quote:Op zondag 22 september 2013 20:32 schreef Cynix ® het volgende:
Oh ja, bij bijna iedereen was de vader of moeder net d00d gegaan.
Was er eigenlijk een kolos bij die beide ouders nog had?
Danny!quote:Op zondag 22 september 2013 20:32 schreef Cynix ® het volgende:
Oh ja, bij bijna iedereen was de vader of moeder net d00d gegaan.
Was er eigenlijk een kolos bij die beide ouders nog had?
Ik zou 35kg ook niks noemenquote:Op zondag 22 september 2013 20:37 schreef Cynix ® het volgende:
Niks afgevallen, maar toch een winnaar hoor.
Wat was daar ook weer mee?quote:
we weten waardoor dat komt toch..en ze ook niet (alles) weer aangekomenquote:Op zondag 22 september 2013 20:37 schreef Cynix ® het volgende:
Niks afgevallen, maar toch een winnaar hoor.
Volgensmij was er bij haar ook echt een medische reden..quote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die zit er al weer aan zo te zien
Wel om niet af te vallen, maar niet om aan te komenquote:Op zondag 22 september 2013 20:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij was er bij haar ook echt een medische reden..
Lekker kort en pittig toch.quote:Op zondag 22 september 2013 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Alexander heeft langer en meer haar dan Katelijn![]()
PCOS?quote:Op zondag 22 september 2013 20:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij was er bij haar ook echt een medische reden..
Inderdaadquote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef hexje het volgende:
¤4100 netto per maand. Had ik dat maar.
PCOS toch? Dan kan het komen door insuline-resistentie of een te hoog testosterongehalte.quote:Op zondag 22 september 2013 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wel om niet af te vallen, maar niet om aan te komen
Ja, door het eten. En het eten onder het mom van 'maakt niet uit want ik ben ziek en ben zielig'.quote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
we weten waardoor dat komt toch..en ze ook niet (alles) weer aangekomen
bruto is ook goedquote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef hexje het volgende:
¤4100 netto per maand. Had ik dat maar.
Volgens mij is het nooit helemaal genoemd wat het precies was... maar in het voorstukje lijkt het alsof ze aan de vieze shakes gaat om af te vallen en dat vind ik wel wat apart ookquote:Op zondag 22 september 2013 20:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
PCOS toch? Dan kan het komen door insuline-resistentie of een te hoog testosterongehalte.
neenquote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, door het eten. En het eten onder het mom van 'maakt niet uit want ik ben ziek en ben zielig'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |