Jazeker!quote:
Weet niet hoe ik die kan posten.quote:
iets een restaurant noemen waar ze snacks, die we het hele topic lang al aan het bespreken zijn, verkopenquote:Op zondag 15 september 2013 19:27 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee een echt groot restaurantNiet een smerige kaaskoppen snackbar
Ze verkopen dus ook snacks voor meenemen......maar in feite is 't een restaurantquote:Op zondag 15 september 2013 19:30 schreef kibhaon het volgende:
[..]
iets een restaurant noemen waar ze snacks, die we het hele topic lang al aan het bespreken zijn, verkopen
pics van de menukaartquote:Op zondag 15 september 2013 19:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ze verkopen dus ook snacks voor meenemen......maar in feite is 't een restaurant
pics van je moederquote:Op zondag 15 september 2013 19:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
Doe ik later wel......k zit nu lekker in de warmte van des huizes
Nee, zusje.quote:
Ik zit te denken om zo nog ff naar de kroeg te gaan. Biertje gaat er wel in.quote:Op zondag 15 september 2013 19:32 schreef Hallojo het volgende:
Gisteren ook shoarma gegeten trouwens. Wel afgehaald, want ik kwam er toch langs vanuit de kroeg.
Glaasje wijn nu. Ga proberen pic te plaatsen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zit te denken om zo nog ff naar de kroeg te gaan. Biertje gaat er wel in.
IT nerd zijnquote:Op zondag 15 september 2013 19:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Anno 2013 niet weten hoe het internet werkt
jij bent 40+ dat pics van mn ma moet?quote:Op zondag 15 september 2013 19:35 schreef kibhaon het volgende:
[..]
ja ja, lach onze verzoeken maar weg
Een nerd zijn die niet eens een plaatje kan posten.quote:
van leeftijd een issue makenquote:Op zondag 15 september 2013 19:36 schreef darkmond het volgende:
[..]
jij bent 40+ dat pics van mn ma moet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |