SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
Ze hebben toch altijd hetzelfde aan omdat het door elkaar heen wordt opgenomen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef fratsman het volgende:
Heeft Trijn nou alweer dezelfde broek aan als vorige week?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef Cee het volgende:
TT
Ja tuurlijk Trijntje. "Toevallig".
Ik wilde trouwens nog zeggen dat ik z'n uitspraak slecht vond.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef Cee het volgende:
TT
Allemaal hetzelfde geloof ik? Dan lijkt het alsof het in 1x is opgenomen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef fratsman het volgende:
Heeft Trijn nou alweer dezelfde broek aan als vorige week?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet zo goed of ik 'm schattig vind of dat ik 'm half onderweg naar Gollum vind.
Ik vind z'n uitspraak nog steeds slechtquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef Cee het volgende:
TT
Onderweg naar Gollumquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet zo goed of ik 'm schattig vind of dat ik 'm half onderweg naar Gollum vind.
D'r reet is in ieder geval net zo gigantisch als vorige week.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde geloof ik? Dan lijkt het alsof het in 1x is opgenomen.
Heeft ie middelbare school gedaan danquote:
StonecoalEnglishquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft ie middelbare school gedaan dan?
Geldt ook voor het Engels van Ali.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
Gevalletje make that the cat wise.
aan het einde van de opname dag was hij nog breder van al het zittenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
D'r reet is in ieder geval net zo gigantisch als vorige week.
Daar word je niet vrolijk vanquote:
ze hot foet is toe kolt en ze kolt foet is toe hot!quote:
It shall me be a sausage!quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:59 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
unfortunately peanutbuttercheese voor ali dat ie niet omgedraaid is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler D:<quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:01 schreef iBenny het volgende:
De volgende is ook door. Heeft moeite met kiezen en heeft dus de reclametijd om na te denken...
Spijkerhardquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:02 schreef Symphonic het volgende:
Ah weer een zwaar gevalletje Jezus
Hmmquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:02 schreef Cee het volgende:
Heet z'n oudere broer Unilaer en z'n jongere Trilaer?
Wil je op je bucket-list zetten dat je dit ook eens roept terwijl je een AA-bijeenkomst binnenstormt?quote:
Omdat kandidaten ook maar mensen zijn...quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
Waarom is dit in echt ELKE talentenjachten, of het nou hier is, UK of USA, die zielige verhaaltjes.
Ik kan ze over het algemeen in Amerikaanse shows beter velenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
Waarom is dit in echt ELKE talentenjachten, of het nou hier is, UK of USA, die zielige verhaaltjes.
Ik wil helemaal geen verhaaltjes horen, ook geen 'niet zielige' eigenlijk. Hooguit waarom ze zijn gaan zingen of zo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Omdat kandidaten ook maar mensen zijn...
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:03 schreef CherryOnTop het volgende:
jezus hij slist, daar kan ik niet tegen.
Ben Saunders haalde alleen ademquote:
Daar gaat het ook vaak over in het leger gezeten hebben, dat vind ik zwaar irritant.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan ze over het algemeen in Amerikaanse shows beter velen.
Hahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat de productie zo'n Zorro-Z-beweging maken naar de coaches wanneer zo'n kandidaat opkomt. De Z van Zielig verhaal.
Dan valt het minder hardquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef MissJ het volgende:
Trijntje denkt hij gaat op zeker wel voor mij want negers vallen op grote reten
Is ook echt niet de winnaarquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef CherryOnTop het volgende:
ik vind het eigenlijk niet zo goed
Als een Ferry Doedels met schoenen van de marktquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef iBenny het volgende:
Kijk dan hoe ze erbij staan te dansen
Zit ze niet klemvast dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:05 schreef Clavis het volgende:
Trijntje glijdt bijna van d'r stoel...
dat jequote:Op vrijdag 13 september 2013 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als een Ferry Doedels met schoenen van de markt
Rolf X Woutersquote:
die had ik voor m'n raam hangen hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Met die posters van Jim en Jamai
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rolf X Wouters[b]Tandenborstelshow[/b]
Kut, nou zit dat liedje weer in mijn hoofd....het hele weekendquote:
Moet je 10 jaar terug gaan, toen viel er niks te missen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef hexje het volgende:
Ik mis de topics waar je niet steeds hoeft te lezen wie wat mist.
Ik was vroeger altijd zenuwachtig voor de Pechvogel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kut, nou zit dat liedje weer in mijn hoofd....het hele weekend
op z'n schoenen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:08 schreef Pheno het volgende:
Nou deze krullebol kijkt alsof ze eigenlijk moet poepen op Ferry Doedens op de markt.
Hij sloeg z'n ex toch? Zoiets stond me bij en dat hij altijd donkere vriendinnen heeft/had.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:08 schreef JaneDoe het volgende:
johnny kraaijkamp... die liet zich toch op zn stijve piemp slaan door zn ex?
Dat flipperkastenspelquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd zenuwachtig voor de Pechvogel.
ja en zij onthulde toen dat hij van perverse sex hield, hence die piemp beatingquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:08 schreef Clavis het volgende:
[..]
Hij sloeg z'n ex toch? Zoiets stond me bij en dat hij altijd donkere vriendinnen heeft/had.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat flipperkastenspelzat mee te springen op de bank in mijn winnie the pooh pyama.
Als er nog geen woord van het jaar was zou ik alsnog deze willen nomineren "piemp beating"quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja en zij onthulde toen dat hij van perverse sex hield hence die piemp beating
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:10 schreef Clavis het volgende:
[..]
Als er nog geen woord van het jaar was zou ik alsnog deze willen nomineren "piemp beating"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, er zit een knop op je tv....quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:09 schreef Stickertje het volgende:
het is pas 21.09.. nog meer dan een uur te gaan
Vieze coupes, schijt op de ramen en een trein rijdt niet. ALlemaal een hoax dus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
raar.. de treinen waar nick & simon in zitten zijn allemaal schoon en geen krijsende kinderen in de coupes.. realiteit is helaas anders
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:09 schreef Pheno het volgende:
Ik dacht, wat gaat de tv opeens traag.
zat eergister in een trein, de hal bij de deur rook helemaal naar 4 jaar oude pis, lag 'water' op de grond.. en in een coupe hoorde ik een jongen praten over hoe hij coke had gesnoven tegen andere vrienden en zat hard met het tafeltje tegen de stoel voor hem te slaan..quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vieze coupes, schijt op de ramen en een trein rijdt niet. ALlemaal een hoax dus.
Ah, 2009, een goed jaar voor urine.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zat eergister in een trein, de hal bij de deur rook helemaal naar 4 jaar oude pis, lag 'water' op de grond.. en in een coupe hoorde ik een jongen praten over hoe hij coke had gesnoven tegen andere vrienden en zat hard met het tafeltje tegen de stoel voor hem te slaan..
waar zouden we zijn zonder de trein?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zat eergister in een trein, de hal bij de deur rook helemaal naar 4 jaar oude pis, lag 'water' op de grond.. en in een coupe hoorde ik een jongen praten over hoe hij coke had gesnoven tegen andere vrienden en zat hard met het tafeltje tegen de stoel voor hem te slaan..
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
treingesprekkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
RTL kan echt geen fatsoenlijke pruiken betalen.
Ik denk dat ze dat in hun oren gefluisterd hebben gekregen. Zomaar een gevoel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:17 schreef Paxcon het volgende:
Gruwelijk irritant, die kandidaten die zichzelf zo leuk vinden en tijdrekken
En ze gaat meedoen met Grenzeloos Verliefd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Amy denkt dat dat nieuwe trouwprogramma mooi haar huwelijk gaat betalen.
de woorden ferry & doedens zouden verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef Pheno het volgende:
Ah, die kop ook weer. Ik weet niet wat erger is, Ferry of hij
Ik denk dat ze de hint doorkreeg toen een van die domme mutsen op de boot aan haar vroeg mee te helpen met het oprollen van de banner.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de hint doorkreeg toen een van die domme mutsen op de boot aan haar vroeg mee te helpen met het oprollen van de banner.
dat is niet hetzelfde trutquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:20 schreef fratsman het volgende:
In de Joee Keeej. Zeg gewoon Engeland trut.
Als je er als 100 kilo uit wil zien wel jaquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:21 schreef hexje het volgende:
De jury gaat het Zorro teken weer krijgen.
Ja zo zat ik ook een beetjequote:Op vrijdag 13 september 2013 21:22 schreef Stickertje het volgende:
sommige komen met verhalen aan over kanker & ouders die niet meer leven.. komt zij aan met een verhaal over maagzuur
Ja want tegenwoordig zijn kapsels aan een kant opgeschoren en haar naar een kant.quote:
Wat dat betreft heeft ze een goede leerschool gehad aan Shakira Shakira.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:23 schreef Stickertje het volgende:
overdreven zingen is ook een vak..
verschrikkelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:22 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ja want tegenwoordig zijn kapsels aan een kant opgeschoren en haar naar een kant.
Arme Penis?quote:
Maar die slaat normaal al zo hysterisch op een tafel. Dat gaat niet goed met zo'n knop.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef CherryOnTop het volgende:
weet je wie ik nou mis? gordon, die is tenminste gewoon eerlijk, in plaats van dit gezapige geblaat
Dit. Graag Ali B eruit en Gordon erin!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef CherryOnTop het volgende:
weet je wie ik nou mis? gordon, die is tenminste gewoon eerlijk, in plaats van dit gezapige geblaat
ik mis henk jan, erik, jerney & edwinquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef CherryOnTop het volgende:
goed puntquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar die slaat normaal al zo hysterisch op een tafel. Dat gaat niet goed met zo'n knop.
ik ook, briljant was datquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik mis henk jan, erik, jerney & edwin
Mja, die riedeltjes zijn kut met peren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef Clavis het volgende:
Ik heb gedrukt uit respect voor het genre
"Alleen wanneer het moet"quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:26 schreef Stickertje het volgende:
trijntje begrijpt wanneer je adlibs goed moet gebruiken?
ja....quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:26 schreef Pheno het volgende:
Ali had geen 'kritiek', dus dan die maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |