Dan valt het minder hardquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef MissJ het volgende:
Trijntje denkt hij gaat op zeker wel voor mij want negers vallen op grote reten
Is ook echt niet de winnaarquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef CherryOnTop het volgende:
ik vind het eigenlijk niet zo goed
Als een Ferry Doedels met schoenen van de marktquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:04 schreef iBenny het volgende:
Kijk dan hoe ze erbij staan te dansen
Zit ze niet klemvast dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:05 schreef Clavis het volgende:
Trijntje glijdt bijna van d'r stoel...
dat jequote:Op vrijdag 13 september 2013 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als een Ferry Doedels met schoenen van de markt
Rolf X Woutersquote:
die had ik voor m'n raam hangen hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Met die posters van Jim en Jamai
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rolf X Wouters[b]Tandenborstelshow[/b]
Kut, nou zit dat liedje weer in mijn hoofd....het hele weekendquote:
Moet je 10 jaar terug gaan, toen viel er niks te missen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef hexje het volgende:
Ik mis de topics waar je niet steeds hoeft te lezen wie wat mist.
Ik was vroeger altijd zenuwachtig voor de Pechvogel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kut, nou zit dat liedje weer in mijn hoofd....het hele weekend
op z'n schoenen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:08 schreef Pheno het volgende:
Nou deze krullebol kijkt alsof ze eigenlijk moet poepen op Ferry Doedens op de markt.
Hij sloeg z'n ex toch? Zoiets stond me bij en dat hij altijd donkere vriendinnen heeft/had.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:08 schreef JaneDoe het volgende:
johnny kraaijkamp... die liet zich toch op zn stijve piemp slaan door zn ex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |