Ja, maar daar los je het ook niet mee opquote:Op zondag 15 september 2013 21:22 schreef hexje het volgende:
Hij heeft het geld voor een maagbandje en lipo.
dat is zijn hele probleem volgens mij, hij lacht en eet alles wegquote:Op zondag 15 september 2013 21:22 schreef Cynix ® het volgende:
Hij lacht maar wat alsof alles hem zomaar overkomt.
en sessies bij de psyg.quote:Op zondag 15 september 2013 21:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar daar los je het ook niet mee op
Een maagbandje of weight loss surgery lost ook niets op als je het onderliggende probleem niet aanpakt. Je kunt je dood vreten na zo'n operatie, je kunt alles kapot maken. Hij moet een goede psych (die kan 'ie ook makkelijk betalen!) en niet die standaard muts. Hij heeft hele, hele diepe problemenquote:Op zondag 15 september 2013 21:22 schreef hexje het volgende:
Ditquote:Op zondag 15 september 2013 21:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat is zijn hele probleem volgens mij, hij lacht en eet alles weg
Dat dus! Leuk zo'n na-Obese psych, maar je merkt dat hij al een stuk opener naar Wendy is dan naar Hilde.quote:Op zondag 15 september 2013 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een maagbandje of weight loss surgery lost ook niets op als je het onderliggende probleem niet aanpakt. Je kunt je dood vreten na zo'n operatie, je kunt alles kapot maken. Hij moet een goede psych (die kan 'ie ook makkelijk betalen!) en niet die standaard muts. Hij heeft hele, hele diepe problemen
Volgens mij zijn er ook wel wat eisen bij een maagbandje.quote:Op zondag 15 september 2013 21:22 schreef hexje het volgende:
Hij zet een maskertje op bij zijn psych, denk ik.quote:Op zondag 15 september 2013 21:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dus! Leuk zo'n na-Obese psych, maar je merkt dat hij al een stuk opener naar Wendy is dan naar Hilde.
Doordat jij zijn filmpjes volgt valt ie af?quote:Op zondag 15 september 2013 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Die beenbreuk is het beste wat hem had kunnen overkomen, trouwens. Ik volg zijn filmpjes op youtube en hij is daardoor echt veel afgevallen!
Dat zag er idd vreemd uitquote:
GHehgequote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doordat jij zijn filmpjes volgt valt ie af?
Oh, sorry, ik zit twee dingen tegelijk te doen, dat is niet wat ik bedoelde uiteraardquote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daarom valt Danny ook niet af, ze kijkt zijn videos nietquote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat is het ergste eigenlijk. De betweter die er allemaal niks aan kan doen.quote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef Samson het volgende:
Leuk he, precies weten hoe het zit en er vervolgens niets aan doen.
Dacht ik al.quote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik zit twee dingen tegelijk te doen, dat is niet wat ik bedoelde uiteraard
Mea Maxima Culpaquote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom valt Danny ook niet af, ze kijkt zijn videos niet
Dat leek mij ook een gesprekje voor de camera voor ons.quote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
En toch is 'ie tegen David OOK niet oprecht. Overduidelijk.
The XX - introquote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef nattermann het volgende:
Hoe heet de muziek die je op de achtergrond hoort?
Ik denk het niet.quote:
Yep.quote:Op zondag 15 september 2013 21:29 schreef Samson het volgende:
Hij denkt, "tief nu eens op cameraploeg, ik moet nog langs de Mac"......
Dit zegt idd genoeg..quote:Op zondag 15 september 2013 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep.
En respecteer me als ik eens geen zin heb...
ja werd verliefd op iemand in de gymquote:Op zondag 15 september 2013 21:30 schreef Maraca het volgende:
Och ja, dit was toch die doos die haar vriend liet stikken toen ze eenmaal afgevallen was?
quote:Op zondag 15 september 2013 21:29 schreef Samson het volgende:
Hij denkt, "tief nu eens op cameraploeg, ik moet nog langs de Mac"......
Martijn Krabbé die acteert is ook leedvermaakquote:Op zondag 15 september 2013 21:31 schreef Kiid het volgende:
Dit was mijn portie leed vermaak wel weer voor vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |