Ze zitten op het podium gewoonquote:
Emile Ratelbandquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:13 schreef iBenny het volgende:
Heeft hier iemand wat positiefs gezegd vanavond?
Ja dat Jekel een baas isquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:13 schreef iBenny het volgende:
Heeft hier iemand wat positiefs gezegd vanavond?
Godzijdankquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:13 schreef ZaZoe het volgende:
We hebben weer iemand met de gunfactor lijkt me
Het lijkt wel voetbal.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:13 schreef Rickario het volgende:
Gadverdamme, dat overdreven gedoe ook van op de grond gaan liggen elke week![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal Miracle of Love leden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:13 schreef Rickario het volgende:
Gadverdamme, dat overdreven gedoe ook van op de grond gaan liggen elke week![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd het slechste zielige verhaal dat er ooit bij deze programmas is geweestquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef Clavis het volgende:
Wat zou die met dat rennie-verhaal nu denken als je al die andere Zielige Verhalen hoort.
daarom de 'gezellige' stolpquote:
Ja dat viel me ook opquote:
Maagzuur. Oh nee heftige maagzuur-aanvallen waren het.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
idd het slechste zielige verhaal dat er ooit bij deze programmas is geweest
ze was 1/4 van stembereik kwijt.. die ze weer heeft terug gekregen..quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:15 schreef Clavis het volgende:
[..]
Maagzuur. Oh nee heftige maagzuur-aanvallen waren het.
En toch kijken he. Burgerlul.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ben eigenlijk best klaar met deze show.
- nieuwe kandidaat
- insert zielig verhaal over kanker, overlijden, maagzuur, of ontstoken tandvlees.
- zingen, of een poging tot
- alleen maar ophemeldend commentaar, al was het kut en niet gedrukt
- rinse and repeat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |