Nee hoor! ik gun Wendy best wat vet op haar heupen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent gewoon een misgunner.Walgelijk.
Abominabel persoon.quote:Op zondag 22 september 2013 20:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee hoor! ik gun Wendy best wat vet op haar heupen.
ook datquote:Op zondag 22 september 2013 20:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zeker, ook een zichtbaar gelukkige vrouw
Ah, ik dacht eerste dat je username iets willekeurigs was, maar je spreekt het duidelijk uit als 'heksje'. Het wordt duidelijk nu.quote:
Ja, dan had Danny een vrouw moeten zoeken in de sportschool en niet op golddiggersunited.comquote:Op zondag 22 september 2013 20:22 schreef JaneDoe het volgende:
kijk Danny, afvallen en nieuw gewicht behouden kan ook mét een nieuwe relatie!
quote:Op zondag 22 september 2013 20:22 schreef JaneDoe het volgende:
Moest ik ook net aan denken. Danny is toch wel een slappeling, hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 20:22 schreef JaneDoe het volgende:
dat soberso...maar zijn smoesjes gaan niet opquote:Op zondag 22 september 2013 20:24 schreef hexje het volgende:
Maar ieder heeft zijn eigen weg in het leven hè mensen.
Wat moet je daarover bespreken danquote:Op zondag 22 september 2013 20:26 schreef Cynix ® het volgende:
Onderwerp 'ex' wordt vakkundig vermeden.
Ja, misschien wel.quote:Op zondag 22 september 2013 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat moet je daarover bespreken danOver en uit, klaar... ook een stukje respect naar hem toe om daar niet over te beginnen.
Galstenen komen doorgaans ook vaker voor tijdens snel afvallen of overgewicht. Hiernaast zijn er ook erfelijke factoren die een rol spelen. Eerstegraads familie zoals kinderen en ouders van personen met galstenen, hebben 1 procent meer kans op het krijgen van galstenen. Daarnaast komen galstenen vaker voor bij oudere mensen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Galstenen, daar had Danny ook al last van toch destijds? Ben verbaasd dat je dat niet veel vaker hoort in/na dit traject...
Vind haar ook totaal niet sympathiekquote:Op zondag 22 september 2013 20:17 schreef hexje het volgende:
Ik vind haar niet leuk. Waar het aan ligt weet ik niet. Tuurlijk is het knap. Maar bij mij heeft ze geen gunfactor.
Ja, daarom ben ik ook verbaasd dat je er maar twee tegenkomt van de 12, tot nu toe...quote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Galstenen komen doorgaans ook vaker voor tijdens snel afvallen of overgewicht. Hiernaast zijn er ook erfelijke factoren die een rol spelen. Eerstegraads familie zoals kinderen en ouders van personen met galstenen, hebben 1 procent meer kans op het krijgen van galstenen. Daarnaast komen galstenen vaker voor bij oudere mensen.
Bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |