Wat dat betreft heeft ze een goede leerschool gehad aan Shakira Shakira.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:23 schreef Stickertje het volgende:
overdreven zingen is ook een vak..
verschrikkelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:22 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ja want tegenwoordig zijn kapsels aan een kant opgeschoren en haar naar een kant.
Arme Penis?quote:
Maar die slaat normaal al zo hysterisch op een tafel. Dat gaat niet goed met zo'n knop.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef CherryOnTop het volgende:
weet je wie ik nou mis? gordon, die is tenminste gewoon eerlijk, in plaats van dit gezapige geblaat
Dit. Graag Ali B eruit en Gordon erin!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef CherryOnTop het volgende:
weet je wie ik nou mis? gordon, die is tenminste gewoon eerlijk, in plaats van dit gezapige geblaat
ik mis henk jan, erik, jerney & edwinquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef CherryOnTop het volgende:
goed puntquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar die slaat normaal al zo hysterisch op een tafel. Dat gaat niet goed met zo'n knop.
ik ook, briljant was datquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik mis henk jan, erik, jerney & edwin
Mja, die riedeltjes zijn kut met peren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef Clavis het volgende:
Ik heb gedrukt uit respect voor het genre
"Alleen wanneer het moet"quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:26 schreef Stickertje het volgende:
trijntje begrijpt wanneer je adlibs goed moet gebruiken?
ja....quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:26 schreef Pheno het volgende:
Ali had geen 'kritiek', dus dan die maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |