 2013 12:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://www.farfetch.com/s(...)30d2=-136302&f64d0=5 hier al gekeken? Weet niet op de link goed werkt maar ik had al boots + brown ingetikt. Zie wel een aantal modellen ertussen staan wat ook meer dat ridingboot model is.
- Shar approvedquote:Op maandag 16 september 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie best een hoop platte bruine leren laarzen hoor!
Wat zijn de randvoorwaarden?
http://www.luisaviaroma.c(...)t=false&ItemTag=true deze misschien? Die site werkt niet met filters voor kleurquote:Op maandag 16 september 2013 12:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
- Shar approved
- Geen grove zool
- Donkerbruin
- Geen vlekken
- Mooie kwaliteit
Die heeft vlekken toch?quote:Op maandag 16 september 2013 12:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://www.luisaviaroma.c(...)t=false&ItemTag=true deze misschien? Die site werkt niet met filters voor kleur
Neh die is gevlektquote:Op maandag 16 september 2013 12:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://www.luisaviaroma.c(...)t=false&ItemTag=true deze misschien? Die site werkt niet met filters voor kleur
Ja denk dat dat ook het slimste is. Ja ok van mijn schoonzus en schoonbroer was het misschien een graad erger; maar het verdriet is er daarom niet minder om voor jullie... En de 'grappen' lijken helaas standaard te zijn in deze maatschappij. Ik heb er ook een half jaar naar moeten luisteren; alhoewel het in mijn geval weinig uitmaakte omdat er nog geen intentie verder is voor kinderenquote:Op maandag 16 september 2013 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik wil er liever geen geheim van maken maar het ook niet rondbonjouren, want da's toch ook confronterend voor andere mensen. Dus ik leg het wel uit aan directe collega's want dan kan ik werk naar ze doorschuiven als het mij te veel wordt en mijn baas en projectleider kunnen er dan ook wat rekening mee houden.
In het geval van jouw schoonzusje was het nog wel en graadje moeilijker denk ik, want iedereen wist natuurlijk wel dat ze zwanger was en dan ga je veel vragen krijgen over hoe lang je nog moet etc als mensen niet weten wat er is gebeurd, dat is nog kutter en dan snap ik wel dat je gewoon het verhaal liever in 1 keer op tafel gooit.
In mijn geval is het vooral omdat ik even niet wil dat mensen nu van die grappen gaan maken over kinderen krijgen. Die kreeg ik nogal veel omdat ik net getrouwd ben en normaal kan ik dat prima hebben maar nu even niet. Dus de risicogroepen zijn wel op de hoogte daardoor (jullie, broers, zussen, en overige vrienden)
Oh die eerste zijn nog best leuk!quote:
Die vind ik ook tof ja!quote:Op maandag 16 september 2013 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh die eerste zijn nog best leuk!
ik heb vrijdag nog op zalando gekeken waarom zag ik ze toen niet :'_
ermahgerd wtf is datquote:Op maandag 16 september 2013 12:53 schreef megamandy het volgende:
Ohja nu zie ik die vlekken pas![]()
[ afbeelding ]
Deze heeft ook vlekken :v
Aww, dankjewelquote:Op maandag 16 september 2013 12:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja denk dat dat ook het slimste is. Ja ok van mijn schoonzus en schoonbroer was het misschien een graad erger; maar het verdriet is er daarom niet minder om voor jullie... En de 'grappen' lijken helaas standaard te zijn in deze maatschappij. Ik heb er ook een half jaar naar moeten luisteren; alhoewel het in mijn geval weinig uitmaakte omdat er nog geen intentie verder is voor kinderen
Hopelijk gaat men er wel rekening mee houden idd...
(overigens moet ik ook nog even sterkte doorgeven van cif.. hij vond het echt heel erg sneu voor jullie..............)
die zijn net ff te lichtquote:Op maandag 16 september 2013 12:55 schreef Debsterr het volgende:
http://www.zalando.nl/car(...)n-c4211c00e-708.html
ROTquote:Op maandag 16 september 2013 13:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme dat mens gaat een kookboek uitbrengen
quote:Op maandag 16 september 2013 13:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme dat mens gaat een kookboek uitbrengen
Ik _denk_ dat je de volgende keer toch weer heel blij gaat zijn hoor SQ. Ook al zal je natuurlijk bezorgd blijven "wat als" zal het alsnog een hele ervaring wordenquote:Op maandag 16 september 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aww, dankjewel
Ik denk het wel, dat men er rekening mee zal houden. Het hele onderwerp is toch ineens zwaar beladen geworden terwijl het eigenlijk iets leuks hoort te zijn. En daar baal ik misschien nog wel het meeste van hoor. Dat ik me er bij een volgende keer ik er nooit meer zo blij en onbezorgd en leuk om kan voelen als ik nu gedaan heb.
soms wel ja, vaak nietquote:Op maandag 16 september 2013 13:03 schreef Mss het volgende:
Er staan soms trouwens best leuke recepten op hoor, maar vaak met weinig groenters en velen vlees
quote:Op maandag 16 september 2013 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan kan Dwyn ook wel een kookboek uitbrengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |