SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
Is zij net zo oranje?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:57 schreef Cee het volgende:
Ze lijkt op Nicki Minaj met een nog slechtere weave.
datquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
Wat een vervelend mens, ik wil BN'er wordenIk hoop dat ze vals zingt.
je had die bij sytycd moeten zien afgelopen zondagquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:57 schreef Cee het volgende:
Ze lijkt op Nicki Minaj met een nog slechtere weave.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:59 schreef Cee het volgende:
Godsgloeiende, het ritmegevoel van een dove cavia.
We zijn er al een paar verder.quote:
ze zingt vet voor de muziek uitquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:59 schreef Cee het volgende:
Godsgloeiende, het ritmegevoel van een dove cavia.
Injectie.quote:
Sabrina Starke is geen B garnituurquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:00 schreef Pheno het volgende:
Nou, dan maar weer terug naar de goot. Achtergrondkoor bij een of andere B-garnituur van MMMMMora
C dan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sabrina Starke is geen B garnituur
Hahaha.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen ik op deze stoel ging zitten was ik op zoek naar tieners. En Negers.
Ook niet echt doorgebroken, en daar dan backingvocal van zijnquote:
Precies.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook niet echt doorgebroken, en daar dan backingvocal van zijn
Inderdaad, bij The Voice Kids kan ik het wel begrijpen omdat het kinderen zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef Faux. het volgende:
Wat fijn dat ze niet gedrukt hebben. En wanneer kappen ze s met dat "oh jeetje wat jammer dat ik niet gedrukt heb".
Maar dan wel een tikje frisser.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef JaneDoe het volgende:
deze doet me denken aan elle bandita
Dat vind ik zo'n vies wijf.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef JaneDoe het volgende:
het is echt veel te lief. Je hoort geen centje kritiek, mits kapot genuanceerd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, bij The Voice Kids kan ik het wel begrijpen omdat het kinderen zijn.
Maar volwassenen moeten toch tegen een afwijzing kunnen lijkt mij.
Mij ook. Maar deze douchet 2x per week.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef JaneDoe het volgende:
Nee die heeft alleen maar een meerjarig contract in Amerika bij een beroemd jazzlabelquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook niet echt doorgebroken, en daar dan backingvocal van zijn
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:04 schreef Clavis het volgende:
Haha andere zin voor "wat zie je er beroerd uit".
"doe je je styling zelf?" die ga ik voortaan ook gebruiken als iemand er niet uitziet.
Michael Korsquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:05 schreef Cee het volgende:
Styling advies vragen aan de Mother of Throwing Together Random Shit-colored Fabrics.
Prima, naar bij het gemiddelde NL publiek onbekend, en hier dus ook zo te lezenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die heeft alleen maar een meerjarig contract in Amerika bij een beroemd jazzlabel![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Nu moet ze wel door, ik heb haar geadopteerd.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:06 schreef ZaZoe het volgende:
Oei, echt een verkrachting van het orgineel dit
Ali Bquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Nu moet ze wel door, ik heb haar geadopteerd.
Zo goed voor ik de kandidaten van UK echt niet hoor.quote:
Je kan straks voor vorig seizoen drukkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
Je kan steeds langer na de afloop van een optreden drukken hè.
ze was inderdaad al uitgezongen en de muziek was ook al gestopt. Dus ik vind dat dit niet telt. NEXT!quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
Je kan steeds langer na de afloop van een optreden drukken hè.
Jawel, die hadden die schele, die western duwde en die hipchick met dikke buikquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Zo goed voor ik de kandidaten van UK echt niet hoor.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Ali leukAls een van de weinigen.
Dan mag dat jongetje van vorige week toch nog door.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan straks voor vorig seizoen drukken.
Ik vind het nog iets erger wanneer iemand wél drukt en vervolgens zegt dat ze niet overtuigd waren. Druk dan niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:09 schreef Clavis het volgende:
Ik word hier zo vreselijk moe van. Dat niet drukken en dan iemand ophemelen. Zeg gewoon eerlijk als je iets helemaal niks vond. Pffff.
Ich zich.enige die voor een beetje humor zorgt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Ali leukAls een van de weinigen.
Inderdaad. Te veel onzingelulquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:09 schreef Clavis het volgende:
Ik word hier zo vreselijk moe van. Dat niet drukken en dan iemand ophemelen. Zeg gewoon eerlijk als je iets helemaal niks vond. Pffff.
Dit. Héél erg irritant ja!quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:09 schreef Clavis het volgende:
Marco wil haar echt wel rakenquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:09 schreef Clavis het volgende:
En dan zeggen "we hebben nog heel wat werk te verzetten hoor". Zo van; kut..ik had niet moeten drukken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het nog iets erger wanneer iemand wél drukt en vervolgens zegt dat ze niet overtuigd waren. Druk dan niet.
Ik kan me werkelijk geen irritantere BN'er voorstellen eigenlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja goeie vraag Faux. Geen idee. Ik vind hem grappig en gevat
Ik word er moe van. Kunnen ze niet op eigen kracht of zo?quote:
Ik ken die mensen allemaal nietquote:
is het teken zodat ze kijkers weten dat ze specialer is dan alle andere kandidatenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:11 schreef JaneDoe het volgende:
als je al zoveel doet, waarom gelijk in de eerste zin zeggen wie je vader is?
Dit. Sodemieter toch op.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:12 schreef tralalala het volgende:
47, dat is dan weer wel triest.![]()
Erger dan iemand die een baan heeft en kinderen.
pas op, je valt voor het zielig verhaal gebeurenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:12 schreef tralalala het volgende:
47, dat is dan weer wel triest.![]()
Erger dan iemand die een baan heeft en kinderen.
RTLquote:
Ze zitten op het podium gewoonquote:
Emile Ratelbandquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:13 schreef iBenny het volgende:
Heeft hier iemand wat positiefs gezegd vanavond?
Ja dat Jekel een baas isquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:13 schreef iBenny het volgende:
Heeft hier iemand wat positiefs gezegd vanavond?
Godzijdankquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:13 schreef ZaZoe het volgende:
We hebben weer iemand met de gunfactor lijkt me
Het lijkt wel voetbal.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:13 schreef Rickario het volgende:
Gadverdamme, dat overdreven gedoe ook van op de grond gaan liggen elke week![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal Miracle of Love leden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:13 schreef Rickario het volgende:
Gadverdamme, dat overdreven gedoe ook van op de grond gaan liggen elke week![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd het slechste zielige verhaal dat er ooit bij deze programmas is geweestquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef Clavis het volgende:
Wat zou die met dat rennie-verhaal nu denken als je al die andere Zielige Verhalen hoort.
daarom de 'gezellige' stolpquote:
Ja dat viel me ook opquote:
Maagzuur. Oh nee heftige maagzuur-aanvallen waren het.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
idd het slechste zielige verhaal dat er ooit bij deze programmas is geweest
ze was 1/4 van stembereik kwijt.. die ze weer heeft terug gekregen..quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:15 schreef Clavis het volgende:
[..]
Maagzuur. Oh nee heftige maagzuur-aanvallen waren het.
En toch kijken he. Burgerlul.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ben eigenlijk best klaar met deze show.
- nieuwe kandidaat
- insert zielig verhaal over kanker, overlijden, maagzuur, of ontstoken tandvlees.
- zingen, of een poging tot
- alleen maar ophemeldend commentaar, al was het kut en niet gedrukt
- rinse and repeat
En de zoveelste 'bekende' of zogenaamd professionele.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ben eigenlijk best klaar met deze show.
- nieuwe kandidaat
- insert zielig verhaal over kanker, overlijden, maagzuur, of ontstoken tandvlees.
- zingen, of een poging tot
- alleen maar ophemeldend commentaar, al was het kut en niet gedrukt
- rinse and repeat
buttfuck!quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Allemaal Miracle of Love leden.
Kenners weten...
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Allemaal Miracle of Love leden.
Kenners weten...
Mijn cavia doet nu zelfs een vertraagde omnomnom.quote:
Vind het ook een sympathieke manquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:20 schreef Greys het volgende:
Het wil wel wat zeggen dat ik het Zielige Verhaal van Coosje écht oprecht zielig vind.
God wat vond ik het bijna niet om aan te zien hoe d'r vader echt stuk ging en huilend het applaus in ontvangst nam bij de musical waar hij in speelde toen. Ik zat in de zaal en jankte keihard mee
Kan allemaal, maar ik hoef het allemaal niet te horen bij zo'n programma.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:20 schreef Greys het volgende:
Het wil wel wat zeggen dat ik het Zielige Verhaal van Coosje écht oprecht zielig vind.
God wat vond ik het bijna niet om aan te zien hoe d'r vader echt stuk ging en huilend het applaus in ontvangst nam bij de musical waar hij in speelde toen. Ik zat in de zaal en jankte keihard mee
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:23 schreef Clavis het volgende:
Trijntje durft het niet aan qua kont op zo'n smalle trap.
Die kan niet uit haar stoel komenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:23 schreef Clavis het volgende:
Trijntje durft het niet aan qua kont op zo'n smalle trap.
Deze zingt toch honderd keer fijner dan die Kraaijkampquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:24 schreef Stickertje het volgende:
papa ernst daniel heeft duidelijk papa kraaijkamp overboden in de blinde veiling om dochter door te laten gaan naar dr volgende auditie ronde
das ook niet zo moeilijk..quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:24 schreef Stickertje het volgende:
papa ernst daniel heeft duidelijk papa kraaijkamp overboden in de blinde veiling om dochter door te laten gaan naar dr volgende auditie ronde
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:24 schreef Rickario het volgende:
1 noot gezongen en meteen drukken![]()
![]()
Hoe doorzichtig wil je iets hypen
echt welquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze zingt toch honderd keer fijner dan die Kraaijkamp
Beetje vreemd inderdaadquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:25 schreef Pheno het volgende:
Ilse kent haar eerst niet en opeens weet ze dat ze wat heeft meegemaakt? Wowo.
ze weet wel wat E.D heeft doorstaanquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:25 schreef Pheno het volgende:
Ilse kent haar eerst niet en opeens weet ze dat ze wat heeft meegemaakt? Wowo.
neeeeeem me meequote:Op vrijdag 13 september 2013 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tot de bodem en dan een minuut if 10
Padumtsss!quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:27 schreef Cee het volgende:
Gaat ze straks terug backstage en vragen ze "en, wie Coosje?"![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:27 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:27 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |