haha herkenbaarquote:Op zondag 22 september 2013 19:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ik krijg altijd de neiging om chips te eten tijdens Obese
Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond
Ja, vind dat ze er erg ouwelijk uitziet nu, jammer.quote:Op zondag 22 september 2013 19:47 schreef Fascination het volgende:
Katelijn heeft een leuk pittig kapsel genomen, zag ik al in de voorstukjes.
Ja. Die werd hier zo oneerlijk beoordeeld imho. Alsof ze bij die chagrijnige sul had moeten blijven uit dankbaarheid dat hij met een dikke vrouw wilde zijn...quote:Op zondag 22 september 2013 20:11 schreef hexje het volgende:
Is het erg dat ik wilde dat het bij haar zou falen.
Eensquote:Op zondag 22 september 2013 20:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. Die werd hier zo oneerlijk beoordeeld imho. Alsof ze bij die chagrijnige sul had moeten blijven uit dankbaarheid dat hij met een dikke vrouw wilde zijn...
jaquote:Op zondag 22 september 2013 20:11 schreef hexje het volgende:
Is het erg dat ik wilde dat het bij haar zou falen.
*meldt*.quote:
Huh? Die is niet weggeweest, hoor.quote:
Je bent gewoon een misgunner.quote:Op zondag 22 september 2013 20:17 schreef hexje het volgende:
Ik vind haar niet leuk. Waar het aan ligt weet ik niet. Tuurlijk is het knap. Maar bij mij heeft ze geen gunfactor.
Gewoon ouderwets jaloers misschien?quote:Op zondag 22 september 2013 20:17 schreef hexje het volgende:
Ik vind haar niet leuk. Waar het aan ligt weet ik niet. Tuurlijk is het knap. Maar bij mij heeft ze geen gunfactor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |