Precies.... Wat schandalig...quote:Op zondag 15 september 2013 18:41 schreef kibhaon het volgende:
[..]
dit, wat een vieze streek van ts.
Ziet er goed uit, TS. Ik neem aan dat je het konijnenvoer wel hebt laten staan?quote:Op zondag 15 september 2013 18:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier een pic van mijn eten:
[ afbeelding ]
En smaakte het? Mwoah... ik heb me helaas te vol zitten gieten met Cola. Had meer dorst dan honger, toen ik er aan begon. Gebeurt me te vaak gewoon.
Maar goed... zit nu iig lekker vol. Nu onderuitgezakt nog wat na boeren en ruften.
FRIETquote:Op zondag 15 september 2013 18:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, TS. Ik neem aan dat je het konijnenvoer wel hebt laten staan?
Lekkere patat
Ok, goede pic TS. We hadden je verkeerd ingeschat.quote:Op zondag 15 september 2013 18:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier een pic van mijn eten:
[ afbeelding ]
En smaakte het? Mwoah... ik heb me helaas te vol zitten gieten met Cola. Had meer dorst dan honger, toen ik er aan begon. Gebeurt me te vaak gewoon.
Maar goed... zit nu iig lekker vol. Nu onderuitgezakt nog wat na boeren en ruften.
Te zien aan je postgedrag ben je nooit vooruit te branden.quote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik me aankleden. Ik ben lui varken vandaag.
Tuurlijk heb ik dat konijnenvoer laten staan. Patat was goed. Beetje slap en klef maar daar hou ik wel van.quote:Op zondag 15 september 2013 18:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, TS. Ik neem aan dat je het konijnenvoer wel hebt laten staan?
Lekkere patat
Het was lauw, maar dat deert me niet.quote:Op zondag 15 september 2013 18:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Ok, goede pic TS. We hadden je verkeerd ingeschat.
Was het nog wel een beetje warm?
Uh.. jouw post gemiddelde ligt een stukje hoger hoorquote:Op zondag 15 september 2013 18:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Te zien aan je postgedrag ben je nooit vooruit te branden.
Maar de kwaliteit is een stuk hoger.quote:Op zondag 15 september 2013 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uh.. jouw post gemiddelde ligt een stukje hoger hoor
Dat zal vastquote:Op zondag 15 september 2013 18:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar de kwaliteit is een stuk hoger.
Uiteraard.quote:
Je kunt niet altijd pieken.quote:Op zondag 15 september 2013 18:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Kwalitatief uitermate teleurstellende post
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |