Lekker kort en pittig toch.quote:Op zondag 22 september 2013 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Alexander heeft langer en meer haar dan Katelijn![]()
PCOS?quote:Op zondag 22 september 2013 20:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij was er bij haar ook echt een medische reden..
Inderdaadquote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef hexje het volgende:
¤4100 netto per maand. Had ik dat maar.
PCOS toch? Dan kan het komen door insuline-resistentie of een te hoog testosterongehalte.quote:Op zondag 22 september 2013 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wel om niet af te vallen, maar niet om aan te komen
Ja, door het eten. En het eten onder het mom van 'maakt niet uit want ik ben ziek en ben zielig'.quote:Op zondag 22 september 2013 20:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
we weten waardoor dat komt toch..en ze ook niet (alles) weer aangekomen
bruto is ook goedquote:Op zondag 22 september 2013 20:41 schreef hexje het volgende:
¤4100 netto per maand. Had ik dat maar.
Volgens mij is het nooit helemaal genoemd wat het precies was... maar in het voorstukje lijkt het alsof ze aan de vieze shakes gaat om af te vallen en dat vind ik wel wat apart ookquote:Op zondag 22 september 2013 20:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
PCOS toch? Dan kan het komen door insuline-resistentie of een te hoog testosterongehalte.
neenquote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, door het eten. En het eten onder het mom van 'maakt niet uit want ik ben ziek en ben zielig'.
Ik denk dat ik de details niet hoef te weten.quote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Polycysteus ovariumsyndroom.
Hoeft ook niet hoorquote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de details niet hoef te weten.
Dacht ik ook alquote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
All in vreetvakantie naar Turkije?
dat kost zeker een paar centen, trainen met radmilo?quote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef Ole het volgende:
Kennis van me traint ook met Radmilo. Hij is ook heel veel afgevallen.
Yep. Lekker ontspannen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
All in vreetvakantie naar Turkije?
Zie editquote:Op zondag 22 september 2013 20:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat kost zeker een paar centen, trainen met radmilo?
Gewoon voor mijn beeld... hoe duur? Want heel veel kcal eten is ook duur, ik ben benieuwd of dat een beetje in verhouding is, de kosten die je bespaart versus de kosten die je maakt...quote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef Ole het volgende:
Kennis van me traint ook met Radmilo. Hij is ook heel veel afgevallen.
Wel duur
Heeft hij helaas niet gezegd.. Even kijken of het op zijn site staat..quote:Op zondag 22 september 2013 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gewoon voor mijn beeld... hoe duur? Want heel veel kcal eten is ook duur, ik ben benieuwd of dat een beetje in verhouding is, de kosten die je bespaart versus de kosten die je maakt...
Nee dus. Zal het hem de volgende keer eens vragen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Heeft hij helaas niet gezegd.. Even kijken of het op zijn site staat..
Goed bezig hoor! Ik ben op zoek naar een soort personal trainer die je eens in de maand of zo even op de rit zet. Ik hoef niet iemand te hebben die samen met me sport of zo, maar een schemaatje qua krachttraining e.d. zou wel fijn zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 20:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee dus. Zal het hem de volgende keer eens vragen.
Fysio kost ongeveer 32,50 voor een half uur. Andere half uur doe ik zelf (warming up en fietsen en apparaten)
Nog even en ze doet een Sinaedje. Lekker gekquote:Op zondag 22 september 2013 20:59 schreef JaneDoe het volgende:
dat haar van katelijne wordt steeds 'pittiger'...
nu nog even een knalrode kleur erdoorheen en het is compleetquote:Op zondag 22 september 2013 20:59 schreef JaneDoe het volgende:
Het lijkt wel een 'coupe chemo'.quote:Op zondag 22 september 2013 20:59 schreef JaneDoe het volgende:
Dat bieden de meeste sportscholen gewoon aan hoor, als je een abonnement neemt.quote:Op zondag 22 september 2013 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goed bezig hoor! Ik ben op zoek naar een soort personal trainer die je eens in de maand of zo even op de rit zet. Ik hoef niet iemand te hebben die samen met me sport of zo, maar een schemaatje qua krachttraining e.d. zou wel fijn zijn.
Ja, maar ik heb niet echt behoefte aan een sportschool, of beter gezegd, helemaal niet. Ik heb wel een bekende van mijn vriend die doet wat ik wil, maar ik merk dat ik wel over een drempel moet om het hem te vragen...quote:Op zondag 22 september 2013 21:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat bieden de meeste sportscholen gewoon aan hoor, als je een abonnement neemt.
en zijn tietenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |