Nee, want dan moet ik me aankleden. Ik ben lui varken vandaag.quote:Op zondag 15 september 2013 17:57 schreef smegmanus het volgende:
Haal dan gewoon wat tamme kanarie dat je bent.
DIE ZIJN NIET OM OP TE ETEN IDIOOT!!!!quote:Op zondag 15 september 2013 17:57 schreef smegmanus het volgende:
Haal dan gewoon wat tamme kanaries.
De bezorgers blijkbaar ook. Dubbele pech.quote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik me aankleden. Ik ben lui varken vandaag.
Beste lekker met pindasaus.quote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
DIE ZIJN NIET OM OP TE ETEN IDIOOT!!!!![]()
![]()
![]()
!
Maak dan even wat foto's.quote:Op zondag 15 september 2013 17:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar als het er is, oh ohohohohoooo .... dan ga ik het met 2 handen naar binnen schuiven. Maakt me niet uit als ik helemaal onder zit....
Er zit wel meer vlees op, dat wel inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 18:00 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Gewoon wat tamme cavia's halen, zijn veel lekkerder dan kanaries.
Nee, dan wordt m'n strakke HTC one vet. Pimmel.quote:Op zondag 15 september 2013 18:01 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Maak dan even wat foto's.
Wat zijn je stats?quote:Op zondag 15 september 2013 18:01 schreef Stuart het volgende:
Nooit last van gelukkig en ik bestel toch wel 3x per week eten
Sukkel met je maaltijdje.quote:Op zondag 15 september 2013 18:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, dan wordt m'n strakke HTC one vet. Pimmel.
Ik ben niet dik hoorquote:
Hoezo bestel je zoveel eten?quote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet dik hoor
1.75 en 75kg. Niet licht maar vrij normaal
En ze smaken lekkerder met zoetzuursaus.quote:Op zondag 15 september 2013 18:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Er zit wel meer vlees op, dat wel inderdaad.
Ik werk heel lange dagen en dan heb ik geen zin om 's avonds nog in de keuken te gaan staanquote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Hoezo bestel je zoveel eten?
hoe is het om door het leven te gaan als een dwerg?quote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet dik hoor
1.75 en 75kg. Niet licht maar vrij normaal
Ik woon in Engeland, gelukkig zijn de mensen hier niet zo debiel groot als in NL dus ik heb er geen last vanquote:Op zondag 15 september 2013 18:04 schreef kibhaon het volgende:
[..]
hoe is het om door het leven te gaan als een dwerg?
En wat bestel je dan zoal?quote:Op zondag 15 september 2013 18:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik werk heel lange dagen en dan heb ik geen zin om 's avonds nog in de keuken te gaan staan
Dan ga je er liggenquote:Op zondag 15 september 2013 18:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik werk heel lange dagen en dan heb ik geen zin om 's avonds nog in de keuken te gaan staan
Chinees, italiaans (meestal pizza), Indiaas (curry meestal), dat soort dingenquote:Op zondag 15 september 2013 18:05 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
En wat bestel je dan zoal?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |