Vanaf 15 september:quote:Obese USA is de Amerikaanse versie van Obese. In dit RTL 4 programma worden 8 Amerikaanse kandidaten een jaar lang gevolgd, om een einde te maken aan hun levensbedreigende morbide obesitas. Zij krijgen hulp van de in Amerika zeer populaire personal coach Chris Powell.
quote:Hoe is het met de kandidaten die mee hebben gedaan aan Obese? Is het ze gelukt de kilo's eraf te houden, of is het toch weer mis gegaan? Leven ze gezonder, hoe heeft hun deelname aan het programma hun leven veranderd?
Vanaf 15 september neemt Wendy van Dijk je drie weken lang mee terug naar de oud-kandidaten.
Dat kan toch ook met een kortere legging?quote:
Drie afleveringen volgens mijquote:Op zondag 15 september 2013 21:04 schreef hexje het volgende:
Pff volgende week weer een terugblik? Gaat niet zo snel namelijk.
quote:
even op de verpakking kijken of er suiker aan is toegevoegd. zo ja: minder gezond, zo nee: prima optie.quote:Op zondag 15 september 2013 21:10 schreef Reismeis het volgende:
Effe een voedsel vraagje tussendoor. Ik koop wel is van die bakjes fruit uit de diepvries. Omdat ik alleen ben vind ik dat soms makkelijker dan allerlei soorten fruit kopen. Maar is het net zo gezond?
Tsja, hij was hét paradepaardje van het programma he...quote:Op zondag 15 september 2013 21:11 schreef Kiid het volgende:
Obese, hoe is het met Danny. Leuk programma hoor
Wendy ziet er wel goed uit en maakt het programma wel leuker
Hij snapt het allemaal niet.quote:
Komt nog toch?quote:Op zondag 15 september 2013 21:14 schreef SEMTEX het volgende:
Die psych geeft hem alleen aaitjes zeker?
Volgens mij heeft Danny veel meer aan een Radmillo type dan ditquote:
Dan moet Radmilo 24/7 bij hem gaan inwonen. Dat is geen oplossing.quote:Op zondag 15 september 2013 21:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Danny veel meer aan een Radmillo type dan dit
Big Brother: Obese editionquote:Op zondag 15 september 2013 21:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan moet Radmilo 24/7 bij hem gaan inwonen. Dat is geen oplossing.
Aka The Biggest Loserquote:
Oh, die heb ik niet gezienquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Vraag dan door, LOI-cursus-muts
Idd, valt me allemaal wat tegenquote:Op zondag 15 september 2013 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Vraag dan door, LOI-cursus-muts
Ik snap prima dat ze het niet uitzenden hoor, dat hoef ik allemaal ook niet te horen, maar het 'ja, ja' hangt me de keel uitquote:
Inderdaad. Iedereen en alles krijgt de schuld behalve hij zelf lijkt het.quote:
Ik vind het maar een zielige zeikerd, je weet onderhand wat er aan de hand is lijkt me na het vorige traject, dus wat loop je nu te janken, hij heeft zich bewust gewoon weer helemaal volgepropt en geen bal aan sport gedaan.quote:
Ja, maar daar los je het ook niet mee opquote:Op zondag 15 september 2013 21:22 schreef hexje het volgende:
Hij heeft het geld voor een maagbandje en lipo.
dat is zijn hele probleem volgens mij, hij lacht en eet alles wegquote:Op zondag 15 september 2013 21:22 schreef Cynix ® het volgende:
Hij lacht maar wat alsof alles hem zomaar overkomt.
en sessies bij de psyg.quote:Op zondag 15 september 2013 21:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar daar los je het ook niet mee op
Een maagbandje of weight loss surgery lost ook niets op als je het onderliggende probleem niet aanpakt. Je kunt je dood vreten na zo'n operatie, je kunt alles kapot maken. Hij moet een goede psych (die kan 'ie ook makkelijk betalen!) en niet die standaard muts. Hij heeft hele, hele diepe problemenquote:Op zondag 15 september 2013 21:22 schreef hexje het volgende:
Ditquote:Op zondag 15 september 2013 21:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat is zijn hele probleem volgens mij, hij lacht en eet alles weg
Dat dus! Leuk zo'n na-Obese psych, maar je merkt dat hij al een stuk opener naar Wendy is dan naar Hilde.quote:Op zondag 15 september 2013 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een maagbandje of weight loss surgery lost ook niets op als je het onderliggende probleem niet aanpakt. Je kunt je dood vreten na zo'n operatie, je kunt alles kapot maken. Hij moet een goede psych (die kan 'ie ook makkelijk betalen!) en niet die standaard muts. Hij heeft hele, hele diepe problemen
Volgens mij zijn er ook wel wat eisen bij een maagbandje.quote:Op zondag 15 september 2013 21:22 schreef hexje het volgende:
Hij zet een maskertje op bij zijn psych, denk ik.quote:Op zondag 15 september 2013 21:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dus! Leuk zo'n na-Obese psych, maar je merkt dat hij al een stuk opener naar Wendy is dan naar Hilde.
Doordat jij zijn filmpjes volgt valt ie af?quote:Op zondag 15 september 2013 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Die beenbreuk is het beste wat hem had kunnen overkomen, trouwens. Ik volg zijn filmpjes op youtube en hij is daardoor echt veel afgevallen!
Dat zag er idd vreemd uitquote:
GHehgequote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doordat jij zijn filmpjes volgt valt ie af?
Oh, sorry, ik zit twee dingen tegelijk te doen, dat is niet wat ik bedoelde uiteraardquote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daarom valt Danny ook niet af, ze kijkt zijn videos nietquote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat is het ergste eigenlijk. De betweter die er allemaal niks aan kan doen.quote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef Samson het volgende:
Leuk he, precies weten hoe het zit en er vervolgens niets aan doen.
Dacht ik al.quote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik zit twee dingen tegelijk te doen, dat is niet wat ik bedoelde uiteraard
Mea Maxima Culpaquote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom valt Danny ook niet af, ze kijkt zijn videos niet
Dat leek mij ook een gesprekje voor de camera voor ons.quote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
En toch is 'ie tegen David OOK niet oprecht. Overduidelijk.
The XX - introquote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef nattermann het volgende:
Hoe heet de muziek die je op de achtergrond hoort?
Ik denk het niet.quote:
Yep.quote:Op zondag 15 september 2013 21:29 schreef Samson het volgende:
Hij denkt, "tief nu eens op cameraploeg, ik moet nog langs de Mac"......
Dit zegt idd genoeg..quote:Op zondag 15 september 2013 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep.
En respecteer me als ik eens geen zin heb...
ja werd verliefd op iemand in de gymquote:Op zondag 15 september 2013 21:30 schreef Maraca het volgende:
Och ja, dit was toch die doos die haar vriend liet stikken toen ze eenmaal afgevallen was?
quote:Op zondag 15 september 2013 21:29 schreef Samson het volgende:
Hij denkt, "tief nu eens op cameraploeg, ik moet nog langs de Mac"......
Martijn Krabbé die acteert is ook leedvermaakquote:Op zondag 15 september 2013 21:31 schreef Kiid het volgende:
Dit was mijn portie leed vermaak wel weer voor vandaag
Ik ook niet, met zijn smoesjes.quote:
Ik ga het proberen.quote:Op zondag 15 september 2013 21:32 schreef Trusten het volgende:
[..]
Martijn Krabbé die acteert is ook leedvermaak
Die kan ik niet meer handelen nu.quote:Op zondag 15 september 2013 21:32 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik had hem alweer gelijk van zender veranderdquote:Op zondag 15 september 2013 21:32 schreef Trusten het volgende:
[..]
Uiteraard. Met mate eten en structureel sporten levert geen kijkcijfers op, drama-tv met extremen zoals dit wel. Dus waarom zou je dat als programmamaker ook maar willen veranderen?quote:Op zondag 15 september 2013 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
En, hebben ze er wat van geleerd als programmamakers van Obese? Vast niet. Het wordt gewoon weer keihard sporten, weinig eten en oogkleppen op. En volgend jaar een 'hoe is het nu met' maken van acht delen.
Dit is het wel zo'n beetje denk ik.quote:Op zondag 15 september 2013 21:36 schreef -Ciske- het volgende:
Uiteraard. Met mate eten en structureel sporten levert geen kijkcijfers op, drama-tv met extremen zoals dit wel. Dus waarom zou je dat als programmamaker ook maar willen veranderen?
Inderdaad, ik heb vorig jaar december zelf een maagverkleinende operatie gehad (gastric sleeve, bijna 80% maag verwijderd) maar als ik zo had geleefd als Danny was ik niet eens geopereerd. Danny is een emo-eter en dat veranderd niet na een operatie. Hij heeft gewoon veel therapie nodig. Was laatst iets in het nieuws over een vrouw (ergens in het buitenland) die zich dood had gegeten na haar maagverkleining. Ze is overleden na een vreetbui, had zoveel gegeten dat haar kleine maagje het eten niet aan kon, is gestikt in het voedsel dat in haar slokdarm bleef hangen.quote:Op zondag 15 september 2013 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een maagbandje of weight loss surgery lost ook niets op als je het onderliggende probleem niet aanpakt. Je kunt je dood vreten na zo'n operatie, je kunt alles kapot maken. Hij moet een goede psych (die kan 'ie ook makkelijk betalen!) en niet die standaard muts. Hij heeft hele, hele diepe problemen
Ik ken anders genoeg emo-eters die op hun gemakje door die screening zijn gefietstquote:Op maandag 16 september 2013 05:17 schreef Wildervankstertje het volgende:
Inderdaad, ik heb vorig jaar december zelf een maagverkleinende operatie gehad (gastric sleeve, bijna 80% maag verwijderd) maar als ik zo had geleefd als Danny was ik niet eens geopereerd. Danny is een emo-eter en dat veranderd niet na een operatie.
En ik denk dat Danny er ook op zijn gemakje doorheen is gefietst, hij zat immers in het traject voor een wls, maar moest eerst x kilo kwijtraken, omdat het risico anders te groot was. Ik denk dat dat ook maar goed is ook, anders was hij misschien nu wel dood geweest al....quote:Op maandag 16 september 2013 09:27 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg emo-eters die op hun gemakje door die screening zijn gefietst. Gelukkig wordt dat wel steeds beter.
nee dat komt door de spaarstandquote:Op maandag 16 september 2013 11:47 schreef Pap89 het volgende:
Maar hij hield van lekker eten/emo-eten.
Dat hij dus gewoon hele frikandellen in de mayo doopte, dat gleed nog wel
Nu weer mega dik en bezig met een 2de operatie.
Dat hij dat erdoor krijgt zeg. Ik heb alleen maar een sleeve (80% maag weg zonder darm bypass) maar kan echt geen hele frikandel op. Ik eet dus voornamelijk mager vlees, vind dat trouwens ook veel lekkerder dan vet eten.quote:Op maandag 16 september 2013 11:47 schreef Pap89 het volgende:
Hier ook zo'n vent in de buurt (kennis)
Was ook rond de 200 (of meer?)
Nou toch maar een maagverkleining/bypass oid,
Na eerst zelf wat afvallen, na de verkleining kon hij "amper wat eten".
Sportte veel, woog al snel de helft.
Maar hij hield van lekker eten/emo-eten.
Dat hij dus gewoon hele frikandellen in de mayo doopte, dat gleed nog wel
Nu weer mega dik en bezig met een 2de operatie.
mag je wel alles eten, met zo'n verkleining?quote:Op maandag 16 september 2013 18:00 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Dat hij dat erdoor krijgt zeg. Ik heb alleen maar een sleeve (80% maag weg zonder darm bypass) maar kan echt geen hele frikandel op. Ik eet dus voornamelijk mager vlees, vind dat trouwens ook veel lekkerder dan vet eten.
Ik mag alles eten want het is de bedoeling dat ik niet op dieet ga, maar alles natuurlijk in hele kleine hoeveelheden. Maar dat betekend niet dat ik elke dag aan de patat o.i.d. kan want ook al heb ik een mini maagje, als ik vet ga eten kom ik op den duur gewoon aan. Gewoon normaal gevarieerd eten net als ieder ander. Maar kies zelf wel voor de gezondere producten, niet alleen omdat het gezond is maar ook omdat ik dat lekkerder vind.quote:Op maandag 16 september 2013 18:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mag je wel alles eten, met zo'n verkleining?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha herkenbaarquote:Op zondag 22 september 2013 19:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ik krijg altijd de neiging om chips te eten tijdens Obese
Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond
Ja, vind dat ze er erg ouwelijk uitziet nu, jammer.quote:Op zondag 22 september 2013 19:47 schreef Fascination het volgende:
Katelijn heeft een leuk pittig kapsel genomen, zag ik al in de voorstukjes.
Ja. Die werd hier zo oneerlijk beoordeeld imho. Alsof ze bij die chagrijnige sul had moeten blijven uit dankbaarheid dat hij met een dikke vrouw wilde zijn...quote:Op zondag 22 september 2013 20:11 schreef hexje het volgende:
Is het erg dat ik wilde dat het bij haar zou falen.
Eensquote:Op zondag 22 september 2013 20:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. Die werd hier zo oneerlijk beoordeeld imho. Alsof ze bij die chagrijnige sul had moeten blijven uit dankbaarheid dat hij met een dikke vrouw wilde zijn...
jaquote:Op zondag 22 september 2013 20:11 schreef hexje het volgende:
Is het erg dat ik wilde dat het bij haar zou falen.
*meldt*.quote:
Huh? Die is niet weggeweest, hoor.quote:
Je bent gewoon een misgunner.quote:Op zondag 22 september 2013 20:17 schreef hexje het volgende:
Ik vind haar niet leuk. Waar het aan ligt weet ik niet. Tuurlijk is het knap. Maar bij mij heeft ze geen gunfactor.
Gewoon ouderwets jaloers misschien?quote:Op zondag 22 september 2013 20:17 schreef hexje het volgende:
Ik vind haar niet leuk. Waar het aan ligt weet ik niet. Tuurlijk is het knap. Maar bij mij heeft ze geen gunfactor.
Nee hoor! ik gun Wendy best wat vet op haar heupen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent gewoon een misgunner.Walgelijk.
Abominabel persoon.quote:Op zondag 22 september 2013 20:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee hoor! ik gun Wendy best wat vet op haar heupen.
ook datquote:Op zondag 22 september 2013 20:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zeker, ook een zichtbaar gelukkige vrouw
Ah, ik dacht eerste dat je username iets willekeurigs was, maar je spreekt het duidelijk uit als 'heksje'. Het wordt duidelijk nu.quote:
Ja, dan had Danny een vrouw moeten zoeken in de sportschool en niet op golddiggersunited.comquote:Op zondag 22 september 2013 20:22 schreef JaneDoe het volgende:
kijk Danny, afvallen en nieuw gewicht behouden kan ook mét een nieuwe relatie!
quote:Op zondag 22 september 2013 20:22 schreef JaneDoe het volgende:
Moest ik ook net aan denken. Danny is toch wel een slappeling, hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 20:22 schreef JaneDoe het volgende:
dat soberso...maar zijn smoesjes gaan niet opquote:Op zondag 22 september 2013 20:24 schreef hexje het volgende:
Maar ieder heeft zijn eigen weg in het leven hè mensen.
Wat moet je daarover bespreken danquote:Op zondag 22 september 2013 20:26 schreef Cynix ® het volgende:
Onderwerp 'ex' wordt vakkundig vermeden.
Ja, misschien wel.quote:Op zondag 22 september 2013 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat moet je daarover bespreken danOver en uit, klaar... ook een stukje respect naar hem toe om daar niet over te beginnen.
Galstenen komen doorgaans ook vaker voor tijdens snel afvallen of overgewicht. Hiernaast zijn er ook erfelijke factoren die een rol spelen. Eerstegraads familie zoals kinderen en ouders van personen met galstenen, hebben 1 procent meer kans op het krijgen van galstenen. Daarnaast komen galstenen vaker voor bij oudere mensen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Galstenen, daar had Danny ook al last van toch destijds? Ben verbaasd dat je dat niet veel vaker hoort in/na dit traject...
Vind haar ook totaal niet sympathiekquote:Op zondag 22 september 2013 20:17 schreef hexje het volgende:
Ja, daarom ben ik ook verbaasd dat je er maar twee tegenkomt van de 12, tot nu toe...quote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Galstenen komen doorgaans ook vaker voor tijdens snel afvallen of overgewicht. Hiernaast zijn er ook erfelijke factoren die een rol spelen. Eerstegraads familie zoals kinderen en ouders van personen met galstenen, hebben 1 procent meer kans op het krijgen van galstenen. Daarnaast komen galstenen vaker voor bij oudere mensen.
Bron
quote:Op zondag 22 september 2013 20:32 schreef Cynix ® het volgende:
Oh ja, bij bijna iedereen was de vader of moeder net d00d gegaan.
Was er eigenlijk een kolos bij die beide ouders nog had?
Danny!quote:Op zondag 22 september 2013 20:32 schreef Cynix ® het volgende:
Oh ja, bij bijna iedereen was de vader of moeder net d00d gegaan.
Was er eigenlijk een kolos bij die beide ouders nog had?
Ik zou 35kg ook niks noemenquote:Op zondag 22 september 2013 20:37 schreef Cynix ® het volgende:
Niks afgevallen, maar toch een winnaar hoor.
Wat was daar ook weer mee?quote:
we weten waardoor dat komt toch..en ze ook niet (alles) weer aangekomenquote:Op zondag 22 september 2013 20:37 schreef Cynix ® het volgende:
Niks afgevallen, maar toch een winnaar hoor.
Volgensmij was er bij haar ook echt een medische reden..quote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die zit er al weer aan zo te zien
Wel om niet af te vallen, maar niet om aan te komenquote:Op zondag 22 september 2013 20:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij was er bij haar ook echt een medische reden..
Lekker kort en pittig toch.quote:Op zondag 22 september 2013 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Alexander heeft langer en meer haar dan Katelijn![]()
PCOS?quote:Op zondag 22 september 2013 20:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij was er bij haar ook echt een medische reden..
Inderdaadquote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef hexje het volgende:
¤4100 netto per maand. Had ik dat maar.
PCOS toch? Dan kan het komen door insuline-resistentie of een te hoog testosterongehalte.quote:Op zondag 22 september 2013 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wel om niet af te vallen, maar niet om aan te komen
Ja, door het eten. En het eten onder het mom van 'maakt niet uit want ik ben ziek en ben zielig'.quote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
we weten waardoor dat komt toch..en ze ook niet (alles) weer aangekomen
bruto is ook goedquote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef hexje het volgende:
¤4100 netto per maand. Had ik dat maar.
Volgens mij is het nooit helemaal genoemd wat het precies was... maar in het voorstukje lijkt het alsof ze aan de vieze shakes gaat om af te vallen en dat vind ik wel wat apart ookquote:Op zondag 22 september 2013 20:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
PCOS toch? Dan kan het komen door insuline-resistentie of een te hoog testosterongehalte.
neenquote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, door het eten. En het eten onder het mom van 'maakt niet uit want ik ben ziek en ben zielig'.
Ik denk dat ik de details niet hoef te weten.quote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Polycysteus ovariumsyndroom.
Hoeft ook niet hoorquote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de details niet hoef te weten.
Dacht ik ook alquote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
All in vreetvakantie naar Turkije?
dat kost zeker een paar centen, trainen met radmilo?quote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef Ole het volgende:
Kennis van me traint ook met Radmilo. Hij is ook heel veel afgevallen.
Yep. Lekker ontspannen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
All in vreetvakantie naar Turkije?
Zie editquote:Op zondag 22 september 2013 20:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat kost zeker een paar centen, trainen met radmilo?
Gewoon voor mijn beeld... hoe duur? Want heel veel kcal eten is ook duur, ik ben benieuwd of dat een beetje in verhouding is, de kosten die je bespaart versus de kosten die je maakt...quote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef Ole het volgende:
Kennis van me traint ook met Radmilo. Hij is ook heel veel afgevallen.
Wel duur
Heeft hij helaas niet gezegd.. Even kijken of het op zijn site staat..quote:Op zondag 22 september 2013 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gewoon voor mijn beeld... hoe duur? Want heel veel kcal eten is ook duur, ik ben benieuwd of dat een beetje in verhouding is, de kosten die je bespaart versus de kosten die je maakt...
Nee dus. Zal het hem de volgende keer eens vragen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Heeft hij helaas niet gezegd.. Even kijken of het op zijn site staat..
Goed bezig hoor! Ik ben op zoek naar een soort personal trainer die je eens in de maand of zo even op de rit zet. Ik hoef niet iemand te hebben die samen met me sport of zo, maar een schemaatje qua krachttraining e.d. zou wel fijn zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 20:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee dus. Zal het hem de volgende keer eens vragen.
Fysio kost ongeveer 32,50 voor een half uur. Andere half uur doe ik zelf (warming up en fietsen en apparaten)
Nog even en ze doet een Sinaedje. Lekker gekquote:Op zondag 22 september 2013 20:59 schreef JaneDoe het volgende:
dat haar van katelijne wordt steeds 'pittiger'...
nu nog even een knalrode kleur erdoorheen en het is compleetquote:Op zondag 22 september 2013 20:59 schreef JaneDoe het volgende:
Het lijkt wel een 'coupe chemo'.quote:Op zondag 22 september 2013 20:59 schreef JaneDoe het volgende:
Dat bieden de meeste sportscholen gewoon aan hoor, als je een abonnement neemt.quote:Op zondag 22 september 2013 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goed bezig hoor! Ik ben op zoek naar een soort personal trainer die je eens in de maand of zo even op de rit zet. Ik hoef niet iemand te hebben die samen met me sport of zo, maar een schemaatje qua krachttraining e.d. zou wel fijn zijn.
Ja, maar ik heb niet echt behoefte aan een sportschool, of beter gezegd, helemaal niet. Ik heb wel een bekende van mijn vriend die doet wat ik wil, maar ik merk dat ik wel over een drempel moet om het hem te vragen...quote:Op zondag 22 september 2013 21:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat bieden de meeste sportscholen gewoon aan hoor, als je een abonnement neemt.
en zijn tietenquote:
Ja maakthaar gezicht dikkerquote:Op zondag 22 september 2013 20:59 schreef JaneDoe het volgende:
Nee, 't is geen dr. Stoker, die manquote:Op zondag 22 september 2013 21:07 schreef Cynix ® het volgende:
Littekens zien er tot zover niet echt jofel uit.
Je staat niet alleen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
ik heb het idee dat zij weer aangekomen is
Kun je nagaan wat er na het 'ja-woord' nog loskomt.quote:Op zondag 22 september 2013 21:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
ik heb het idee dat zij weer aangekomen is
Of zijn ze hier al getrouwd?quote:Op zondag 22 september 2013 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat er na het 'ja-woord' nog loskomt.
Sponsored by Mary Borsato.quote:
Ja, dat realiseerde ik mij net pas.quote:Op zondag 22 september 2013 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jurkje kijken bij tante Mary!
Ja en toen had ik al op invoeren gedrukt.... hehequote:Op zondag 22 september 2013 21:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, dat realiseerde ik mij net pas.
Kan gebeurenquote:Op zondag 22 september 2013 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja en toen had ik al op invoeren gedrukt.... hehe
Wat is daar mis mee ?quote:
Ja, in 1994quote:Op zondag 22 september 2013 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee ?
Is toch modern ?
Echt hoor.quote:
1994 is weer helemaal in.quote:
Tong leeft nog half in 1994. Heeft nog cassettedeck , telefoon met draaischijf , geen mobiel, nog een tv met beeldbuis...quote:
Ik heb net electriciteit en stromend water Ole.quote:Op zondag 22 september 2013 21:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Tong leeft nog half in 1994. Heeft nog cassettedeck , telefoon met draaischijf , geen mobiel, nog een tv met beeldbuis...
Enige wat hij wel heeft is een computer , maar daar zit nog windows 98 op
Ik zit er niet veel naast toch?quote:Op zondag 22 september 2013 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb net electriciteit en stromend water Ole.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |