Ik woon in Engeland, gelukkig zijn de mensen hier niet zo debiel groot als in NL dus ik heb er geen last vanquote:Op zondag 15 september 2013 18:04 schreef kibhaon het volgende:
[..]
hoe is het om door het leven te gaan als een dwerg?
En wat bestel je dan zoal?quote:Op zondag 15 september 2013 18:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik werk heel lange dagen en dan heb ik geen zin om 's avonds nog in de keuken te gaan staan
Dan ga je er liggenquote:Op zondag 15 september 2013 18:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik werk heel lange dagen en dan heb ik geen zin om 's avonds nog in de keuken te gaan staan
Chinees, italiaans (meestal pizza), Indiaas (curry meestal), dat soort dingenquote:Op zondag 15 september 2013 18:05 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
En wat bestel je dan zoal?
Dan komt er niet zoveel terecht van het eten ben ik bangquote:
Net een soort logboek dit.quote:
Ik schaam me om het te vertellen, maar ik doe het toch..quote:
waarom niet gewoon turkse pizza en broodje dönerquote:Op zondag 15 september 2013 18:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik schaam me om het te vertellen, maar ik doe het toch..
Grote shoarmaschotel (Patat en knoflooksaus).
De enige keer wanneer een Turk snel is, is wanneer de politie achter hem aanzit.quote:Op zondag 15 september 2013 17:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
...kan vaak veel te lang duren. Heb om 16:58 besteld. Lekker voor de drukte, dus dan kan het nooit lang duren. Jammer joh... die Turk is er nog niet.
Klacht: Lang wachten op je vette vreten.
17:00 is midden in de spits, niks net voor de drukte.quote:Op zondag 15 september 2013 17:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
...kan vaak veel te lang duren. Heb om 16:58 besteld. Lekker voor de drukte, dus dan kan het nooit lang duren.
Zijn ze er dan sneller?quote:Op zondag 15 september 2013 18:14 schreef kibhaon het volgende:
[..]
waarom niet gewoon turkse pizza en broodje döner
I feel you bro!quote:Op zondag 15 september 2013 18:14 schreef tralalala het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen Shoarma/Doner, Pizza, Chinees, Spareribs, of Patat.
Door die twijfel zit ik nu ook midden in de topdrukte.
Haal gewoon een mixed grill dan. Hoef je niet te kiezen.quote:Op zondag 15 september 2013 18:14 schreef tralalala het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen Shoarma/Doner, Pizza, Chinees, Spareribs, of Patat.
Door die twijfel zit ik nu ook midden in de topdrukte.
morgen?quote:Op zondag 15 september 2013 18:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh.. nou, dan bestel ik dat de volgende keer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |