ik gok een kippeballetjequote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nice! Ik zie bitterballlen, frikandelletje en bamihapje. Klopt dat?
Eeehm, wat?quote:Op zondag 15 september 2013 20:24 schreef Latert het volgende:
[..]
Off topic... hoeveel nieuwe users heb je ondertussen gecontracteerd?
Klopt, en een kipding.quote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nice! Ik zie bitterballlen, frikandelletje en bamihapje. Klopt dat?
Candyappel was een usertje met veel potentie, maar die kon de druk niet aan. Dus ik vroeg mij af of je inmiddels nieuwe talentjes had gevonden.quote:
Maak jij eens een foto van je eten.quote:Op zondag 15 september 2013 20:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Candyappel was een usertje met veel potentie, maar die kon de druk niet aan. Dus ik vroeg mij af of je inmiddels nieuwe talentjes had gevonden.
Oooow zo. Waar is mijn appeltje geblevenquote:Op zondag 15 september 2013 20:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Candyappel was een usertje met veel potentie, maar die kon de druk niet aan. Dus ik vroeg mij af of je inmiddels nieuwe talentjes had gevonden.
Ik heb mijn eten op... maar het was weinig bijzonders. Bloemkool, aardappelpuree en een biefstukje.quote:Op zondag 15 september 2013 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maak jij eens een foto van je eten.
Maak dan even wat nieuw eten, of bestel even wat.quote:Op zondag 15 september 2013 20:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb mijn eten op... maar het was weinig bijzonders. Bloemkool, aardappelpuree en een biefstukje.
De bezorger was 4 weken onderweg, heb jij nog geluk gehad.quote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zo, dat ziet er niet best uit. Werd dit bezorgd?
Ja, kijk maar op pagina 4. Heb een pic gemaakt.quote:Op zondag 15 september 2013 20:36 schreef Latert het volgende:
[..]
De bezorger was 4 weken onderweg, heb jij nog geluk gehad.
Bestel ff wat nieuws.quote:Op zondag 15 september 2013 20:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb mijn eten op... maar het was weinig bijzonders. Bloemkool, aardappelpuree en een biefstukje.
door de maden in de groenbakquote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zo, dat ziet er niet best uit. Werd dit bezorgd?
terecht klachtquote:Op zondag 15 september 2013 17:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
...kan vaak veel te lang duren. Heb om 16:58 besteld. Lekker voor de drukte, dus dan kan het nooit lang duren. Jammer joh... die Turk is er nog niet.
Klacht: Lang wachten op je vette vreten.
Lekker!quote:Op zondag 15 september 2013 21:02 schreef Hallojo het volgende:
Net twee kapsalons besteld. Zo eerst even kotsen om ruimte te maken.
Gewoon bestellen en in de kroeg laten bezorgen.quote:Op zondag 15 september 2013 21:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ga nu even naar de kroeg. Misschien dat ik daar ook nog wel wat eet.
Broodje shoarma gaat er wel inquote:Op zondag 15 september 2013 21:06 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gewoon bestellen en in de kroeg laten bezorgen.
Neequote:Op zondag 15 september 2013 21:12 schreef GJonline het volgende:
[..]
Lijk jij op die vent die nu op rtl4 is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |