Prima, naar bij het gemiddelde NL publiek onbekend, en hier dus ook zo te lezenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die heeft alleen maar een meerjarig contract in Amerika bij een beroemd jazzlabel![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Nu moet ze wel door, ik heb haar geadopteerd.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:06 schreef ZaZoe het volgende:
Oei, echt een verkrachting van het orgineel dit
Ali Bquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Nu moet ze wel door, ik heb haar geadopteerd.
Zo goed voor ik de kandidaten van UK echt niet hoor.quote:
Je kan straks voor vorig seizoen drukkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
Je kan steeds langer na de afloop van een optreden drukken hè.
ze was inderdaad al uitgezongen en de muziek was ook al gestopt. Dus ik vind dat dit niet telt. NEXT!quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
Je kan steeds langer na de afloop van een optreden drukken hè.
Jawel, die hadden die schele, die western duwde en die hipchick met dikke buikquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Zo goed voor ik de kandidaten van UK echt niet hoor.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Ali leukAls een van de weinigen.
Dan mag dat jongetje van vorige week toch nog door.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan straks voor vorig seizoen drukken.
Ik vind het nog iets erger wanneer iemand wél drukt en vervolgens zegt dat ze niet overtuigd waren. Druk dan niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:09 schreef Clavis het volgende:
Ik word hier zo vreselijk moe van. Dat niet drukken en dan iemand ophemelen. Zeg gewoon eerlijk als je iets helemaal niks vond. Pffff.
Ich zich.enige die voor een beetje humor zorgt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Ali leukAls een van de weinigen.
Inderdaad. Te veel onzingelulquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:09 schreef Clavis het volgende:
Ik word hier zo vreselijk moe van. Dat niet drukken en dan iemand ophemelen. Zeg gewoon eerlijk als je iets helemaal niks vond. Pffff.
Dit. Héél erg irritant ja!quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:09 schreef Clavis het volgende:
Marco wil haar echt wel rakenquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:09 schreef Clavis het volgende:
En dan zeggen "we hebben nog heel wat werk te verzetten hoor". Zo van; kut..ik had niet moeten drukken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het nog iets erger wanneer iemand wél drukt en vervolgens zegt dat ze niet overtuigd waren. Druk dan niet.
Ik kan me werkelijk geen irritantere BN'er voorstellen eigenlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja goeie vraag Faux. Geen idee. Ik vind hem grappig en gevat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |