Dat flipperkastenspelquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd zenuwachtig voor de Pechvogel.
ja en zij onthulde toen dat hij van perverse sex hield, hence die piemp beatingquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:08 schreef Clavis het volgende:
[..]
Hij sloeg z'n ex toch? Zoiets stond me bij en dat hij altijd donkere vriendinnen heeft/had.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat flipperkastenspelzat mee te springen op de bank in mijn winnie the pooh pyama.
Als er nog geen woord van het jaar was zou ik alsnog deze willen nomineren "piemp beating"quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja en zij onthulde toen dat hij van perverse sex hield hence die piemp beating
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:10 schreef Clavis het volgende:
[..]
Als er nog geen woord van het jaar was zou ik alsnog deze willen nomineren "piemp beating"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, er zit een knop op je tv....quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:09 schreef Stickertje het volgende:
het is pas 21.09.. nog meer dan een uur te gaan
Vieze coupes, schijt op de ramen en een trein rijdt niet. ALlemaal een hoax dus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
raar.. de treinen waar nick & simon in zitten zijn allemaal schoon en geen krijsende kinderen in de coupes.. realiteit is helaas anders
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:09 schreef Pheno het volgende:
Ik dacht, wat gaat de tv opeens traag.
zat eergister in een trein, de hal bij de deur rook helemaal naar 4 jaar oude pis, lag 'water' op de grond.. en in een coupe hoorde ik een jongen praten over hoe hij coke had gesnoven tegen andere vrienden en zat hard met het tafeltje tegen de stoel voor hem te slaan..quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vieze coupes, schijt op de ramen en een trein rijdt niet. ALlemaal een hoax dus.
Ah, 2009, een goed jaar voor urine.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zat eergister in een trein, de hal bij de deur rook helemaal naar 4 jaar oude pis, lag 'water' op de grond.. en in een coupe hoorde ik een jongen praten over hoe hij coke had gesnoven tegen andere vrienden en zat hard met het tafeltje tegen de stoel voor hem te slaan..
waar zouden we zijn zonder de trein?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zat eergister in een trein, de hal bij de deur rook helemaal naar 4 jaar oude pis, lag 'water' op de grond.. en in een coupe hoorde ik een jongen praten over hoe hij coke had gesnoven tegen andere vrienden en zat hard met het tafeltje tegen de stoel voor hem te slaan..
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
treingesprekkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
RTL kan echt geen fatsoenlijke pruiken betalen.
Ik denk dat ze dat in hun oren gefluisterd hebben gekregen. Zomaar een gevoel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:17 schreef Paxcon het volgende:
Gruwelijk irritant, die kandidaten die zichzelf zo leuk vinden en tijdrekken
En ze gaat meedoen met Grenzeloos Verliefd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Amy denkt dat dat nieuwe trouwprogramma mooi haar huwelijk gaat betalen.
de woorden ferry & doedens zouden verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef Pheno het volgende:
Ah, die kop ook weer. Ik weet niet wat erger is, Ferry of hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |