Ze zitten op het podium gewoonquote:
Emile Ratelbandquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:13 schreef iBenny het volgende:
Heeft hier iemand wat positiefs gezegd vanavond?
Ja dat Jekel een baas isquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:13 schreef iBenny het volgende:
Heeft hier iemand wat positiefs gezegd vanavond?
Godzijdankquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:13 schreef ZaZoe het volgende:
We hebben weer iemand met de gunfactor lijkt me
Het lijkt wel voetbal.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:13 schreef Rickario het volgende:
Gadverdamme, dat overdreven gedoe ook van op de grond gaan liggen elke week![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal Miracle of Love leden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:13 schreef Rickario het volgende:
Gadverdamme, dat overdreven gedoe ook van op de grond gaan liggen elke week![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd het slechste zielige verhaal dat er ooit bij deze programmas is geweestquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef Clavis het volgende:
Wat zou die met dat rennie-verhaal nu denken als je al die andere Zielige Verhalen hoort.
daarom de 'gezellige' stolpquote:
Ja dat viel me ook opquote:
Maagzuur. Oh nee heftige maagzuur-aanvallen waren het.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
idd het slechste zielige verhaal dat er ooit bij deze programmas is geweest
ze was 1/4 van stembereik kwijt.. die ze weer heeft terug gekregen..quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:15 schreef Clavis het volgende:
[..]
Maagzuur. Oh nee heftige maagzuur-aanvallen waren het.
En toch kijken he. Burgerlul.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ben eigenlijk best klaar met deze show.
- nieuwe kandidaat
- insert zielig verhaal over kanker, overlijden, maagzuur, of ontstoken tandvlees.
- zingen, of een poging tot
- alleen maar ophemeldend commentaar, al was het kut en niet gedrukt
- rinse and repeat
En de zoveelste 'bekende' of zogenaamd professionele.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ben eigenlijk best klaar met deze show.
- nieuwe kandidaat
- insert zielig verhaal over kanker, overlijden, maagzuur, of ontstoken tandvlees.
- zingen, of een poging tot
- alleen maar ophemeldend commentaar, al was het kut en niet gedrukt
- rinse and repeat
buttfuck!quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Allemaal Miracle of Love leden.
Kenners weten...
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Allemaal Miracle of Love leden.
Kenners weten...
Mijn cavia doet nu zelfs een vertraagde omnomnom.quote:
Vind het ook een sympathieke manquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:20 schreef Greys het volgende:
Het wil wel wat zeggen dat ik het Zielige Verhaal van Coosje écht oprecht zielig vind.
God wat vond ik het bijna niet om aan te zien hoe d'r vader echt stuk ging en huilend het applaus in ontvangst nam bij de musical waar hij in speelde toen. Ik zat in de zaal en jankte keihard mee
Kan allemaal, maar ik hoef het allemaal niet te horen bij zo'n programma.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:20 schreef Greys het volgende:
Het wil wel wat zeggen dat ik het Zielige Verhaal van Coosje écht oprecht zielig vind.
God wat vond ik het bijna niet om aan te zien hoe d'r vader echt stuk ging en huilend het applaus in ontvangst nam bij de musical waar hij in speelde toen. Ik zat in de zaal en jankte keihard mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |