Nee, want dan moet ik me aankleden. Ik ben lui varken vandaag.quote:Op zondag 15 september 2013 17:57 schreef smegmanus het volgende:
Haal dan gewoon wat tamme kanarie dat je bent.
DIE ZIJN NIET OM OP TE ETEN IDIOOT!!!!quote:Op zondag 15 september 2013 17:57 schreef smegmanus het volgende:
Haal dan gewoon wat tamme kanaries.
De bezorgers blijkbaar ook. Dubbele pech.quote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik me aankleden. Ik ben lui varken vandaag.
Beste lekker met pindasaus.quote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
DIE ZIJN NIET OM OP TE ETEN IDIOOT!!!!![]()
![]()
![]()
!
Maak dan even wat foto's.quote:Op zondag 15 september 2013 17:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar als het er is, oh ohohohohoooo .... dan ga ik het met 2 handen naar binnen schuiven. Maakt me niet uit als ik helemaal onder zit....
Er zit wel meer vlees op, dat wel inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 18:00 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Gewoon wat tamme cavia's halen, zijn veel lekkerder dan kanaries.
Nee, dan wordt m'n strakke HTC one vet. Pimmel.quote:Op zondag 15 september 2013 18:01 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Maak dan even wat foto's.
Wat zijn je stats?quote:Op zondag 15 september 2013 18:01 schreef Stuart het volgende:
Nooit last van gelukkig en ik bestel toch wel 3x per week eten
Sukkel met je maaltijdje.quote:Op zondag 15 september 2013 18:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, dan wordt m'n strakke HTC one vet. Pimmel.
Ik ben niet dik hoorquote:
Hoezo bestel je zoveel eten?quote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet dik hoor
1.75 en 75kg. Niet licht maar vrij normaal
En ze smaken lekkerder met zoetzuursaus.quote:Op zondag 15 september 2013 18:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Er zit wel meer vlees op, dat wel inderdaad.
Ik werk heel lange dagen en dan heb ik geen zin om 's avonds nog in de keuken te gaan staanquote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Hoezo bestel je zoveel eten?
hoe is het om door het leven te gaan als een dwerg?quote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet dik hoor
1.75 en 75kg. Niet licht maar vrij normaal
Ik woon in Engeland, gelukkig zijn de mensen hier niet zo debiel groot als in NL dus ik heb er geen last vanquote:Op zondag 15 september 2013 18:04 schreef kibhaon het volgende:
[..]
hoe is het om door het leven te gaan als een dwerg?
En wat bestel je dan zoal?quote:Op zondag 15 september 2013 18:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik werk heel lange dagen en dan heb ik geen zin om 's avonds nog in de keuken te gaan staan
Dan ga je er liggenquote:Op zondag 15 september 2013 18:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik werk heel lange dagen en dan heb ik geen zin om 's avonds nog in de keuken te gaan staan
Chinees, italiaans (meestal pizza), Indiaas (curry meestal), dat soort dingenquote:Op zondag 15 september 2013 18:05 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
En wat bestel je dan zoal?
Dan komt er niet zoveel terecht van het eten ben ik bangquote:
Net een soort logboek dit.quote:
Ik schaam me om het te vertellen, maar ik doe het toch..quote:
waarom niet gewoon turkse pizza en broodje dönerquote:Op zondag 15 september 2013 18:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik schaam me om het te vertellen, maar ik doe het toch..
Grote shoarmaschotel (Patat en knoflooksaus).
De enige keer wanneer een Turk snel is, is wanneer de politie achter hem aanzit.quote:Op zondag 15 september 2013 17:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
...kan vaak veel te lang duren. Heb om 16:58 besteld. Lekker voor de drukte, dus dan kan het nooit lang duren. Jammer joh... die Turk is er nog niet.
Klacht: Lang wachten op je vette vreten.
17:00 is midden in de spits, niks net voor de drukte.quote:Op zondag 15 september 2013 17:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
...kan vaak veel te lang duren. Heb om 16:58 besteld. Lekker voor de drukte, dus dan kan het nooit lang duren.
Zijn ze er dan sneller?quote:Op zondag 15 september 2013 18:14 schreef kibhaon het volgende:
[..]
waarom niet gewoon turkse pizza en broodje döner
I feel you bro!quote:Op zondag 15 september 2013 18:14 schreef tralalala het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen Shoarma/Doner, Pizza, Chinees, Spareribs, of Patat.
Door die twijfel zit ik nu ook midden in de topdrukte.
Haal gewoon een mixed grill dan. Hoef je niet te kiezen.quote:Op zondag 15 september 2013 18:14 schreef tralalala het volgende:
morgen?quote:Op zondag 15 september 2013 18:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh.. nou, dan bestel ik dat de volgende keer.
maar toch zou je wel wat langer willen zijnquote:Op zondag 15 september 2013 18:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon in Engeland, gelukkig zijn de mensen hier niet zo debiel groot als in NL dus ik heb er geen last van
Vroeger wel ja, nu boeit het me eigenlijk niet meerquote:Op zondag 15 september 2013 18:20 schreef kibhaon het volgende:
[..]
maar toch zou je wel wat langer willen zijn
maar de chicks welquote:Op zondag 15 september 2013 18:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vroeger wel ja, nu boeit het me eigenlijk niet meer
Die zijn hier ook niet zo debiel grootquote:
Kan je het waarschijnlijk meteen in de magnetron zetten...quote:Op zondag 15 september 2013 18:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. ik zie net een turk in een Aygo aan komen rijden. Mijn vreten!
Een Aygo past natuurlijk nooit in zijn magnetonquote:Op zondag 15 september 2013 18:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Kan je het waarschijnlijk meteen in de magnetron zetten...
Ach, zolang je Penor maar 30 cm is.quote:Op zondag 15 september 2013 18:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zijn hier ook niet zo debiel groot
3 / 10.quote:Op zondag 15 september 2013 18:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Een Aygo past natuurlijk nooit in zijn magneton
maar zo vallen wel op 1.80cm+quote:Op zondag 15 september 2013 18:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zijn hier ook niet zo debiel groot
Ze hebben net stiekem de politie gebeld, ik zou maar wegwezen als ik jou was.quote:Op zondag 15 september 2013 18:28 schreef verdacht.individu het volgende:
Sta nou ook al 30minuten in de snackbar te wachten. Terechte klacht
Nee, niet als wij pics van zijn voedsel willen.quote:Op zondag 15 september 2013 18:34 schreef z0rz0r het volgende:
mag ts niet eens een kwartier eten? :d
Nee! Pics moeten we hebben!quote:Op zondag 15 september 2013 18:34 schreef z0rz0r het volgende:
mag ts niet eens een kwartier eten? :d
dit, wat een vieze streek van ts.quote:Op zondag 15 september 2013 18:35 schreef Latert het volgende:
[..]
Daarnaast hebben wij netjes met hem meegewacht hier.
Precies.... Wat schandalig...quote:Op zondag 15 september 2013 18:41 schreef kibhaon het volgende:
[..]
dit, wat een vieze streek van ts.
Ziet er goed uit, TS. Ik neem aan dat je het konijnenvoer wel hebt laten staan?quote:Op zondag 15 september 2013 18:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier een pic van mijn eten:
[ afbeelding ]
En smaakte het? Mwoah... ik heb me helaas te vol zitten gieten met Cola. Had meer dorst dan honger, toen ik er aan begon. Gebeurt me te vaak gewoon.
Maar goed... zit nu iig lekker vol. Nu onderuitgezakt nog wat na boeren en ruften.
FRIETquote:Op zondag 15 september 2013 18:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, TS. Ik neem aan dat je het konijnenvoer wel hebt laten staan?
Lekkere patat
Ok, goede pic TS. We hadden je verkeerd ingeschat.quote:Op zondag 15 september 2013 18:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier een pic van mijn eten:
[ afbeelding ]
En smaakte het? Mwoah... ik heb me helaas te vol zitten gieten met Cola. Had meer dorst dan honger, toen ik er aan begon. Gebeurt me te vaak gewoon.
Maar goed... zit nu iig lekker vol. Nu onderuitgezakt nog wat na boeren en ruften.
Te zien aan je postgedrag ben je nooit vooruit te branden.quote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik me aankleden. Ik ben lui varken vandaag.
Tuurlijk heb ik dat konijnenvoer laten staan. Patat was goed. Beetje slap en klef maar daar hou ik wel van.quote:Op zondag 15 september 2013 18:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, TS. Ik neem aan dat je het konijnenvoer wel hebt laten staan?
Lekkere patat
Het was lauw, maar dat deert me niet.quote:Op zondag 15 september 2013 18:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Ok, goede pic TS. We hadden je verkeerd ingeschat.
Was het nog wel een beetje warm?
Uh.. jouw post gemiddelde ligt een stukje hoger hoorquote:Op zondag 15 september 2013 18:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Te zien aan je postgedrag ben je nooit vooruit te branden.
Maar de kwaliteit is een stuk hoger.quote:Op zondag 15 september 2013 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uh.. jouw post gemiddelde ligt een stukje hoger hoor
Dat zal vastquote:Op zondag 15 september 2013 18:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar de kwaliteit is een stuk hoger.
Uiteraard.quote:
Je kunt niet altijd pieken.quote:Op zondag 15 september 2013 18:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Kwalitatief uitermate teleurstellende post
Vooruit, ik ben bereid om er een 4 van te maken maar een voldoende zit er niet in.quote:Op zondag 15 september 2013 18:57 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
3?!?!?!?! godverdomme man... mijn username was goed gespeld
2 pita's zaten er bij. Op de foto zitten ze nog in de folie.quote:Op zondag 15 september 2013 19:02 schreef kibhaon het volgende:
wat moet je trouwens met zo'n berg vlees
had je geen pita of wrap o.i.d.
heb je het weggegooidquote:Op zondag 15 september 2013 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
2 pita's zaten er bij. Op de foto zitten ze nog in de folie.
Maar het was te veel ja.
het kan nooit teveel zijn, heb je mijn tip over de 2e ronde niet gelezen?quote:Op zondag 15 september 2013 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
2 pita's zaten er bij. Op de foto zitten ze nog in de folie.
Maar het was te veel ja.
Ik doe nooit aan 2e rondes. Als ik er klaar mee ben, dan ben ik er klaar mee.quote:Op zondag 15 september 2013 19:06 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
het kan nooit teveel zijn, heb je mijn tip over de 2e ronde niet gelezen?
Ik heb het bij mijn buren over de schutting gegooid.quote:Op zondag 15 september 2013 19:08 schreef kibhaon het volgende:
[..]
had het voor je voordeur gegooid, komen zo een honden op af
krijg je straks halfgare vullis om die 45 min te halenquote:Op zondag 15 september 2013 19:08 schreef gargamelnl het volgende:
Op zondag NOOIT met iDeal betalen via justeat.nl of thuisbezorgd.nl. Of via de bezorg toko bestellen of bij bovengenoemde links in het opmerkingen veld melden dat de bezorger 2 euro fooi krijgt indien de bestelling binnen 45 minuten bezorgd is.
Dit werkt altijd. Die bezorgers zijn altijd van die FOK! JNG users, die kijken bij welke bestelling ze de meeste fooi kunnen verwachten.![]()
iDeal bestellingen zonder opmerking over de fooi wil geen enkele bezorger hebben.
Altijd kiezen voor contante betaling aan de deur. Dan heb je de bestelling het snelst.
Ik heb al twee keer besteld vandaag.quote:
watquote:Op zondag 15 september 2013 19:14 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer besteld vandaag.
Ik ga nog wel even wat bestellen. Maar dan annuleer ik het wel weer na 5 minuten.quote:Op zondag 15 september 2013 19:14 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer besteld vandaag.
Shoarmaschotel en spareribsschotelquote:
Àls respectievelijk ontbijt en lunch?quote:Op zondag 15 september 2013 19:16 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Shoarmaschotel en spareribsschotel
Bestel nu 3 kapsalonquote:Op zondag 15 september 2013 19:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ga nog wel even wat bestellen. Maar dan annuleer ik het wel weer na 5 minuten.
Hoe was het?quote:Op zondag 15 september 2013 19:16 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Shoarmaschotel en spareribsschotel
quote:Op zondag 15 september 2013 19:17 schreef Latert het volgende:
[..]
Àls respectievelijk ontbijt en lunch?
Hoeveel dan?quote:Op zondag 15 september 2013 19:18 schreef kibhaon het volgende:
wonderbaarlijk hoeveel vlees er wordt verorberd op een zondag
Leuk om nu calorieën te gaan tellenquote:Op zondag 15 september 2013 19:18 schreef Hallojo het volgende:
[..]![]()
Als avondeten. Brunch was twee Turkse pizza's.
Nooit doen! Wordt je depressief van.quote:Op zondag 15 september 2013 19:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Leuk om nu calorieën te gaan tellen
Kies frietquote:Op zondag 15 september 2013 18:14 schreef tralalala het volgende:
quote:
Oh ik niet hoor... ik kom alleen aan als ik hele periodes lang elke dag een zak chips, kant en klaar maaltijden en andere shit naar binnen werk, en daarnaast niet sport.quote:Op zondag 15 september 2013 19:20 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Nooit doen! Wordt je depressief van.
quote:Op zondag 15 september 2013 18:04 schreef kibhaon het volgende:
[..]
hoe is het om door het leven te gaan als een dwerg?
Moet eerst warm worden he.quote:
Daar woon ik toch niet. Frietquote:Op zondag 15 september 2013 19:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet verkrijgbaar boven de rivieren..
Bittergarnituurtjequote:Op zondag 15 september 2013 19:25 schreef kibhaon het volgende:
[..]
ja, wat doe je erin als het warm is geworden
Jazeker!quote:
Weet niet hoe ik die kan posten.quote:
iets een restaurant noemen waar ze snacks, die we het hele topic lang al aan het bespreken zijn, verkopenquote:Op zondag 15 september 2013 19:27 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee een echt groot restaurantNiet een smerige kaaskoppen snackbar
Ze verkopen dus ook snacks voor meenemen......maar in feite is 't een restaurantquote:Op zondag 15 september 2013 19:30 schreef kibhaon het volgende:
[..]
iets een restaurant noemen waar ze snacks, die we het hele topic lang al aan het bespreken zijn, verkopen
pics van de menukaartquote:Op zondag 15 september 2013 19:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ze verkopen dus ook snacks voor meenemen......maar in feite is 't een restaurant
pics van je moederquote:Op zondag 15 september 2013 19:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
Doe ik later wel......k zit nu lekker in de warmte van des huizes
Nee, zusje.quote:
Ik zit te denken om zo nog ff naar de kroeg te gaan. Biertje gaat er wel in.quote:Op zondag 15 september 2013 19:32 schreef Hallojo het volgende:
Gisteren ook shoarma gegeten trouwens. Wel afgehaald, want ik kwam er toch langs vanuit de kroeg.
Glaasje wijn nu. Ga proberen pic te plaatsen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zit te denken om zo nog ff naar de kroeg te gaan. Biertje gaat er wel in.
IT nerd zijnquote:Op zondag 15 september 2013 19:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Anno 2013 niet weten hoe het internet werkt
jij bent 40+ dat pics van mn ma moet?quote:Op zondag 15 september 2013 19:35 schreef kibhaon het volgende:
[..]
ja ja, lach onze verzoeken maar weg
Een nerd zijn die niet eens een plaatje kan posten.quote:
van leeftijd een issue makenquote:Op zondag 15 september 2013 19:36 schreef darkmond het volgende:
[..]
jij bent 40+ dat pics van mn ma moet?
Onvoorstelbaar dat men dit nog steeds grappig vindt.quote:
Onvoorstelbaar dat men nog steeds niet de term patatpan in acht neemtquote:Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat men dit nog steeds grappig vindt.
Donderstraal op, man.quote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat men nog steeds niet de term patatpan in acht neemt
Maak je geen zorgen, ik ben niet boos. De friet/patat-discussie wordt oud.quote:
Mijn glaasje wijnquote:
Is al opquote:Op zondag 15 september 2013 19:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yup. Maar waar is die bittergarnituur?
Ik zit al aardig vol na de shoarmaschotel, de spareribsschotel en de bittergarnituur. Zal ik nog een klein bittergarnituurtje doen?quote:Op zondag 15 september 2013 19:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jammer. Had er graag een foto van gezien.
Ja joh. Gewoon lekker doen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:55 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik zit al aardig vol na de shoarmaschotel, de spareribsschotel en de bittergarnituur. Zal ik nog een klein bittergarnituurtje doen?
Moet je me wel ff helpen met de foto.quote:
Deal!quote:Op zondag 15 september 2013 19:57 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Moet je me wel ff helpen met de foto.
Ga ze er nu in gooien.quote:Op zondag 15 september 2013 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Deal!
[img ]http://url_naar_plaatje.jpg[/img ] spaties uit tags verwijderen
Gaat goedkomen. Duurt alleen wat langer.quote:
Wat is friet?quote:Op zondag 15 september 2013 19:50 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik ben niet boos. De friet/patat-discussie wordt oud.
Wordt wel een mini bittergarnituurtje hoor.quote:
Geen probleem. Het is beter dan niets.quote:Op zondag 15 september 2013 20:07 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Wordt wel een mini bittergarnituurtje hoor.
I'm serious as cancer when I say rhythm is a dancer.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 20:08 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
I'm serious as cancer when I say rhythm is a dancer.
jammer, het is erg lekkerquote:Op zondag 15 september 2013 19:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet verkrijgbaar boven de rivieren..
Studio sport.quote:Op zondag 15 september 2013 20:12 schreef kibhaon het volgende:
[..]
ow, ik dacht fifa te zien op je scherm.
Het is niet mijn scherm. Het is Hallojo zijn TV.quote:Op zondag 15 september 2013 20:12 schreef kibhaon het volgende:
[..]
ow, ik dacht fifa te zien op je scherm.
Nice! Ik zie bitterballlen, frikandelletje en bamihapje. Klopt dat?quote:
Als je dit soort kinderporties neemt snap ik wel hoe je al dat eten weg krijgt op 1 dag. Of is dit nog wat er van het pak over is?quote:
Niet dik zijnquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Als je dit soort kinderporties neemt snap ik wel hoe je al dat eten weg krijgt op 1 dag. Of is dit nog wat er van het pak over is?
quote:Op zondag 15 september 2013 19:55 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik zit al aardig vol na de shoarmaschotel, de spareribsschotel en de bittergarnituur. Zal ik nog een klein bittergarnituurtje doen?
ik gok een kippeballetjequote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nice! Ik zie bitterballlen, frikandelletje en bamihapje. Klopt dat?
Eeehm, wat?quote:Op zondag 15 september 2013 20:24 schreef Latert het volgende:
[..]
Off topic... hoeveel nieuwe users heb je ondertussen gecontracteerd?
Klopt, en een kipding.quote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nice! Ik zie bitterballlen, frikandelletje en bamihapje. Klopt dat?
Candyappel was een usertje met veel potentie, maar die kon de druk niet aan. Dus ik vroeg mij af of je inmiddels nieuwe talentjes had gevonden.quote:
Maak jij eens een foto van je eten.quote:Op zondag 15 september 2013 20:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Candyappel was een usertje met veel potentie, maar die kon de druk niet aan. Dus ik vroeg mij af of je inmiddels nieuwe talentjes had gevonden.
Oooow zo. Waar is mijn appeltje geblevenquote:Op zondag 15 september 2013 20:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Candyappel was een usertje met veel potentie, maar die kon de druk niet aan. Dus ik vroeg mij af of je inmiddels nieuwe talentjes had gevonden.
Ik heb mijn eten op... maar het was weinig bijzonders. Bloemkool, aardappelpuree en een biefstukje.quote:Op zondag 15 september 2013 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maak jij eens een foto van je eten.
Maak dan even wat nieuw eten, of bestel even wat.quote:Op zondag 15 september 2013 20:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb mijn eten op... maar het was weinig bijzonders. Bloemkool, aardappelpuree en een biefstukje.
De bezorger was 4 weken onderweg, heb jij nog geluk gehad.quote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zo, dat ziet er niet best uit. Werd dit bezorgd?
Ja, kijk maar op pagina 4. Heb een pic gemaakt.quote:Op zondag 15 september 2013 20:36 schreef Latert het volgende:
[..]
De bezorger was 4 weken onderweg, heb jij nog geluk gehad.
Bestel ff wat nieuws.quote:Op zondag 15 september 2013 20:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb mijn eten op... maar het was weinig bijzonders. Bloemkool, aardappelpuree en een biefstukje.
door de maden in de groenbakquote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zo, dat ziet er niet best uit. Werd dit bezorgd?
terecht klachtquote:Op zondag 15 september 2013 17:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
...kan vaak veel te lang duren. Heb om 16:58 besteld. Lekker voor de drukte, dus dan kan het nooit lang duren. Jammer joh... die Turk is er nog niet.
Klacht: Lang wachten op je vette vreten.
Lekker!quote:Op zondag 15 september 2013 21:02 schreef Hallojo het volgende:
Net twee kapsalons besteld. Zo eerst even kotsen om ruimte te maken.
Gewoon bestellen en in de kroeg laten bezorgen.quote:Op zondag 15 september 2013 21:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ga nu even naar de kroeg. Misschien dat ik daar ook nog wel wat eet.
Broodje shoarma gaat er wel inquote:Op zondag 15 september 2013 21:06 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gewoon bestellen en in de kroeg laten bezorgen.
Neequote:Op zondag 15 september 2013 21:12 schreef GJonline het volgende:
[..]
Lijk jij op die vent die nu op rtl4 is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |