Vooruit, ik ben bereid om er een 4 van te maken maar een voldoende zit er niet in.quote:Op zondag 15 september 2013 18:57 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
3?!?!?!?! godverdomme man... mijn username was goed gespeld
2 pita's zaten er bij. Op de foto zitten ze nog in de folie.quote:Op zondag 15 september 2013 19:02 schreef kibhaon het volgende:
wat moet je trouwens met zo'n berg vlees
had je geen pita of wrap o.i.d.
heb je het weggegooidquote:Op zondag 15 september 2013 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
2 pita's zaten er bij. Op de foto zitten ze nog in de folie.
Maar het was te veel ja.
het kan nooit teveel zijn, heb je mijn tip over de 2e ronde niet gelezen?quote:Op zondag 15 september 2013 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
2 pita's zaten er bij. Op de foto zitten ze nog in de folie.
Maar het was te veel ja.
Ik doe nooit aan 2e rondes. Als ik er klaar mee ben, dan ben ik er klaar mee.quote:Op zondag 15 september 2013 19:06 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
het kan nooit teveel zijn, heb je mijn tip over de 2e ronde niet gelezen?
Ik heb het bij mijn buren over de schutting gegooid.quote:Op zondag 15 september 2013 19:08 schreef kibhaon het volgende:
[..]
had het voor je voordeur gegooid, komen zo een honden op af
krijg je straks halfgare vullis om die 45 min te halenquote:Op zondag 15 september 2013 19:08 schreef gargamelnl het volgende:
Op zondag NOOIT met iDeal betalen via justeat.nl of thuisbezorgd.nl. Of via de bezorg toko bestellen of bij bovengenoemde links in het opmerkingen veld melden dat de bezorger 2 euro fooi krijgt indien de bestelling binnen 45 minuten bezorgd is.
Dit werkt altijd. Die bezorgers zijn altijd van die FOK! JNG users, die kijken bij welke bestelling ze de meeste fooi kunnen verwachten.![]()
iDeal bestellingen zonder opmerking over de fooi wil geen enkele bezorger hebben.
Altijd kiezen voor contante betaling aan de deur. Dan heb je de bestelling het snelst.
Ik heb al twee keer besteld vandaag.quote:
watquote:Op zondag 15 september 2013 19:14 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer besteld vandaag.
Ik ga nog wel even wat bestellen. Maar dan annuleer ik het wel weer na 5 minuten.quote:Op zondag 15 september 2013 19:14 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer besteld vandaag.
Shoarmaschotel en spareribsschotelquote:
Àls respectievelijk ontbijt en lunch?quote:Op zondag 15 september 2013 19:16 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Shoarmaschotel en spareribsschotel
Bestel nu 3 kapsalonquote:Op zondag 15 september 2013 19:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ga nog wel even wat bestellen. Maar dan annuleer ik het wel weer na 5 minuten.
Hoe was het?quote:Op zondag 15 september 2013 19:16 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Shoarmaschotel en spareribsschotel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |